Kukla İpleri

927 182 163
                                    

(The Neighbourhood - CompassLana Del Rey - Off to the Races)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(The Neighbourhood - Compass
Lana Del Rey - Off to the Races)

𝓁

Ben bir avdım, ölene değin kaçamayacağı sınırlarla kısıtlı.
Görüşünden çıktığım an yanılgım, özgürüm sanmaktı.
Oysa bir an bile kopamadığım lanet, senin görünle yaşamaktı.
Öğretmediğin tek açık, bir gün kısılacağım kapanındı.

𝓁



Her zaman bir cevabı vardı.

O'nun için acı, her zaman var olmalıydı.

En azından, hepimize öğrettiği buydu.

Herkesin aklını karıştırır ardından tam da ihtiyaçları olan şey oluverirdi. Öyle alışırdınız ki her şeyiniz olmasına, tüm sorunlarınızın yaratıcısının o olduğuna körleşir, her defasında biraz daha bağlanmaktan alıkoymanız imkansızlaşırdı içinizdeki çocuğu.

Son derece inançlı gözükmesine rağmen, ondan daha çok Tanrıcılık oynayan birini daha göremezdiniz. Çelişkili tavırları bununla da sınırlı kalmaz, hayatta tadılması gerektiğine inandığı onca keder varken bizi katı ve sınırlayıcı bir tutumla büyütürdü. Her şeye rağmen bu korumacılık, onun şahsiyetini oluşturan en has özelliklerindendi adeta.

Onu anlamaya yıllarımı verdikten sonra nedenleri sorgulamayı kesmiştim. Nedenleri o yaratırdı çünkü. Sorunları da, çözümlerini de. Soruları da, cevaplarını da.



TANITIM AMAÇLI GEÇMİŞ VE GELECEKTEN KESİTLERLE OLUŞTURULMUŞ BİR GİRİŞ BÖLÜMÜDÜR

(Üçüncü gün)

Öksürükleri yavaşlarken, ellerini boynundan indirdi ve çöktüğü yere kıvrılmış bacaklarının üstüne bıraktı. İlk defa boğulmuyordu fakat ilk defa, bu kadar uzun nefessiz kalmıştı.

Bembeyaz cildi bir ton daha açılmış, sarısından nefret ettiği, kapkara boyadığı saçları dağılmıştı.

"Yarın şehre sen iniyorsun." dediğini duydu Levi'ın.

Gerçek adı Levent'ti ve artık biliyordu, burada emirleri o verirdi. Kendinden emin bakışları, üzerindeydi. Buğday teni ve kibar sesiyle sıcakkanlı hissi uyandırsa da bakışları, uzun bacakları ve geniş omuzlarıyla liderliğe uygun izlenimi uyandırıyordu.

Dikkatini ona verdiği sıra, "Görevle alakalı her ayrıntıyı paylaşın ve Cal'ın giyeceklerini Benji'nin ölçülerine göre düzelttirin." diye de ekledi, sonda diğerlerine hitap ettiği halde gözlerini yerdeki çaylağın üzerinden ayırmadan.

BESK | Kukla İpleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin