Maç başlamıştı. Neden bu kadar heyecanlandığımı bende bilmiyorum. Hyunjinin kazanmasını çok istiyordum. Maçtan sonra yanına gitmeyi planlıyordum hem dün gece olanları hemde ilişkimizi konuşmak istiyordum . Gece bana anlattıklarını , beni öptüğünü hatırlamıyor muydu? Umarım hatırlıyordur.
Maç şuan başabaş gidiyordu. Ben hyunjinin yüzünü izliyordum, sadece hırs vardı yüzünde
Kazanmak için herseyi yapacakmış gibi.
Basketbol oynarkenki halini görmeyi çok seviyordum. Zaten olan üstü yakışıklılığına daha yakışıklılık katıyordu. O cidden mükemmel çok s....
Ay ne dıyorum ben ? Maça odaklanmalıyım !2. Yarı bitmişti . Arada sadece 2 puanlık bi fark vardı. Hyunjinimin takımı gerideydi .
Jeongin kulağıma eğilmişti bi anda.
"Lix, hyunjin hyung kaybedersede onunla yinede konusacaksın dimi?"
Aslında sinirli falan olursa gitmek pek istemiyordum. Ama ne olursa olsun yanına gitmeliydim. Yinede umarım kaybetmez...
"Hm hm evet her türlü gideceğim "
Jeongin pek inanmamıs gibi bakmıştı ama gercekten gidecegim.
3 .yarı başlamıştı ve hyunjinin takımı hemen maçı çevirmişti. İçime bi rahatlama gelmişti , kazanacığını biliyordum.
Abim bagırarak tezahürat yapıyordu.
"BRAVOOO HYUNJİNNNNN!"
Ona bakıp gülümsedim.
4.yarıda bitmişti ve hyunjin kazanmıştıı.
"Bak ben dedim jeong bu sefer kazanıcaklar!"
"Hadi koşş hyunjin hyungun yanına!"
"Dur jeong bi takımı çıksın , oyle giderim."
Abim konuşmuştu.
"Tabi hyunjinin yanına giden kızların önüne geçebilirsen gidersin."Soyunma odasına dogru giden kızlara sıde eye atmıştım oturduğum yerden.
NEE NE KIZI LAN?
Amk niye kızlar yanına gidiyor hayırdır lan?
Soyunma odasına doğru giden kızları gördükçe gözüm dönüyordu sinirden. ÇIKIN LAN ORDAN!"Bunlar nerden çıktı şimdi? Hepsini yolarım!"
"E ben dedim sana hemen gidelim diye. Kazandı sonuçta çocuk, hemde yakışıklı kızlar tabiki yanına gider."
"Yaa jeongin suss yaaa ! Of neyse ben yinede gideceğim ! Hepsini iterim ben!"
"Hm hm cnm umarım yaparsın."
"YAA ABİİİ SUSS YAA! gideceğim ben !"
Hemen kalkıp soyunma odasına doğru yol aldım.
"Hıh ben o kızlardan üstünüm "." Hyunjinin eski sevgilisiyim ben , onlar kimmiş?"
Soyunma odasına gittiğimde takımın başında sıra vardı . Ne bu tebrik etme sırası mı??
Sıradan odaya giremıyordum bile.Bende kenardaki bi yere oturup çıkmalarını bekledim. Hyunjin hala çıkmıyordu. Takım zaten yorgun ne bu sıra amk.
Kızlarda hala sıra olmus bi şekide içerdeydiler."Hay amk boyle işin siktirin gidin "
Beklemiştim... hatta tüm teneffüs beklemiştim.
Zilin çalmasıyla mecbur sınıfa çıkacaktım. Salondan ayrıldım.
"O aptal kızlar yüzünden mi hyunjinle konuşamadım ben? Hepsi yok olsun!"
"Ama hyunjinde benim yanıma gelmedi. Hiç mi aklına gelmedim? Hala mı benimle olmak istemiyor? Hayır ya nelaka aaa! Çıkamamıstır odadan . Evet evet oyledir!"
Yinede kendi kendime triplenmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My brother's close frıend ||| HYUNLİX
FanfictionLee felix abisinin okuluna yeni gelmisti ve abisinin en yakın arkadası felixin hic hissetmedigi seyleri hissettırıyodu... #hyunlix