Arctic Monkeys - Arabella
Soap&Skin - Me and The Devil (Instrumental)
"Bazen en kötüleri 'en iyi' kılıklara sahiptir.O bir beyefendi.
Saklanmayı sürdürmek için sonuna kadar gidecek bir şeytan."𝓁
Olan olmuştu. İçimdeki şeytan, uyanmıştı.
"İyi oldu" dedim kendi kendime. İhtiyacım olan ayağıma gelmişti; duygulara yer yoktu.
Beni azarlamaktan asla bıkmayacak gibi duran ikiliyi duymazdan gelip Kayra'nın elindeki kanlarla geldiği tarafa yöneldim. Hastanenin arkasındaki pis, karanlık ve klimaların sularının aktığı, motorlarının gürültüsüyle dolu sokağa girdim.
Buraya gelirken bindiğimiz, Chevy Suburban benzeri, arkası kapalı ve sadece ön koltuklardan dışarıyı görebildiğimiz model bir arabanın aynısını görmemle duraksadım. Bizimkinin bagajı modifiye edilmiş, arkasına askerî kamyonetlerdeki gibi karşılıklı bank tarzı deri koltuklar eklenmişti.
Temkinli adımlarla yanına yaklaşmakta olduğum model ise ellenmemiş, arka camları ve şoför koltuğu ile bagaj arasındaki boşluk kapatılmamıştı. Şoför koltuğunun boş olduğunu görmemle, bagaj kapısına doğru ilerledim.
Yarı açık kapıyı, elimi uzatıp tamamen açtığımda gri keten ceketli bir adam, boynundan beyaz tişörtünün üstünden karnına akan kanlarla kaplı bir haldeydi. Yüzü ve kolları koltuğa yaslı, dizleri yerdeydi. Ensesindeki saçlardan tutarak yüzünü kaldırdım ve tamamiyle kendime çevirdim.
Boştaki elimle arka cebimden telefonumu alıp sisteme yüklenen görsellerden simasını kontrol ettim. Tahminimi doğrulamıştım, A sınıfındaki adamımızdı. Keira ile yan yana adı geçen Julia ise yoktu, aracın geri kalanı boştu.
Boğazı, derisini yarıp adem elmasına kadar dayanmış çelik bir telle sarılıydı. Karşı koltuğunda bir adet hemşire kıyafeti, yere doğru dağılmıştı. Elime alıp zemine indim.
Peşime takılan Ezra neler olduğunu çözmek istese de sebep olduğum asabiyetle zamanın geldiğini söylemek ile meşguldü. Elimdeki kıyafeti göğsüne bastırıp tuttuğu an, "Keira'yı getir." dedim ve elimi geri çektim.
Bagajı kapatırken devam ettim. "Acil temizlenip giyinsin, görev yerini alsın. Agâh oluşan boşluğu doldurmak zorunda, karışıklık çıkmaması için onunla bağı kesiyoruz, görevi ben devralıyorum."
Enok'a döndüm. "Agâh bizi izleyemeyeceğinden, planlandığı gibi herkes birbirine girdiğinde destek çağırdıklarını gördüğün an kendin işaret ver. Ben ilk olarak onu haberdar edip aracı buraya çektireceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BESK | Kukla İpleri
Misterio / Suspensoー Ortak evrende geçen üç kitaptan birincisidir. ..."Başından beri dokunmamam gereken ipleri her zamankinden daha sıkı tutmamı diliyordun; kendini bir an bile düşünmeden ellerimdeki yaraların nasırlaşmasını, bir daha acımamasını." "Ben bir avdım, öle...