{24} busan??

595 46 57
                                    

Saat aksam 7 olmuştu. Hyunjin bana dinlen demişti ama ben onunla konuştuğumdan beri hazırlanıyordum. Yani hazırlanmam bi tık uzun sürmüş olabilir. Ama Mükemmel gözükmek istiyordum.

"Jisung kapatıcımı verir misin? "

Jisung yavas yavas uzatıyordu sanki vermek istemiyor gibi.

"Hadi jisung ver artık şunu!"

"Ya lixie , sevmıyorsun biliyorum ama bugün çillerini kapatmasan , hem hyunjinde cok begenıyor."

Evet hyunjinde begenıyordu ama benim hosuma gitmiyordu. Küçükken çillerimden nefret ederdim, çünkü beni farklılaştırıyordu. Ve farklıysanız her zaman dışlanırsınız, bunu küçükken çok iyi öğrenmiştim. Suan onlardan o kadar nefret etmiyordum çünkü liseye geçtiğimden beri herkes çillerimin harika gözüktüğünü söyluyordu. Ama ben onları kapatmaya alışıktım . Yani benim için alışkanlık olmuştu. Belki bu sefer hyunjin için kapatmaya bilirdim, onları bi kez görmesine rağmen sevdiğini söylemişti.

"Tamam ama yinede kaptıcıyı bana vermelisin cünkü yanağımdaki sivilceyi kapatmam lazım."

Jisung sevinmiş bi sekilde kapatıcı bana uzattı.

"Çok güzel oldun lixxxie! Yicem seni simdiii!"

Bende ona gülümsedim.
"Jisung tamamen hazırım dimi bak hyunjin birazdan gelebilir."

Aynadan kendime bakıyordum emin olmak istercesine.
"Tamamen hazırsın lixx , cok güzelsin."

Lixin makyaj buu💗

  "Tamam o zaman hyunjini bekliyim, gelir birazdan heralde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Tamam o zaman hyunjini bekliyim, gelir birazdan heralde."

"Hadi gel yoruldun sabahtan beri hazırlanıyosun otur birazcık."

Jisungun yanına oturmuştum, hyunjinin aramasını bekliyordum. Belli bi saat vermemişti o yüzden bekliyordum.

Jisungla tt izledik biraz.

Saat 8 e geliyordu ama hyunjin hala gelmemişti.
Jisung kafasını bana döndürdü.

"Hyunjin nerde kaldı lix?"

"Of bilmiyorum ki ,aramadı da beni."

"Arasana bi belki trafik falan cıkmıştır."

"Of dimi arıyım . "

Telefonu çalıyordu ama açmıyordu.
2 kez daha aradım ama açmamıştı.

"Açmıyo."

"Mınho hyunga sor belki o biliyordur."

Jisugun dediğini hemen dinleyip abimi aradım abimi aramamla bile geridiğini hissediyordum. Yüzü düşüyordu hemen .Suan bende gergindim hyunjin nerde ve telefonunu neden açmıyor??

Abim açmıştı telefonu.

"Efendim civcivm."

"Abi hyunjin nerde biliyo musun?"

 My brother's close frıend ||| HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin