Muistutan vielä että EN KÄYTÄ VAROITUKSIA LUE OMALLA VASTUULLA!!!
Nikon pov.
Joonas kyseli kuulumisiani... Olisin halunnut kertoa tuolle kaiken paskan mutten voinut. En olisi. Joonas tekee tuon ihan varmasti vain jostain vedosta tai sitten tuo on ryyppäämässä. Painan pääni polviini. Olen vessassa jälleen kerran vain toteuttamassa sitä samaa kaavaa niinkuin aina iltaisin. Isäni on tänään tuonut jotain tuon kavereitaan meidän luokse, kun äitini on vielä tämän illan työmatkalla. En tiedä mitä ajatella tuon kotiin tulosta. En ole tottunut tuon kotona olemiseen sillä tuo on aina jossain työmatkalla. Nyt kai pitäisi tulla joku vähän pidempi kotijakso mutten usko sen kestävän kahtaviikkoa kauempaa.
Sidon veriset ranteeni takaisin siteisiin ja kun sain toisenkin käden kunnolla pakettiin kuulen isäni humalaisen äänen vessan ulkopuolelta. "Nihkooh hheih thulishiksh shää thännhe khu thotha Jarhia vhähänh haluthaa" isäni selittään erittäin päissään olevana. Ja taas sitä mennään. Tunnen ahdistuksen kasvavan rinnassani tietäen mitä tulee tapahtumaan. En haluaisi mutta on pakko. Avaan vessan oven ja lähden kävelemään omaan huoneeseeni isäni ja tuon kolmen kaverin ohi.
Yksi heistä kuitenkin tulee perääni huoneeseeni ja sulkee oven. Tuo kiipeää syliini sängylleni. En haluaisi mutta tuo on jo suutelemassa minua. "Vhithun phenshkha shaathana vhashthaa mhun shuudhelmaanh" tuo sanoo jolloin minun on taas leikittävä että olen mukana tässä. Suutelemme hetken kunnes tuo alkaa imeä kaulaani ja sen jälkeen lähtee vaatteet. Tuo ilmeisesti Jari kääntää minut vatsalleen, josta itse osaan jo ottaa oikean asennon. Pian tunnenkin Jarin kyrvän jo sisälläni. Se sattuu ja aivan saatanasti. Kyyneleet meinaa valua silmistäni mutta en anna niiden tulla en edes pitä mitään ääntä. Jari vain painaa minua perseeseen ja kuulen tuon huokailevan ja kiristävän tahtiaan.
Jari pääsee huippuunsa ja laskee mällinsä sisääni muttei vetäydy minusta ulos, jota ihmettelen. "Hei nyth sää pääshet khokeileen jhotain uutta" tuo kuiskaa korvaani vähän vähemmän kännisen kuuloisena. "Henkka tuus tänne!" tuo huutaa ja kuulostaa nyt jo täysin selvinpäin olevalta. "Nonii eli homman nimi on nyt sit se että ensin mä nussin sua ja sen aikaa Jari kattoo tossa vieressä ja sitten päästään siihen parhaaseen osuuteen mut sen sä näät sitten" tuo ilmeisesti Henkka selittää täysin selvinpäin olevan kuuloisena. Ahdistaa.
Henkka riisuu itsensä ja Jari ja Henkka jotain siitä vetää esileikkiä että Henkkakin kiihottuu. En ole vaihtanut asentoa ollenkaan edellisestä. Ja taas tunnen kipua perseessäni. Henkka on paljon rajumpi kuin Jari ja Jarikin on jo raju. Henkka alkaa heti mennä todella nopeaan tahtiin ja huokailee minkä pystyy. Tunnen kuinka ensimmäinen kyynel valuu poskelleni. Et oo heikko et sä voi itkeä nyt vaa pidät ittes lujana. Sattuu. Sattuu. Ja sattuu. Pian Henkkakin laukeaa sisälleni. "Ja nyt poika sä teet just niinku me sanotaan" Henkka sanoo ja imee taas yhden fritsun kaulalleni.
