{36} sadece benımsin

486 39 27
                                    

Hyunjin elimi tamamen kendi büyük elleriyle kavramıştı. Hala nereye gittiğimiz bilmiyordum.

"Hyunjin?"

"Hm?"kafasını bana döndürmeden cevapladı.

"Nereye gıdıyoruz??"

"Gidince anlarsın ."

Daha fazla sorgulamayıp hyunjinin beni götürdüğü yere sürüklemesine izin verdim.

                                         ***
Yaklaşık yirmi dakikalık yürümenin ardından
Gözlerime tanıdık gelen binayla nereye geldiğimizi anlamıştım sonunda.

HYUNJİNİN EVİ!!?

Yani daha önce de gelmiştim hatta farkında olmadan orda uyanmıştım. Ama suan boyle ayık kafayla gelınce bi garip hissetmiştim .

Meraklı ve aynı zamanda tatlıs bi saka yaparmışçasına sordum.
"Yoksa Beni eve mi atıyosun hyunjin?"

Sinsice sırıtarak konustu.
"Aynen oyle yapıyorum."

Bu kadar emın cevap vermesını beklemıyordum.
Kıpkırmızı oldum suan.

"Ney?!"

"Evde kimse yok , babam ve eşi yine şehir dışında . Yani tüm gun benımle olman için evimde olman lazım."

Bugun yasadıgımız tatsız olaylardan sonra bu fikir iyi gelmıstı.

Hyunjinin evin kapısını acmasıyla ıceri girmıstık.
O gun cok incelememıstım ama ev baya bi genıstı.

Hyunjin evin anahtarını bıraktı ve uzerindeki ceketi cıkardı . Ben ise hala evi incelıyordum .

Hyunjinin bana baktıgını anlamamla ona döndüm.

"Ceketini cıkarmicak mısın?"

"A-a dogru al."

Ceketini cıkarıp hyunjine vermıstım. Niye bu kadar gergın oldugumu bende anlamamıstım ama gergındım iste.

Hyunjin odasına dogru ilerlerken bende arkasından onu takip ediyordum.
Hyunjin odaya girdi ve uzerindeki tişörtün eteklerınden tuturak tek hamlede cıkardı . Noldugunu anlayamadan üstünü cıkarmaya başlamasıyla hemen onu durdurdum.

"N-napıyosun hyunjin?? İnsan bi arkanı dön falan der en azından!"

Umursamaz bi ifadeyle konustu.

"Arkanı dönmeni isteyende kimmiş?"

Hala ustundekileri cıkarmaya devam etmesıyle dayanamadım ve kendimi odadan dısarı attım. Hyunjinden aşırı etkilenıyordum ve suan onu cıplak görsem hem utanırım hemde kapkatı kesilirdim kalp atıslarımdan.

Hyunjinin gülüs seslerini duyuyordum.

"Birazdan yıne bu odaya geleceksin biliyorsun değil mi felix ?"

"Tamam ustunu gıyın oyle gelıcem."

"Tamam gel giyindim."

Giyildiğine inanarak geri odasına girdim.
Cidden gıyınmıstı , altına dizlerinın ustunde olan grı bi sort ve uzerınde de askılı bi tisort vardı . Hyunjinin kol kaslarını belli edicek sekildeydi uzerındeki. Gözlerimi orada çok tutmamaya calıştım ama pek yapabildiğimi sanmıyorum.

 My brother's close frıend ||| HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin