Bugün işe gidiyordum. O yüzden erkenden kalkıp hazırlandım. İş yerine gittiğimde insanlara günaydın diyip mutfağa gittim.
Bir kupa kahve aldım ve odama geçtim. Bilgisayarımı açtım ve işlere başladım.
Saat gittikçe geç olmaya başladığında telefonum çalmaya başladı.
"Efendim?"
"Hadi aşağı in de beraber yemek yemeye gidelim. Ne dersin?"
"Ah aslında çok güzel olurdu ama kusura bakma. Bugün işteyim ve işim de geç bitecek."
"Hmm bu cidden çok kötü oldu. O zaman bana ibanını atabilir misin?"
"Ha o niye?"
"Sorgulama. İbanını at."
"Peki." dedim ve telefonunu kapatmadan ibanımı attım.
"500 dolar gönderdim. İşteyken istediğini sipariş et ve ye. Şimdiden afiyet olsun. İşin erkenden biterse beni aramayı da unutma."
"Bana çok iyi davranıyorsun."
"Yemeğe mi çıkmak istersin içmeye gitmek mi?"
"Bugün gidebileceğimiz kesin değil."
"Kesinleştiririm. Onu önemseme. Seçim yap."
"Bu gece içmeye gitsek daha iyi olur sanki."
"Tamamdır. Eve geçersin ben seni alırım."
"Teşekkür ederim."
"Senin için herhangi bir şey sadece önemi yok."
"O zaman akşam görüşürüz."
"Görüşürüz Jaeyun." dedi ve telefonu kapattı. Telefonu kapattığımda kendi kendime salakça gülüyodum.
Ayağa kalktım ve Sunoo'nun yanına gittim. "Ne oldu?"
"Sevgilinle bana kötülediğiniz o adam var ya."
"Ben adamı kötülemedim. Aranızdaki yaş farkına laf söyledim. Neyse eee?"
"Bana çok mükemmel davranıyo."
"Ne yaptı yine?"
"Yemek yemeye gidelim dedi ama işim olduğu için şakasız baya bir para yolladı ve yemem için istediğim bir şeyler almamı söyledi. Akşam da içmeye gideceğiz."
"Bu adamla takılmaktan bizi unutuyosun."
"Abartma."
"Abartmıyorum. Bugün dahil üç gündür adamla götle don gibisiniz Jae."
"O nasıl bi benzetme amk?"
"Benzetmeye takılma. Ama ne yalan mı?"
"Şu an o kadar yakın değiliz. Sadece akşamları beraberiz. Yani umarım bir gün senin dediğin gibi olabiliriz."
"Ne yapıcaksın? İşe de mi onunla geliceksin?"
"Ya sana dedim ya evleniriz boy boy çocuklarımız olur. Beraber okula bırakırız falan diye."
"Hayal dünyanda yaşıyosun diyemiycem çünkü böyle giderse cidden işiniz ciddiye biner."
"Lütfen."