"Felix sen yeonjunla mı buluşuyorsun?"
"...."
Yeonjun hyungla görüstüğümü nerden öğrendi diye düşünürken yeonjun hyungun attığı post gelmıstı aklıma.
'Ash sanki bilerek yapıyordu bunu yeonjun hyung'"Sey-"
"Ney?"
Demisti hemen.
Daha anlatmadan lafımı kesmisti."Lafımı kesme bi hyunjin anlatıcam."
Hyunjinin sesi asırı sinirli cıktığı için gerilmiştim ."Tamam dinliyorum, nası bise olduda yeonjunla tatlı yemeye gittin acaba?"
Herseyi en bastan anlacaktım.
"Sabah yeonjun hyung bize gelmısti iste-"
"Yok cidden sikicem bu cocugu niye size gelıyo sabah sabah?"
"Yani aslında sabah degıldi de ben gec kalktığım için... iste uyandıgımda basımdaydı."
Ay ne dedim amk ben! Herseyi anlatıcam derken bu detayı ANLATMICAKTIM!
"Basımdayı derken? Ne yüzle senin yanına gelıyo?"
"Off bilmiyorum hyunjin, gelıyo iste ! Sonrada abimle jisungu ayarlamak için cafeye gittik. Yeonjun hyungta geldi. Abimler konussun diye farklı masaya geçtik biz . O sırada da tatlı yerken fotoğrafımı cekmıs iste."
"Sikicem belasını onu istiyor. Daha kaç kez söylemem gerekiyor! Yeonjundan uzak dur diye, hala sana yaklaşmaya calısıyor amına k-"
Hyunjinin sesi cok sert cıkmıstı. Bu yüzden benimde sesim titremeye baslamıstı.
"B-ben bise yapmıyorum ki , kendisi gelıyor."
"Evet hic bise yapmıyorsun, o yüzden sana hic düşünmeden yaklaşabılıyor!"
Nası yani benım suçum mu bana yaklasması ??
"Benım suçum olduğunu mu söylüyorsun?"
"Seni o kadar uyarmama rağmen hala arana mesafe koymuyorsun? Niyeti belli degıl mi sencede?"
"Of biliyorum hyunjin! Ayrıca ben mesafeli davranıyorum zaten! "
Davranışları hoşuma gitmediği için zaten hyunjin demese bile mesafeli davranıyordum.
"Bu mesafeli halinse normali merak ediyorum cidden"
Hay amk mesafeliyim diyorum!
" hyunjin benım elimde olan bise degıl dıyorum anlamıyor musun?""Tamam felix uzatmayalım."
"Bencede uzatma daha fazla!"
Dememle telefon yüzüme kapanmıştı. Yüzüme kapatması gücüme gitmişti ama daha fazla konuşsak daha kötü olurdu.
Otobüsün durmasıyla indim ve eve yürüdüm.
***
(2 hafta sonra )
Tatil bitmişti. Yine bi okul sabahına uyanmıştım.
Yataktan kalkmaya bile üşeniyordum. Neyseki erken kalkmıştım biraz oyalanabilirdim. Hyunjinle olan tartışmamızdan sonra konuşmuştuk ama normal günlük konuşmalardı. Yani doğru düzgün konuşmamıştık. Zaten babasının işleriyle uğraştığı için pek vakiti de olmuyordu.Bugün onu 2 hafta sonra ilk kez görecektim.
Cidden anlamıyordum. Ne zaman yakın olsak hemen ayrılıyorduk. Sanırım biz sonsuza kadar bu döngüyle yasıyacaktık.Sonunda yataktan kalkmıştım. Tuvalate gidip işlerimi hallettikten sonra, odama gidip hafif makyaj yapmıştım. Dudağıma yeni aldığım şekerli lipbalmı sürmüştüm. Çillerimi hafif kapamıştım. Tamamen kapatmıyordum artık, birilerinin dikkatini çekiyor diye...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My brother's close frıend ||| HYUNLİX
Fiksi PenggemarLee felix abisinin okuluna yeni gelmisti ve abisinin en yakın arkadası felixin hic hissetmedigi seyleri hissettırıyodu... #hyunlix