{31} jake???

537 48 62
                                    

Telefonumu kapatıp mutfağa doğru ilerledim.
Okuldan beri hiç bise yememistim
Çok acıkmıştım ama yemek yapmaya da üşeniyordum. Belki yemek vardır diye bir umutla açtığım dolabın da boş oldugunu görünce hayal kırıklığına uğradım.

Annem yoğun çalıştığı için akşamdan yemek bile yapamıyordu bazen.

Tezgahta gördüğüm hazır rameni görünce yapması kolay olduğu için sevinmiştim. Ramen karnımı doyurmuyordu ama suan en iyi seçenek ramendi.

Rameni pişirmek için tencereye su koydum ve masaya oturmuş Kaynamasını beklıyordum.
Biraz tt izliyim derken çalan zille oturur oturmaz kalkmıştım masadan.

Abim diye düşünerek açtığım kapıyla gördüklerim ile gözlerim kocaman açılmıştı.

"ANNE!? JAKE?!!"

ilk basta annemin eve erken gelmesine sasıracaktım fakat yanında gördüğüm bedene daha da sasırmıştım. Jake nasıl buraya gelmişti?

Jake benim anaokulundan beri tanıdığım yakın arkadaşımdı Takii ortaokuldan mezun olana kadar. Mezun olduktan sonra babam ve annemin iş durumu yüzünden aniden Avusturalya'dan koreye taşınmak zorunda kalmıştık. Bu yüzden taşındıktan sonra hiç yüzyüze görüşememiştik.
Sadece arada mesajlasıyorduk.

Yıllardır göremediğim o tanıdık sima ile gülümsemiştim.
Şaşkınlıktan konuşamıyordum bile.

"Felix arkadaşına hoş geldin demicek misin canım?"

Annemin dediği seyle oylece durduğumu fark edip kollarımı özlediğim bedene sardım.

"Hosgeldinn jakee cok özledim seni, sana anlatıcak çok seyim varr."

Jake yüzünde tatlı tebessüm ile konuşmuştu.

"Bende lixxim , çok özledim."
O da bana sıkıca sarılmıştı.

Kollarımı jakeden ayırıp içeri davet ettim.

Daha sonra anneminyajına gidip yanağına öpücük kondurdumz
"Sende hosgeldin anne erkencisin bugün."

"Evet oğlum, ilk defa islerim erken bitti. Ne yedin sen?"

Yemek? Bi anda aklıma tencereye koydugum kaynar suyun gelmesiyle mutfağa gidip hemen suyun altını söndürdüm .

"Ramen yapıcaktım da suyu koymustum simdi ."
Diye seslendim .

Annemde mutfağa yanımda geldi.

"Tamam oğlum bırak simdi hazır rameni , ip gibi olmussun bunları yemekten, ben guzelce yemek yaparım simdi"

Annemin dediği seyle kocaman gülümsedim suan gercekten anne yemeğine ihtiyacım vardı.

"Ellerine sağlık anneciğim "

Anneme sarılıp mutfaktan çıktım.

İçeride montunu çıkartan jake'in yanına gittim.
Onu cok özlemistim ve
Aklımda cok soru vardı jake neden gelmişti?

"Jake gel odama çıkalım."

Dedim merdivenleri göstererek. O da basıyla onaylayıp pesimden geldi.

Odam da ki minik koltuklara oturmustuk.

"Felix hiç değişmemişsin  hala aynı civciv suratt, bayadır instagrama fotoğrafda atmıyorsun yüzünü unutmustum resmen."

Ah cidden bayadır fotoğraf paylaşmıyorum.

"Ah evet bu aralar baya mesgulum aslında (kafam meşgul) , yani yeni okul falan ilk dönem baya sey geçti..."

 My brother's close frıend ||| HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin