{12}onu dusunmek istemıyorum

642 65 33
                                    

Gelen mesaja bakacaktım ki abim odama girmisti.

"Hyung?"

"Felix uyuyo muydun?"

"Yok az önce uyanmıstım"

"O halde bana artık olanları ve kalbinin neden acıdığını söyleyebilirsin dimi?"

Offf gerçekten abime bundan bahsetmek istiyordum ama en yakın arkadısıyla arasını bozuyomusum gibi hissetmek istemiyorum . Ama o benım abimdi ve suan bunları ona anlatmaya ıhtıyacım vardı.

"Simdi hyung benim sevgilim vardı"

Lafımı keserek
"Tahmin etmiştim zaten ,ayrıldınız değil mi? Kim bu ? Niye ayrıldınız?"

"Seyy evet hyung,bu sevgili olduğum kişi senin bi arkadasın"
Bı anda söylemiştim,gözlerimi abimin gözlerinden çekmeden bakıyordum, dediğimle aşırı şaşırmıştı ki gözleri kocaman açılmıstı.

"Hangi arkadaşım bu felix?"
Ciddi bi sekilde sormustu bunu.

"Hyung sana arkadaşını kötülemek yada aranızı bozmak istemiyorum "

"Felix eğer arkadaşım senin kalbini kırıyosa zaten ona sinirlenirim. Hadi söyle kim?"

Off off söylüyorum artık.

"H-hyunjin"
gözlerim dolmustu hemen , adı bile yeterliydi ağlamam için.

Abim yine kaşlarını kaldırmıstı.
"Hyunjin mi? En yakin arkasım hyunjin? Felix neden ilişkinizi bana soylemediniz?"

"Ağbi hğınjinle zağten yeğni cıkğma-"

"Felix ağlamadan anlat anlamıyorum"

Kendimi toparlayıp
Göz yaslarimi silip konustum.

"Hyunjinle zaten yeni çıkmaya baslamıstık yani , hatta bi kaç gün oldu daha  " yani tam sevgiliz dedigimiz günden çok gecmemisti daha.

"Bu bana soylememeni gerektirmıyo ama"

"Hyung ne ara hoslandım ne ara cıktık hepsi çok hızlı oldu , ve sana anlatıcak zamanı bulamadım, özür dilerim hyung"

"Hadi sen söylemedin , hyunjin niye söylemiyo amk?"

"O da aynı sekilde , zaten 7/24 antreman yapıyo artık , ne ara seninle konussun?"

Hyunjini hala koruyodum çok aptalım.

"Peki ne oldu da öküz hyunjin seni bu kadar üzdü?"

" neden ayrıldığımızı bende bilmiyorum çünkü bana doğru düzgün bir açıklama yapmadı, zaten bu yüzden çok canım yanıyo hyung . Ben onu bu kadar sevip değer verirken bana açıklama bile yapmadan ayrıldı benden , son günlerde mutsuzdu , yanında olmak istemiştim, onu mutsuz görmek istemiyodum, ama o bana benımle konuşmak ıstemeğini söyledi"
Yine gözlerim dolmuştu.

"Bu çoçuk harbi öküz sikicem kafasını, yine her zaman yaptığı seyi yapıyor işte"
Anlamamıs bi sekilde abime bakmıstım.

"Neyi yapıyor?"

"Bak Felix, hyunjin hiç bi zaman sıkıntılarından bahsetmeyi sevmez , hatta en yakınlarına bile söylemez , kimseye kendi dertlerini anlatmaz bana bile tektük anlatıyo"

"Ama bana bi kez anlatmıstı sıkıntılarını , bana anlatmanın ona iyi geldiğini düşünüyordum."

"Öyle zaten , ama sevmiyor iste . Bence sebebi kesinlikle ailesi."

"Ailesi mi? Şuanki sıkıntısıda mı ailesi yüzünden?"

"Yani bana anlatmadı şu salak huyu yüzünden, ama büyük ihtimalle yine babası üzerine gitmiştir"

 My brother's close frıend ||| HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin