Altıncı Bölüm

129 53 124
                                    

Merci Raines - The Devil is a Gentleman

Billie Eilish - No Time To Die
(Bunu dinlemeniz gereken yeri işaretleyeceğim.)

Onun için araladığım kapıyı tuttu,aralık bıraktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onun için araladığım kapıyı tuttu,
aralık bıraktı.

Geçmişi, aramıza aldı.

İhanetle, boynumdaki anahtarı
göğsüme gömdü ağır ağır.

Çoktandır yuvası bildiği kafes,
kilitli kaldı.

𝓁

Gözlerimin önünde beliren görüntüler kalbimi, kalbim son hız mı atıyordu, yoksa durmuş muydu ayırt edemeyeceğim kadar sıkıştırmaya başlamıştı.

Aynı cümleler yankılandı. "Ölmeyi bu kadar istediysen, öl o zaman." Öfkeli bir sesti bu defa.

"Hayır" dedim. Neyin geldiğini biliyordum, istemiyordum.

Altımdaki toprağın soğukluğu yeniden sırtımı ürpertti.

Midem ağzıma geldiğinde panik atak geçirdiğimi biliyordum. Uzun zaman olsa da unutulabilecek bir his değildi.

Bir el ateş sesi zihnimde olmasına rağmen kulaklarımı uğuldattı. Üzerime ağır bir şey düştü.

Elim ölecekmişim gibi hissettiren göğsümde, banyoya geri koştum ve art arda öğürmeye başladım. Hiçbir şey kusmuyor, aralarda nefes alabilmek için çabalıyordum.

Görüntü yine silik de olsa Kayra'ydı. O halde kulaklarımdaki ses bu defa neden başka birine aitti?

Aylardır görmediğim bir kabustu bu.

Nefes mi alıyordum, çığlık mı atıyordum belli değildi.

Kayra'nın ayaklanıp bu tarafa geldiğini duyduğumda yüzümü kaldırıp ağzımdan istemsizce çıkan seslerin arasında olduğu kadar "gelme" diye bağırdım. Neler olduğundan haberi yoktu, evden ayrılmadan bir süre önce başlayan kabuslar, ayrıldıktan sonra semptomları tetiklemişti.

Yapayalnızdım, en büyük düşmanımla, zihnimle başbaşaydım.

Aynaya denk gelen yüzüme kayan gözlerim kanlanmıştı. Saçlarım iyice sarıya dönmüştü.

Babamdan aldığım saçlara, yüzüme daha fazla bakmak istemedim. Havası yetmeyen odada da durmak istemediğimden kazağımı giyip, tek zaafımın yüzüne bakmadan koridora çıktım.

Peşimden gelmemesi isabet olmuştu. Yalnız kalmak istediğimde ısrar etmemesi gerektiğini unutmaması hoşuma gitmişti ve buraya gelmemdeki asıl amaç da yalnız olmamı gerektiriyordu.

BESK | Kukla İpleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin