Nikon pov.
Olimme juuri suudelleet Joonaksen kanssa ja tuo häärää ranteideni ääressä. Ehkä tuosta suudelmasta pitäisi puhua, mutten oikein osaa ottaa tuota puheeksi. "Niko" Joonas aloittaa jotenkin varoen. "Mitä toi äsköne merkkas sulle?" Joonas jatkaa kun on saanut katsekontaktin kanssani. Rikon sen pikaisesti kun siirrän katseeni käsiini. Ehkä voin uskoutua tämänkin asian Joonakselle vaikka todennäköisesti joudun sitten sanomaan hyvästit tuolle. En vain tiedä miten tunteeni sanoittaisin.
"Ööäää... mä tykkään susta niikö sillee" noni jes tulipa taas suoraa. Olen jo nousemassa sohvalta kunnes tunnen Joonaksen hellän otteen olkapäälläni, joten istun alas. "Niko nii määki susta" Joonas sanoo. En voi uskoa. Ei Joonas musta vois tykätä. "Kai tää on joku läppä tai veto" sanon tuolle. En jaksaisi yhtään sydämmen rikkojaa enää tähän elämään. "Ei oo, ei muut ees tiiä et tykkään susta" Joonas sanoo ja silittelee kämmenselkääni toisella kädellään. Tai no piirtelee jotain kuvioita siihen.
(Fun fackt sana kirja on joskus tarkottanu kuviollista/koristeellista ja sit ne vanhojen kirjojen kannet oli aina tosi koristeellisii ja kuvioituja....
Okei emt miks kerroin mut tuli mielee ja tää onki niit ainoit asioit mitä koulus jää mielee et ehkä ois järkevää jäädä joku sydämmen toiminta mielummin ku nää mut ei näille aivoille mitää oikee voi)Nostamme molemmat katseemme toisiimme ja siinä sitten katseltiin toisiamme tovi silmiin, kunnes huomaan molempien tulleen lähemmäs toisiaan ja nyt Joonaksen katse on huulissani. Itse vain päätän ottaa tuon niskantakaa kiinni ja suudella toista.
Suudelman jälkeen erkanemme jälleen ottamaan happea. "Mä käyn hakee lisää noit puhdistus välineit nii saadaa sun reidetki kuntoo" Joonas sanoo ja lähtee jälleen ilmeisesti kohti vessaa. Pian tuo tuoleekin jo takaisin. "Haluutko tehä tästä kiusallista vaiko et sillä miettisin et noi housut on kyl vähä tiellä" Joonas sanoo ja virnistelee edessäni. "Pervo" tokaisen ja otan kollarini pois. Joonas alkaa puhdistaa viiltojani. "Mitä me ollaa?" päätän kysyä tuolta. "No jos vaa katotaa mihin tää menee ja sit myöhemmi määriteltäis?" Joonas ehdottaa. "Sopii varsin mainiosti" vastaan tuolle. Joonas rasvaa ja sitoo reitenikin vielä.
"Nyt voit laittaa noi housus takas" Joonas toteaa ja kerää puhdistus tavarat kasaan olohuoneen tasolle. "Mitä jos en haluu" ehdottelen tuolle. Kyllä mua vähäsen panettaisi kylläkin mutta en tiedä miten Joonas siihen reagoisi. "Kuka se pervo tässä nyt on" Joonas toteaa ja skannaa jalkovälini ellei sitä tuossa puhdistellessa jo ehtinyt tehdä. "No ite kattelet vitu pervo" vastaan tuolle. "Mä sulle saatana pervot näytän" Joonas sanoo ja alkaa kutittaa minua. Samaan aikaan koitan epätoivoisesti ujuttaa käteni tuon paidan alle.
Hetken yrittämisen jälkeen onnistuin ja Joonaskin lopetti kutittamisen. Olimme nyt sohvalla minä ilman housuja, tokikin bokserit päällä, Joonaksen alla, joka melkein makoili päälläni. Minun käteni oli Joonaksen kyljillä hänen paitansa alla ja tuon kädet pääni vieressä ettei makaisi päälläni. Katsoimme toisiamme silmiin kunnes molempien katseet alkoivat harhailla toisen huulille.
Suutelimme tai no nuolemista se ennemmin oli kun kielet olivat päässeet tutkimus matkalle toistemme suuhun. Käteni alkoivat seikkailla tuon kyljillä hivuttaen tuon paitaa koko ajan ylemmäs. Joonas irrottautui suudelmasta ja repi paitansa pois. Samalla istahtaen lantioni päälle. "Onhan tää sulle ok?" Joonas varmisteli. "On kunha tää on sulle ok" varmistin tuolta. Joonas ei vastannut mitään vaan alkoi liikuttaa lantiotaan, ilkikurinen virne naamallaan. "Mentäiskö vaik sun huoneesee hoitaa loppuu?" ehdotin tuolle samalla kun tunsin painetta alapäässäni. Saatanan Joonas. "Ehkä vois ellei tää sohva kelpaa" Joonas virnisteli ja alkoi liikku selkeämmin päälläni kun tunsi minulla alkavan stondaamaan. "Ei kelpaa" totan tuolle pokkana.
----------------------------
Tällänen sitte tähän väliin. Anteeks niille jotka ois halunnu lukee enemmän tota smuttii mut eiköhän senki aika joskus tuu, mut ei vielä. Ja mulla nyt on hieman ongelmia ku haluisin kirjottaa Oleksii mut tän tarinan juonen kannalta pitäis kirjottaa viel ainaki yks luku Jikoo.
Mut mikä teijän toive ois?
Enemmän Jikoo vai Oleksii tai sit sillee suht samanverra??(Ja taas oma huomio on et mun pitäis mennä nukkuu ku kello on kuitenki 23:37...)
أنت تقرأ
Alone against others // Blind Channel //
أدب الهواةTää on jatko osa tarinalle Alone anainst all joten se kannattaa käydä lukemassa ensin. Tässä kirjassa Aleksi, Olli ja Tommi on lukion ekalla, kun Joel ja Joonas on lukion tokalla. Onkohan Nikolla vielä jotain jäänyt hampaan väliin vai katuuko hän te...