I Wanna Be High All The Time

298 30 3
                                    

"Sen şimdi kahvaltıyı hazırladın ama ben senin sırtından hiç inmek istemiyorum."

"Ama inmek zorundasın. Sırtımda yemek yiyemezsin."

"Seni yiyim." dedim ve omzunu ısırdım. "Yemek konusunda ciddiyim. İn sırtımdan ve yemeğini ye. Sağlığın için önemli."

"Of."

Arkaya doğru adım attığında beni orda indircek sandım.

"Ya napıyosun?"

"Napıyorum?"

"Niye burda indirmeye çalışıyosun? Düşiyim diye mi?"

"Sevgilim salağa benzer bir yanım mı var? Arkada tezgah var oraya bırakıcam."

"Ha tamamm."

Arkaya doğru geldi ve beni bahsettiği tezgahın üstüne bıraktı.

Beni tezgaha bıraktıktan sonra bana döndü. Kollarını boynuma sardı ve kafasını öne doğru yatırdı. Kollarımı üstüne koydum ve eğilip saçlarını öptüm.

"Ne oldu?"

"Yorgun hissediyorum."

"Enerjini ne yükseltebilir?" dediğimde kafasını kaldırdı ve bana bakıp "Senin gülüşün." dedi.

Demesiyle tebessüm etmem bir oldu. "İşte bundan bahsediyorum." dedi ve o da gülümseyip dudaklarıma bir öpücük bıraktı.

"Hadi şimdi in tezgahtan. Beraber yemek yiyelim." dedi ve elini uzattı.

"Senin ellerinden yemek yemek mükemmel."

Uzattığı elini tuttum ve tezgahtan atladım.

"Sevgilim bugün nereye gitmek ister?"

"Sevgilin bugün kendi evine gitmek ister."

"Niye?" dediğinde bir an ciddileşmiş bir şekilde bana döndü. "Evimi özledim.

"İyi."

"Ya sevgilim evimi özledim. Biliyosun çünkü oraya alışığım. Yani seni istemediğimden ya da senden sıkıldığımdan falan değil."

"O zaman şöyle yapıyoruz."

"Nasıl yapıyoruz?"

"Akşamki baloya benimle geliyosun. Sonrasında senin evine gidiyoruz."

"Ne? Ne balosu?"

"Çok yakın arkadaşımın bu gece düzenlediği bi balo. Detayına girmeye çok gerek yok. Sana yakışıcağını düşündüğüm şeyleri aldırttım ve yukarı odaya koydum. Yemekten sonra gidip istediğini seçebilirsin."

"Ciddi misin?" dediğimde yüzüm gülüyodu. "Evet. Ciddiyim."

Elini bırakıp kıyafetlere bakmak için yukarı koşucaktım ki elimden tuttu ve çekti. "Yemekten sonra dedim ya sevgilim."

"Ama ben şimdi bakmak istiyodum."

"Jaeyun."

Gülümsedim ve "Tamam tamam. Yemekten sonra bakıcam. Hadi gel hızlıca bitirelim ki ben de hızlıca bakabiliyim." dedim ve tuttuğu elimle onu masaya çekmeye başladım.

Masaya geldik. Her zaman yaptığı gibi sandalyemi çekti ve ben oturana kadar bekledi. Oturduğumda sandalyemi itti ve bu sefer yanıma oturdu.

Don't Let It Stop ~ HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin