Kafasını dizlerimden kaldırdı ve bana dönüp yorgun gözleriyle bakmaya başladı. "Benden nefret ediyor musun artık?" dediğinde boynuna sarıldım.
"Hayır, etmiyorum."
Kafasını omzuma gömdü. Sadece bir kere omzuma göz yaşının düştüğünü hissettim. Sırtını sevmeye başladığımda o an işte daha çok ağlamaya başladı.
"Korkuyorum benden korkarsın diye çok korkuyorum ama yemin ederim sana asla zarar vermem, veremem."
"Korkmuyorum senden Heeseung."
"Korkma benden lütfen."
"Ağlama." dedim ve saçlarını öptüm. "Seni çok seviyorum."
"Ben de seni çok seviyorum."
Ses çıkarmadan öylece oturduk. "Uyuyalım mı artık? İster misin?" dediğimde omzumdan çekildi ve sıkıca elimi tuttu.
"Benimle uyuyacak mısın?"
Hafif güldüm ve "Uyuyacağım." dedim.
Beraber el ele kalktık. Zaten nereye gidersek gidelim elimiz ayrılmadığından artık alışıktım.
Beraber odaya girdiğimizde ondan önce davranıp yatağa girdim. Yanıma yattı. Biraz aşağı kaydı. Kafası göğsüme gelecek şekilde.
Kafasını göğsüme gömdü. Kollarını da bana sardı. "Ailem dahil kimsenin yanında ağlamadım."
"Bu da benim yanımda güvende hissettiğini gösterir." Ellerimi saçlarına çıkardım ve sevmeye başladım.
"İyi uykular sevgilim."
Saçındaki elimi tuttu. "Jaeyun."
"Efendim?"
"Beni bırakmayacaksın di mi?"
Çenesini kendime doğru kaldırdım. "Seni bırakmayacağım Heeseung."
Eğildim ve yanağını öptüm. O da biraz kafasını kaldırdı ve dudağımı öptü.
"Seni cidden çok seviyorum. Bil bunu."
"Ben de seni çok seviyorumm."
"İyi geceler sevgilim."
Bir süre sonra ben de gözlerimi kapattım.
Heeseung's Pov:
Onun uyuduğuna emindim ama beni uyku tutmuyordu. Kafamı göğsünden kaldırdım ve yukarı doğru kaydım.
Yüzünü burdan izleyebiliyordum. Yüzü uyurken bile mükemmel gözüküyordu. Hafif eğildim ve saçlarını kokladım. Kokladıktan sonra küçük öpücükler bıraktım.
Geri çekildim ve saçlarını sevmeye başladım. Her saç telini ayrı ayrı sevmek istiyordum sadece.
Ben onun saçlarını severken bana sırtını döndü. Arkasından belini sardım ve kendime çektim. Uzattığı elini tuttum ve birbirlerine kilitledim.
Burnumu tam boynunun arkasına koydum. Böylece her nefes alıp verdiğimde kokusunu içime çekebilirdim. Uyuya kalsam bile.