"Hyunjinle nerden gelıyodunuz? Zil şimdi çaldı dersine girmedin mi sen?"Ne dicem simdi ben?
"Sey hyung.. ya ben gec kalmısım edebiyattı bide ders biliyosun hoca gec gelince kızıyo , hyunjinde y-yani hyunjin hyungda bana yardım etti gibi bisey"
"Hyunjin sana ne gibi bi yardım edebilir?"
Off hyungg off
"Ya sey dedi şimdi derse girme hoca dersten gecirmez seni dedi onunda dersi bosmus dısarı çıktık"
"Hyunjinle mi? Baya yakınsınız galiba ?bana niye haber vermedin ? Mesaj attım o kadar"
"Fark etmemisim hyung "
"Hmm , nereye gittiniz hyunjinle?"
"Oyle cıktık ıste okul etrafı falan, niye sorguya cekıyosun hyung?"
"Yani hyunjinle okuldan kacmıssın tabi merak edicem"
"Ya kaçmak sayılmaz simdi bi kac derslik sadece"
"Hı hı tabi canım bi kac ders kaçınca kaçmak olmuyo zaten"
"Of tamam kaçtık "
"Hyunjine sorim bakalım kardesimi benden habersiz niye kaçıyomus?"
"Hımhım hyung sorarsın hadi ben sınıfa gidiyim artık"
"Git bakalım civciv, bi daha benden habersiz kaçamazsın haberin olsun"
"Taamaam kaçmam"
Kafamı sevip yanımdan ayrılmıştı.
Hyunjinin yanına gidiyo kesin off abime ne zaman söylesem acaba? Kötü bi tepki verir mi ki? En yakın arkadaşı sonuçta , neyse illa bi ara söylicem.Jeongla jisungun yanına gelmistim
"Ooo okula gelmezsin sanmıstık, sadece edebiyat dersine girmemek için mi gelmedin yoksa felix?"
Dedi jisung"Ya bilerek olmadı aslında"
"Nası yani"
Dedi jeongin"Ya ben sabah geç kaldım.biliyosunuz bi daha geç kalsaydım hoca net beni dersten bırakırdı, ıstee sonra hyunjin geldi"
"Hmmm hyunjin mi geldi?"
Dedi jisung sırıtarak"Hımhım sonra gel dedi dısarı çıkalım "
"Sende hemen tamam dedin tabi"
Dedi jısung"E tatlı yemeği teklif etti reddetmem imkansiz
Bide-""Bide ne?"
Dıye sordu jeongin"-Bide Hyunjinle birlikte yemeği hiç reddemezdim, ama o tatlı yemedi çünkü çok zevksiz"dedim somurtarak.
"Date yaptınız yani "
Dedi jisung."Yanii biraz , sonra okulun ordaki parka falan gittik öyle yanii çokk güzeldii"
"Sevgilisiniz yani siz şimdi?"
Dedi jeongin gülümseyerek." hımhım oldukk"
"Yaa bende romantık bi sekilde edebiyat dersinden kaçırılmak istiyorumm"
Dedi jisung." yani abimden öyle bise bekliyosan ,zor simdiden Soyliyim "
"Olsun mınhom yeter bana odunda olsa olurrr"
Enayi jisung.
"Yaa biz şimdi hyunjinle çıkıyoruz çok garip geliyo"
"Aşktandır canım"
" öyle mi jisung?"dedim alayla.
"Öyle canım, abin yani mınhom biliyo mu kaçtığınızı ?"
"Evet ,öğrendi az önce hyunjini sorguya cekmeye gitti "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My brother's close frıend ||| HYUNLİX
FanfictionLee felix abisinin okuluna yeni gelmisti ve abisinin en yakın arkadası felixin hic hissetmedigi seyleri hissettırıyodu... #hyunlix