Teneffüs zili çalmıştı, kendimi toparlayıp abimin sınıfına doğru yol aldım. Jisungda benimle birlikte gelmışti.
Sınıfa gırer girmez hyunjinin oldugu tarafa bile bakmayıp direkt abimin yanına gittim.
Abim sabah sabah yanına gelmeme şaşırmış gibi ikimizide bakmıştı."Lix bise mi oldu?"
"Abi sana bise sormam lazım gelsene"
Abim basıyla onaylamıştı.
"Peki gelin sınıftan cıkalım."Üçümüzde sınıftan cıkmıştık. Koridorun sonuna gelmiştik.
"Hyung , hyunjinin flört ettiği bi kız mı var?"
Garipseyerek bakmıştı.
"Ne? Hayır, nerden çıktı bu??"Hemen atılmıştı jisung.
"Bak ben dedim lix oyle bise yok diye.""Dur bi jisung, hyung emin misin bak tüm 11.sınıflar bunu konuşuyo . Hyunjin bi kızla görüşüyomus. Görüşse sen bilirdin değil mi?"
"Hyunjin bana öyle biseyden bahsetmedi lix. Oyle bise var mı Bilmiyorum. Hem sen niye herseyi bana soruyorsun siz hala konuşmuyor musunuz?"
Pf sana soranda kabahat , Bılmıyormusmus.
Sinirlenmiştim, aramızın nasıl olduğunu biliyordu. Niye soruyordu ki!?"Of evet konuşmuyoruz hyung !napabılırım? Sabah sabah saçma seyler duydum ve merak ettim sana geldim iste!"
"Belli fazla gerginsin."
Dedi gıcık bi tonda."Gergin falan değilim! Merak ettim sadece! Olamaz mı ?"
"Pek oyle g-"
tam ağzımı açacaktım ki jisung araya girdi.
"Tamam tamam bız cevabımızı aldık, lütfen sakin olalımm. Gerilmeyelim degıl miii?"
Abimi kolundan sürükleyerek uzaklastırdı."Lix sen de sınıfa gec ben gelıyorum birazdan."
Dedi ve abimi alarak uzaklastılar.'Hıh Bilmiyormuş sinirimi bozuyor!
Pf aptal hyunjin hiç bir zaman hicbirseyini anlatma zaten. Aman banane ya of , sevgili bile degılız , suan hyunjini dusunmek istemiyorum!"Hızlı ve sinirli bi sekilde sınıfa geri döndüm zaten sınıfa girer girmez zil çalmıştı.
Jisungta hocayla birlikte aynı anda içeri girip hemen yanıma oturmuştu. Sıkıcı ders başlamıştı...
***
Asırııı sıkıcı geçen 3 ders edebiyattan sonra sonunda öğle zili çalmıştı.
Normalde yemek yerine süt yada çikolata falan alırdım ama suan nedenini bilmediğim bi şekilde çok acıkmıştım.Üçümüzde sınıftan çıkıp kantine indik.
Jeongla jisung , oturmak için köşeden masa seçerken bende yemeğimi almak için sıraya girmiştim.'Sikeyim ya cok sıra var'
Bide ben en sondaydım . Sanırım bana sıra gelene kadar teneffüs biterdi.
Ama çok aç olduğum için bekleyecektim.
Simdiden cok ayakta kaldığım için bedenimi yanımdaki duvara yaslamıstım.Bi anda arkamda uzanan bi elin ,yasladıgım duvara , diger elinde belime değmesiyle ırkilip arkama döndüm.
Hyunjin!!? Sikeyim napıyorsun!?
Eliyle belimi kavramış ve beni duvarla arasına almıştı. Kafasını da boynuma yaklaştırmıştı.
Kalbim durmuştu adeta."Ne yapıyorsun hyunjin!?Kantindeyiz farkındaysan."
"Özlemedin mi beni ?"
Dediklerimi umursamayarak ve sırıtarak söylemişti bunu.
Sabah karşılaştığımızda benimle konuşmayan biri mi söyluyor bunu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My brother's close frıend ||| HYUNLİX
FanfictionLee felix abisinin okuluna yeni gelmisti ve abisinin en yakın arkadası felixin hic hissetmedigi seyleri hissettırıyodu... #hyunlix