{23}ilanı aşk

586 53 47
                                    


"LİXXXX NAPICAAM BEEEEEN??"

"SAKİN OL JİSUNG !! hala anlamamıstır o."

Evime gelmis bağıran jisungu sakinleştirmeye çalışıyordum.

"YAA NASI ANLAMASIN ! İLANI AŞK ETTİM RESMEN!"

"Ya simdi sen 'Neden beni sevmiyorsun hyung ? ' Dediğinde ne dedi sana? Ve konu buraya nasıl geldi?"

Jisungun  sakinleşmesi için ondan ,koltuğa oturtup sakince anlatmasını istedim.

"Bi anda pat diye söyleyi verdim iste. O da ilk anlamadı tabikii, ne demek istiyosun falan dedi.
Bende sarhoş olduğum için tabi aklıma ne geldiyse söyledim."

"Ne söyledin mesela?"

"SANA İKİ YILDIR AŞIĞIM DEDİM!"

"NE DEDİN NEE?"

Jisugun dediği seyle ağzım açık kalmıştı. Cidden ilanı aşk etmis cocuk kıyamam . Bunca zamandır içinde tutuyordu hisslerini, bazen belli ediyordu ama abim fazla kör oldugunu için görmüyordu onu.

"YA DAHASI DA VAR LİX! KAFAMI SİKEYİM !"

"Ne dedin hepsini anlattt!"

/Flashback/

"Sen beni görmezken ne kadar acı çektim biliyor musun? Seninle yakınlaştığımızda ne kadar umutlandım, hatta o gün beni yanına çağırğında..."

Jisung gözleri kanayana kadar aglıyordu resmen.
Gözleri dolu bi sekilde konuşmaya devam etti.

"Senin bana olan küçük bi bakışının bile beni ne kadar mutlu ettiğini. S-seninle konuşabilmek için ne kadar çabaladığımı, seni görmediğim günlerin ne kadar kötü geçtiğini,  iki yıl boyunca sadece sana baktığımı..."
Jisung  ağlamaktan konuşamıyordu artık.

"Jisung... b-ben bunları bilmiyordum. Bu kadar Ağlama lütfen."

Mınhonun ağlama demesiyle daha da aglamaya başlamıştı jisung.

"Bilmiyorsun zaten . bilmediğin için böyleyim zaten. Ben senin için pervane olurken , senin için deli olurken sen bana hiç yaklaşmadın , beni hiç görmedin hatta farkında bile değildin, varlığımı yokluğumu... hiçbirini... hiçbiseyimi görmedin.."

Mınho hiç bise diyemıyordu, saskındı. Hiç kimse tarafından bu denli sevildiğini hissetmemişti. Jisungun onu neden bu kadar sevdiğini düşünüyordu  hemde İki yıl platonik kalacak kadar...

"Bise diyemiyorsun değil mi? Senden karşılık beklemiyorum. Çünkü benim sevgim zaten karşılıksız . S-sadece  seni ne kadar sevdiğimi bil! Ve kimsenin seni benden daha çok sevmeyeceğinide!"

Jisung ağlamaya devam ediyordu.kafasını tekrardan masaya koymuştu. Çünkü minhonun yüzüne bakamıyordu, onu ağlarken görmesini istemiyordu.

Mınho öylece kalakalmıştı masada. Onunda kafası jisugun kafası kadar dağınıktı. Jisugun dediklerini doğru düzgün düşünemiyordu bile.
Daha sonra saatin geç olduğunu fark etmesiyle ayağa kalktı.

"Jisung hadi , kalk gidiyoruz."

Jisung kıpırdamamıştı bile öylece duruyordu.

"Jisungg saat çok geç oldu, hadi kalkman lazım."

Minho jisung kalkmayınca , bi kolunun jisungun omzuna attı ve onu masadan kaldırdı. Jisungun gözleri hala kapalıydı. Gözlerinde ağlamaktan oluşan şişlikleri fark etmişti .

"Beni niye bu kadar sevdi ki..."
Diye geçirdi içinden mınho.

/Flash back (end)/

"Ee sonra nası geldiniz buraya?"

 My brother's close frıend ||| HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin