12. Rakas homoni ja hänen vähintään yhtä homo poikaystävänsä

92 12 1
                                    

Nikon pov. 

Makoilemme Joonaksen kanssa alasti sängyssä tai no mulla on siteet mut nii. Äsköinen oli ihanaa. Mutta ahdistaa. Halusikohan Joonas minulta vain seksiä? "Ömm mä taidan mennä käymää vessassa" sanon Joonakselle ja lähden huoneesta vähin äänin  kunhan ensin laitan jalkaani bokserit ja hupparin.

Etsin vessan joka olikin aika lähellä. Otan hupparini pois ja katson itseäni peilistä. Emmä usko et Joonas multa mitää muuta haluiskaa. Oon vaa halpahuora. Kyyneleet valuvat poskiani pitkin kun katson itseäni. 

Kuulen koputuksen ovelta. "Niko onks kaikki hyvi?" Joonas kyselee oven takaata. En ehdi edes vastata kunnes ovi jo aukeaa. En ilmeisesti ollut lukinnut tuota kun olin tänne tullut. "Hei kaikki on hyvi" Joonas tulee halaamaan minua takaata päin ja laskee päänsä olkapäälleni. "Eiks nii et halusit multa vaa seksiä" totean tuolle toivoen että se on niin. "Niko ei ei todellakaan mistä sä tollasta oot saanu päähäs" Joonas sanoo ja kääntää minut ympäri niin että katsomme toisiamme silmiin. "Noku kaikki muutki on aina vaa halunnu nii miks et sääki" totean tuolle ja painan pääni tuon paljasta rintaa vasten. "Mut mä en ookkaa niiku kaikki muut ja tiiän toi tuli jotenki tosi nopee et eka tunnustetaa tunteet ja sit nussitaa mut ei se tarkota sitä että en haluis olla sun kaa ja välittäis susta" Joonas toteaa ja suukottaa hiuksiani. 

"Mentäiskö takasi tonne sänkyy makoilee" Joonas ehdottaa hetken kuluttua. Irtaudun halista ja alan pukea hupparia päälleni. "Ei sun tarvii sitä päälles laittaa tohon matkalle ei meillä oo ketää kotona" Joonas sanoo ja lähdemme kohti tuon huonetta. Minulla huppari kädessäni. 

Olemme makoilleet Joonaksen sängyllä jo tovin kunnes kuulen alakerrasta oven käymisen. Jännitän kehoni automaattisesti. "Joonass ketä sä oot tänne tuonu" kuulen miehen äänen. Kavahdan enemmän Joonakseen päin. "Nikon toin ku tehää yhtä koulu juttua yhdessä" Joonas huutaa tuolle takaisin. "Hei kaikki hyvin isä on oikeest mukava ja se on välillä vähä ylisuojeleva" Joonas sanoo minulle ja silittelee selkääni. 

Hetken kuluttua kuulemme portaikosta ääniä. "Voi paska" Joonas sihahtaa mutta ei tee elettäkään että aikoisi tehdä asialle jotain. "Ahistaa, pelottaa" sanon vahingossa ääneen. "Hei kaikki hyvin mä hoidan tän se hyväksyy ja sitte se saattaa hieman vittuilla mut ei tarkota mitää pahaa" Joonas sanoo ja vetää peittoa paremmin päällemme. Kaivaudun niin lähelle Joonasta kuin vain voin. Joonas on turvallinen ja lämmin. Kuulen oven koputuksen, Joonaksen myöntävää muminaa ja sitten oven aukaisun. Oletan että ensimmäinen asia on huutoa että mitä helvettiä teen Joonaksen kanssa sängyssä ilman vaatteita mutta ei. "Jaahas vai tälläne koulu juttu sitte. Oliko tehtävänä harjoitella kortsun laittoa käytännössä" kuulen samaisen miesäänen naurhatavan. "Joo tosiaanki oli voiks nyt painuu vaikka runkulle tai jotai me voitais Nikon kaa jäädä tähän ihan ilman mitää häiriö tekijöitä" Joonas sanoo takaisin, edelleen silitellessä selkääni. 

"No emmä kyllä ku täytyyhän mun nyt vähän tutustua tohon sun tulevaan aviomiehees" kuulen miesäänen sanovan. Hengitykseni kiihtyy. En pysty tähän ahistaa ihan vittuna ei ei ei. Emmä voi näyttää mun heikkoutta haluun pois. "Isä nyt on oikeest aika huono hetki et katotaa joskus myöhemmi eiköhän sellanenki tilanne joskus tuu" Joonas sanoo aika vakavasti. Ilmeisesti oli huomannut panikointini. "Jebulis mä meen sit röökin kautta runkulle vai mite se menikää" Mies ääni sanoo ja pian kuulen oven menevän kiinni.

 En saa happea, kyyneleet valuvat silmiltäni ja tärisen lähes kauttaaltaan. "Niko kaikki hyvin mä oon tässä mitää kamalaa ei tapahdu mä lupaan" Joonas puhelee rauhoittavasti.

Pikkuhiljaa kohtaus menee ohitse. "Haluuks kertoo mikä laukasi tän?" Joonas kysyy edelleen silittäen selkääni pitkin rauhallisin vedoin. "Noku sun isäs sanos et se haluu tutustuu muhun ja sit ku mun isä on myyny mua sen frendeil nii sitte ne jotku aina sanoo et tulee ottaa mun kaa vähä lähempää tuttavuutta nii sit jotenki yhdistin ne ja sit viel miesääni joten joo" selitin Joonakselle jotenki tosi epäselvästi. "kaikki hyvin mun isä ei tee sellasta ja se vaa haluis tietää mite ollaa löydetty toisemme ja mitähän kaikkee muuta ihan jotai normi tenttausta ainoo vaa et se tenttaa kaiken ulos siis jokaikisen pikkuserkun kaiman kissan toisen nimenki" Joonas kertoo.

"No mennääks sinne tentattavaks ettei sun isäs ihan yksi siel joudu runkkailemaan röökikädessä?" Ehdotan Joonakselle. "Ihan hetkivielä" Joonas sanoo ja painaa huulensa hullilleni. "Ruoka on valmis rakas homoni ja hänen vähintään yhtä homo poikaystävänsä" Joonaksen isä huutaa alhaalta. "Jaaha en saanukkaa mun hetkee sitte" Joonas tuhahtaa. "Ei ku ihan hetki vielä" sanon sillä en haluaisi mennä syömään. "Niko sä itekki tiiät et sun on pakko syyä ja ruoka jäähtyy ja isä haluu tentata sua" Joonas kertoo syitä miksi ei voida jäädä. "Yks pusu sit mennää ja sit ku tullaan takas nii haluun ainaki 100 pusua" ilmoitan Joonakselle. "Sovittu, mut sun pitää sit ees koittaa syyä se riittää mulle" Joonas sanoo ja antaa minulle yhden pusun. Tai no pusu ja pusu nuolemiseksihan se meni.

Laitoimme vaatteet päälle tai no minä menin Joonaksen vaatekaapille ja otin sieltä itselleni hupparin ja kollarit sitten menimme alakertaan.


-----------------------------------------------

Sori et on taas menny näi kaua mut koulu vie paljo aikaa ja koska pitää vähän hikkeillä ja lukee kokeisiin nii menee enemmä aikaa ku viimevuon. Tosiaa mulla ei oo mitään niitä vastaan ketä lukee enkä pidä hikkeä sillee haukkumasanana et esim ite ilmasen sen että koitan panostaa kouluuun nii sillä et sanon et meen hikkeilemää mut se EI oo ok jos joku huutelee jotai vitun hikkeä jos lukee kokeisii ja saa niist hyvii numeroit. 

Miten teillä menee??

Alone against others // Blind Channel //Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu