Beşinci Bölüm

214 77 117
                                    

• Selam, dikkatli okumanız gereken bir bölümle daha geldim. Anlamadığınız şeyler olursa lütfen sabredin.

• Üstteki görsel, bölüm içinde geçen bir konu ile alakadardır ve bölüm içinde cinsellik bulunmaktadır.

Dua Lipa - Physical+
Dua Lipa & Angele - Fever
(Fever'ı dinleyeceğiniz yeri işaretledim dikkat ederseniz hoş olur. )

Hatırlatma(Sonradan silinecektir ve yalnızca ana bölüm kalacaktır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Hatırlatma
(Sonradan silinecektir ve yalnızca ana bölüm kalacaktır.)

Benji, katıldığı görevden sonra, araştırması ve dikkatini çeken gizemler üzerine Cal ve Levi'a odaklanır.

Caleb'a ait bir deftere ulaştığında baş ağrıları ve hafıza ile ilgili şüpheli bazı olayları öğrenir. Aynı zamanda Cal'ın Julia'ya aşık olduğunu, onunla organizasyondan çıkmanın hayallerini kurduğunu.

Sonrasında anlattığı bazı olayların aslında bir kitap alıntısından ibaret olduğunu öğrendiğinden belki de onun deli olduğundan şüphelenir; herkes de bunu ima etmektedir.

Anlattıklarının kitap alıntısı olduğunu öğrendiği Enok ise ona mırıldandığı bir şarkı ile Caleb'ın belki de gerçekten ailesine zarar vermiş olma ihtimali konusunda içine şüphe ekmeye devam eder.

Beşinci Bölüm

Enok'un alaycı bir ifadeyle kaplı suratına çevirdiğim yüzümü düzeltip, gözlerimin önümdeki kapıya dalmasına izin verdim.

Çıkmak üzereyken vazgeçmiştim. "Cal'ın burada olma sebebi katil olması ise, sen ne yaptın Enok?"

Bekledim. Hiç ses çıkarmadı.

"Ben, babamı öldürdüm. Kaçacak bir delik bulamayınca buraya geldim. Biliyor muydun?"

Aldığım cevap yeniden sessizlikti.

"Beni sürekli peşinden sürüklerdi. En sevdiği yerler tüylerimi ürperten ölü hayvan kalıntılarıyla dolu ormanlar olurdu."

Hallaçlı Yolu'ndan ormanlara, bazen de Pınarhisar'a giderdik. Dedemin eski çiftliği vardı orada. Yıllardır kullanılmadığından çimlerin, otların kapladığı bir arazinin kenarındaki kırık dökük küçük bir kulübeden ibaretti.

Eskiden orada yaşayan atları ve hayvanları anlatırdı bana etli ekmek yerken. Şimdi düşünüyorum da ne kadar midesizdi. Leşlerin arasında et yiyebiliyordu.

Daldığım anılardan çıktım ve devam ettim. "Avcı olmamı istiyordu, zorla ok attırırdı. Ellerim acıyana kadar devam eder, kusuru el yapımda bulur, bağırır dururdu."

Planım öncelikli olarak seçilen çocukların yaşadıkları olayların detaylarına ulaşabilmek ve projede bu olayların katkısını çözebilmekti.

BESK | Kukla İpleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin