We Were Dancin' All Night

288 24 3
                                    

"Ne yani? Benden başkasıyla olursan ona da mı böyle davranıcaksın?"

"Bu saatten sonra ne ben senden ayrılabilirim ne de sen benden ayrılabilirsin."

"Ayrılmam zaten."

"Ayrılamazsın zaten. Katil olduğumu biliyosun."

"Ya ayrılmam zaten ama sen sanki sırrını bilmesem benden ayrılıcakmış gibi konuşuyosun."

"Sevgilim ne alaka?"

"Bilmiyorum." diyip omuz silktiğimde yanıma geldi. Eğildi ve kollarını iki yanıma koydu.

Dudağıma bir öpücük bırakıp geri çekildi. Elini çeneme koydu ve "Yok öyle bir şey. Aklını yanlış şeylerle doldurma."

"Tekrar öpersen düşünebiliriz." dediğimde eğildi ve dudağıma küçük bir öpücük bıraktı. Dudaklarımdan ayrılmadı. Art arda bir sürü öpücük bıraktı ve geri çekildi.

Boynuna sarıldım. "Seni çok seviyorum."

"Ben de seni çok seviyorum sevgilim." dedi ve kollarımdan ayrıldı. "Şimdi sen filmi seç, ben de gidip bizim için mısır patlatacağım."

"Neyin nerde olduğunu bilmiyosun ki."

"Söyle o zaman." dediğinde gerekli olan her şeyin yerini söyledim.

"Teşekkür ederim." dedi ve mutfağa gitti.

O mutfağa gittiğinde yanımdaki kumandayı aldım ve televizyonu açtım.

Bir yere girdim ve dikkatimi çekebilicek filmlere bakmaya başladım. Aynı şekilde Heeseung'un dikkatini de çekebilicek bir şey olmasına dikkat ettim.

Bir süre sonra filmi seçtim ve açmak için Heeseung'u beklemeye başladım.

Heeseung elindeki mısırla geldi ve yanıma oturdu.

"Seçtin mi filmi?"

"Seçtim."

"Ne seçtin?" dediğinde filmi gösterdim. "Ben bunu izlemiştim."

"Cidden mi?"

"Hm hm. Ama senin hoşuna gittiyse tekrar izlerim."

"Benim hoşuma gitti ama senin tekrar izlemene gerek yok. Başka bir şey seçeriz."

Kumandayı elimden çekti ve filmi açtı.

"Tekrar izlerim dedim Jaeyun."

"İyi tamam." dedim ve mısırı elinden çektim. Kafamı Heeseung'un göğsüne yasladım. O da belimi sardı.

Filmi izlemeye başladık. "Jaeyun."

"Efendim?"

"Bugün kavga ettik ya."

"Eee?"

"Yalan söylemiyim bana çıkıştığın ve bana sinirli hâlin çok etkileyiciydi. Ne kadar ben de sana sinirlenmiş olsam da."

Kafamı göğsünden kaldırdım ve yüzüne bakmaya başladım. "Filmi izlemiştin di mi?"

"Evet. Niye-" demesine bırakmadan kucağına çıktım. "Bence tekrar izlemene gerek yok. Bence artık beni bekletmenin de bir manası yok. Bırak da bu gece senin olayım."

Don't Let It Stop ~ HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin