Sabah yatağımda uyandım. Gece Niki yüzünden Heeseung'u öylece bıraktığım için en azından arayıp bir şey söylemeliyim diye düşündüm
Arka cebime sigara için baktım. Yoktu. Gece o sigarayı içtiğim aklıma geldi.
"Hay aklını sikiyim Jaeyun." Nasıl arayabiliceğimi düşünürken zaten telefonuma kaydettiğimi hatırladım. Telefonumu cebimden çıkardım ve kişilere girip adını aradım.
Adını bulduğumda aramaya başladım.
"Alo?"
"Alo Heeseung."
"Jaeyun sen misin?"
"Evet. Dün arkadaşım aceleyle çıkardı ordan beni kusura bakma. Vedalaşamadan falan çıkmak zorunda kaldım."
"Önemi yok. Bu geceyi yine benimle geçirmeyi kabul edersen seni neden affetmeyeyim?"
"Olur aslında."
"Akşam dokuz gibi sana atıcağım konuma gelebilir misin?"
"Tabii."
"O zaman akşam görüşürüz."
"Görüşürüz." dedim ve telefonu kapattım.
Bugün izinli olmanın tadını çıkaracaktım. Yataktan kalktım ve kendime güzel bir kahvaltı hazırladım.
Kahvaltımı yaptıktan sonra bulaşıkları yıkadım. Evi temizledim. Duşa girdim. Duştan çıktım. Bakım yaptım.
Sonra boş boş yatmaya başladım. Telefonum çalmaya başladı.
"Ne oldu?"
"Napıyosun?"
"Yatıyorum."
"İyi iyi. Akşam bir şeyler yapalım mı diye sorucaktım."
"Niki."
"Efendim?"
"Bir şey söyleyeceğim ama kızma."
"Heh söyle başladık."
"Akşam Heeseung'layım."
"Sen cidden akıllanmaz bir gerizekalısın Jaeyun."
"Hadi ama o adamın bana hiçbir kötülüğü dokunmadı. Hem o teklif etti ve çok hoşuma gitti."
"Jaeyun adamı tanıyo musun?"
"Yanii-"
"Adam kaç yaşında biliyo musun?"
"Kaç yaşında?"
"Bunu bile bilmiyosun amk."
"Sormadım. Sarhoştuk o mu aklıma gelicek?"
"Gerizekalı."
"Neyse kaç yaşında?"
"35 sanırım."
"İyiymiş."
"Aranızda 11 yaş var Jae."
"Çok yakışıklı, mükemmel nazik davranıyor."
"Katil."
"Katil olup olmadığı ne kesin Niki?"
"Kulağıma geleni söylüyorum Jae."
"Kim dedi katil?"
"Heeseung'a söyleyip onu da mı öldürtüceksin?"
"Kim bilir?"
"Jae."
"Şaka yapıyorum. Neyse söylesene adını."
"Sana güvenmiyorum çünkü oyun zannetmeye başladın bu olayı sen."
"Hadi ama Niki. Kulaktan duyulmuş bir şey sadece. Bir insanı kanıtınız olmadan suçlamak ne kadar doğru olur sence?"
"Bak şimdi yapabilecek kapasitede ve yapamayacak kapasitede insanlar var. Eğer bunu gelip Sunoo yaptılar dese inanmam. Sen de inanmazsın. Ama bak işte var bu şey Heeseung'da var."
"Olsun."
"Ecelini arıyorsun Jae. Ne bok yersen ye."
"Teşekkür ederim."