{16}neden hep kırılıyor?

627 59 38
                                    

Sabah olmuştu yine okula gelmiştim. Bu sefer kötü hissetmıyordum. Hyunjinle tam olarak baristik demedik ama aramız düzelmisti. Bugün öğlen hyunjinin maçı vardı . Bu seer sınıf gruplarından öğrenmiştim. Tabikide hyunjini desteklemek için maçına gidicektim. Yine aramızın güzel olması iyi hissettiriyordu ama tam olarak barısmadıgımız için garip bi huzursuzluk vardı içimde.

Hyunjin muhtemelen suan salonda antreman yapıyordu. Yanına gitmek istiyordum ama onu rahatsız etmek de istemıyordum. "Of onun antremanını izlemek cok guzeeel" antremanını izlemeyi bile cok özlemiştim. Ama simdi onu rahatsız etmicektim.

Sınıfa cıkmıstım. Çantamı bırakıp sırama oturucaktım ki jeonginle jisung buna engel olmuştu.

"Hey hey neler olduğunu bize anlatmıcak misin?"
Demisti jisung

"Yüzüne gözüne renk gelmis lix . Sonunda ya! Seni bi daha üzgün görmek istemiyorum!"
Dedi tatlı bi sekılde jeongin.

Beni kollarımdan çekerek dışarı çıkardılar. Bahçeye inmistik.
Bahçede dolaşarak dün olan herseyi anlatmıstım.

"olm kıyamam lan hyunjin hyunga cok üzüldüm şuan"
Dedi üzgün bi suratla jisung.

"İste benimde böyle üzülmemem için ,beni üzmek istemediği için sinirliyken nası davrandığını bılmıyormus benide daha da kırmak  istemıyormus. Hatta sinir hastası oldugunu bile düşünüyor"

"Yani bi bakıma haklı gibi ama sana en başından anlatsa daha iyi olurmus bence"
Dedi jeongin.

"Tabikii bana anlatsa daha iyi olurdu! Ama iste hyunjin içinde yasadıklarını anlatmayı sevmedigi için-"

"İyide sen sevgilisiydin sana anlatabilirdi"

Jisungun   "sevgilisydin" lafı üzmüştü beni .
Evet sevgilisiydim ve suan değilim. Hyunjinle yeniden olucaktık değil mi? Seviyordu dimi beni?

"İste bende o yüzden hala biraz kırgınım ama dayanamıyorum, yapamıyorum onsuz "

"Ah lixim ah umarim bi daha üzülmessin"

"Umarım jisung umarım"
Suratım düşmüştü.

"Aaa niye üzülüyosun aranız düzeliyo iste, bosu bosuna bozma moralini!"

"Ama jeong barıstık demedik . Sadece ... anlattım iste size o kadar."

"Seni sevmese niye benden gitme desin? niye seni yeonjun hyungtan kıskansın? Neden seni öpsün? Kokunu özlesin? Sence de sevdiği belli değil mi?"

Jisung haklıydı ama hyunjin benden ayrılmadan önce de beni seviyordu, yine böyle nedenlerden dolayı benden ayrılırsa ?

"Tamam tamam aramız iyi , sıkıntı yok , üzülmicem bu sefer!"
İkisinede bakarak gülümsedim.

"Heh şöyle yüzünü asma hem öğlen maçı var onu motive etmen gerekebilir "dedi jisung.

"Edeceğim tabikiide, çok çalısıyor , umarım hakkını yemezler bu sefer"

Zilin çalmasıyla sınıfa çıktık üçümüzde.
Üçümüzde yerlerimize geçmiştik.
Bi anda kapıda abimi görmemle kaşlarım çatıldı.

"Niye geldi bu?"

Jisungun gözleri fal taşı gibi açılmıstı abimi görünce.
Jisungla benım sırama doğru geliyordu.

"Noldu niye geldin hyung?"

"Sana da selam felix ,ayrıca sana gelmedim"

 My brother's close frıend ||| HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin