"Her şey için özellikle bugün benimle geçirdiğin mükemmel zaman için teşekkür ederim."
"Rica ederim." dedi ve gülümsedi. "İyi geceler öyleyse Jaeyun."
"İyi geceler Heeseung." dedi ve arabadan indi. Eve çıkmasını bekledim. Eve çıktığında babamın yanına gitmeye başladım.
Eve geldiğimde arabayı park ettim ve içeri girdim.
"Baba!"
Salona gittiğimde tekli koltuğuna oturmuş elindeki bardağından viskisini yudumluyordu.
"35 yaşındasın ama söyle bakalım. Ne iş açtın başına Heeseung?"
"Başıma bir iş açmadım. Sen benim başıma iş açtın. Üstünü kapatacağını söyledin ama daha dün barda tanıştığım biri bile biliyor neyin ne olduğunu."
"Kimse neyin ne olduğunu bilmiyor Heeseung. O kadın senin annen bile değildi."
"Kimse neyin ne olduğunu bilmiyor diyorsun. Sence benim katil olmam mı yoksa o kadının benim annem olmadığının ortaya çıkması mı adımızı daha çok kirletecek baba? Hele ki gerçek annem olan o kadın hâlâ yaşıyorken."
"Hiçbir şey olmayacak Heeseung."
"Ya olayın üstünü kapatırsın ya da ben o kadının annem olmadığını söylerim."
"Yapacağın şey katil olduğunu kanıtlayacak Heeseung. Bunu mu istiyorsun?"
"Yapacağım şey senin yüzünden birini zorla öldürdüğümü de kanıtlayabilir baba. O yüzden ört bu olayın üstünü."
"Babasının oğlu." dedi ve kendi kendine güldü. Sonra ayağa kalktı ve bana döndü.
"Bu barda tanıştığın kişi falan? O kim?"
"Söylesem tanıyacakmışsın gibi konuşuyorsun."
"Hayır oğlumun biriyle ciddi anlamda olacağını hissettim sadece. Merak ediyorum o yüzden. Kim bu?"
"Jaeyun. Sim Jaeyun."
"Şu 24 yaşındaki çocuk."
"Sen nerden biliyorsun?"
"Araştırmak istediğin herkesin bilgileri senden önce bana geliyor Heeseung."
"Bir dahakine söylerim sana söylemezler."
"Sence seni mi beni mi dinleyecekler?"
"Ben de patronlarıyım. Beni de dinlemek zorundalar."
"Neyse. Çocuk baya temiz bir çocuk. Sence seni isteyecek mi?"
"İsteyecek."
"Nasıl bu kadar eminsin?"
"İstiyorum onu. İstediğimi alırım."
"Sen istiyo musun diye sormadım Heeseung. O seni isteyecek mi?"
"İsteyecek dedim ya baba."
"Ya istemezse?"
"İsteyecek."
"Nasıl bu kadar eminsin? Nasıl olsa güvendiği kişi bir katil."
"Her şeyi bilmesi gerekmiyor."
"Sen söyledin bildiğini."
"Yalan sanıyor."