"Nonii ensiks sä meet tohon lattialle kontalles" Jari aloittaa ja teen niin koska ei ole oikein muita vaihtoehtoja. "Sit me laitetaan nää sun nilkkoihin ja ranteisiin" nuo näyttävät joitain rannekkeen tyylisiä joista menee johdot johonkin laitteeseen, jonka Henkka laittaa pistorasiaan. "Ja otat noi valkoset jutut ranteistas pois ne on tiellä" Jari sanoo. Poistan siteet ja heitän sänkyni alle. "Noni ja nyt sun ensimmäinen tehtävä on ottaa multa suihin samaan rytmiin ku Henkka painaa sua ja jos et tyydytä jompaa kumpaa saat sähköiskun" Jari selittää.
--
Makaan lattialla alasti ilman vaatteita. En halua liikkua se sattuu. Sain useita sähkösikuja ihmettelen etten kuollut niihin. Ne menivät vain voimakkaammiksi kokoajan enkä pystynyt tyydyttämään oikein kummankaan tarpeita ilmeisesti. En tiedä olivatko he joissain aineissa mutta eivät he ainakaan kännissä olleet. Sattuu joka paikkaan, ranteeni vuotavat ja ahdistus sisälläni vain kasvaa. Päätän mennä suihkuun, sillä huomenna olisi vielä koulua enkä voi skipata koulupäivää sillä äitini tulee huomenna päivällä kotiin. Äitini ei tiedä mitä täällä tapahtuu kun tuo on poissa enkä halua kertoakkaan eikä häntä varmaan edes kiinnostaisi eikä uskoisi sillä isä on juuri sellainen unelmien mies joka tekee kaikkensa vaimonsa eteen ja on muuten pirun hyvä manipuloimaan.
Lähdin suihkuun ja suihkun jälkeen jäin taas jatkamaan ranteideni tuhoamista. En vain voi sille mitään että muuten en saa ahdistustani pois. Menen takaisin sänkyyn ja vaihdan lakanat jotta voin mennä sängylleni makaamaan. En nimittäin pystyisi varmaan nukahtamaan. Pelkään että nuo miehet tulevat takaisin. Ja kun kuulen kolahduksen alakerrasta alan panikoimaan. Mitä jos ne tulevat takaisin? Entä jos he haluavat lisää? Mitä jos en riitäkkään? Jos he haluavat minut pois täältä? Ahdistus sisälläni vain kasvaa. Tuntuu etten saa henkeä. Kädet hikoilevat ja sydän tykyttää. Alan tärisemään. Ei, ei ei ja ei. Ei nyt mitään paniikki kohtausta. Mutta toiveeni taitaa olla turha. Tuntuu kuin joku kuristaisi minua. Yritän huitoa tärisevillä käsilläni kaulaani muttei siinä mitään ole. En haluaisi vielä kuolla.
--
Nyt alkaa helpottaa tuntuu että henki alkaa taas kulkemaan. En tiedä kauanko tuossa meni, mutta se tuntui ikuiseuudelta. Luulin että kuolen. Ai kello onkin jo kolme yöllä. Pelkään edelleen, mutta silmäni alkoivat painua kiinni joten annoin niiden tehdä niin. Ehkä saisinkin unta. Pian tunnen kuinka vaivun uneen....
____________________________
Nonii tässä nyt tällänen vähän pidempi luku Nikon näkökulmast. Ja koitan nyt tähän toiseen kirjaan kirjottaa vähän enemmän muitten näkökulmii ku vaan Oleksii tai sillee oleksi on top mut haluun kans nää muut sillee enemmän mukaa kirjaa ettei oo vaa sivuhenkilöit siel taustal vaa ois enemmä niittenki pov ja tällee.
Miten teillä menee?
Itellä ihan hyvin ja rakastan lukee tein kommenttei joten kaikkee tyhmää paskaa sinne vaa. Ite ainaki kommentoin aina vähän välii jotai jos luen oleksii ja siel kehutaa ollii nii sit vedä omat kehut sinne kommentteihin tai jotai porkon perseilyi ihan mitä vaa päähän juolahtaa:)
KAMU SEDANG MEMBACA
Alone against others // Blind Channel //
Fiksi PenggemarTää on jatko osa tarinalle Alone anainst all joten se kannattaa käydä lukemassa ensin. Tässä kirjassa Aleksi, Olli ja Tommi on lukion ekalla, kun Joel ja Joonas on lukion tokalla. Onkohan Nikolla vielä jotain jäänyt hampaan väliin vai katuuko hän te...