Elinde kahve sütle Yeonjun hyung gelmisti .
"felix uykun mu geldi? İstersen bugünlük bitirebiliriz "
"Evet cok uykum geldi hyung . Yeterli zaten anladım ben konuları"
Uykulu uykulu konusarak söyledim."Hımhım tabi konuların sadece yarısı bitti felix"
"Olsunn diğer yarısına hallederiz "
Yeonjun hyung gülümsemisti.
Bana uzun uzun baktı."Cok guzelsin felix"
Demesiyle bi an sasırdım .
"Nerden çıktı bi anda hyung?"
"Bi yerden cıkmadı sana güzel olduğunu her an söyleyebilirim"
Eğer yeonjun hyungdan hoslansaydım bu dedikleri cok hosuma giderdi ama aklımda hyunjin vardı ben hala onu sevıyorum. Gerçi artık onu sevmemeliyim sanırım.
"Teşekkürler hyung"
Gülümseyerek soyledim."E hadi cıkalım"
Kütüphaneden çıkmıştık. Hava çoktan kararmıstı.
"Felix saat gec olmus bu saatte tek dönme evine bırakıyım istersen ?"
"Yok hyung saol dönerim ben bise olmaz"
Yeonjun hyung düşünür gibi yaptı"Yok olmaz bende seninle gelicem hem minhoyu da görürüm "
Daha fazla ısrar etmedim bende
"Peki olur hyung"Offf yeonjun hyung bana cok iyi davranıyo ve ben onu kırmak istemiyorum.
.
.
.
Eve gelmiştik abimde tahmin ettigim gibi eve gelmisti . Jisungla ne kadar ders calıstılar acaba? Kapıyı calmıstım. Abim gelip açmıstı kapıyı."Yeonjun? Senin ne isin var burda?"
"Hosbulduk minho saol"
"Hosgeldin de felixle bu saatte nerden geliosunuz onu dıyorum"
Söze girmiştim
"Abi biliyorsun bu aralar ben doğru düzgün ders çalışamıyorum yeonjun hyungda bana yardımcı olmak istedi ders calıstık iste""İnek yeounjun kesin kimya calıstırmıstır"
"Evet kimya calıstırdım ne varmıs"
"Hadi cok konusma gel içeri"
Abimler salona gidiyordu. Bende odama.
"Hyung ,yeonjun hyung ben yatıyorum iyi geceler size""İyi geceler feli-"
Tam odama gıdıcektim ki
Abim yüzünde pis sırıtısıyla konuştu"Hophop annemin yaptığı tatlıyı yemeden mi uyicaksın sen? Neyse ben yerim hepsini olur biter bide yeonjuna veririz kalmaz sana"
NEE DEMEK BANA KALMAZ!!?!??
"YAA ANNEM TATLI MI YAPMIS!! niye bana soylemıyo? Sana bırakır mıyım ben onu ? Git sen !git yeme "suan hayatımda en sevdiğim sey tatlılardı. Hyunjin hayatımda degıl cunku
Abim sırıtarak
"Ben yedim zaten hıh , hadi hadi yeonjun hyungunada koy " dedi alaylaAbime göz devirerek mutfağa gitmiştim .
Suan bi nebze de olsa mutlu olmustum. Hem kendime hemde yeonjun hyunga birer dilim tatlı koymustum. Tatlıları alıp salona gecmıstim bende. Yeonjun hyungun tabağını önüne koyup
Hemen masaya oturup tatlımı yemeğe başlamıştım tadı tabiki harikaydı.Tatlımı rahat rahat yerken
Yeonjun hyung cebinden telefonunu cıkarıp beni çekmeye baslayınca şaşırmıştım."Felix cok tatlısın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My brother's close frıend ||| HYUNLİX
FanfictionLee felix abisinin okuluna yeni gelmisti ve abisinin en yakın arkadası felixin hic hissetmedigi seyleri hissettırıyodu... #hyunlix