19

237 20 2
                                    

Harraz menjeling adiknya yang dari tadi ulang alik ke biliknya semata-mata melihat baju yang di pakai adiknya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Harraz menjeling adiknya yang dari tadi ulang alik ke biliknya semata-mata melihat baju yang di pakai adiknya.

" hishh budak ni. Pakai je la apa-apa bukan si adyan tu nak ajak pergi dating pun kan ?" akhirnya kata-kata mutiara itu keluar juga dari tadi dia tahan.

" HAAAAAAA ! adik pakai lagi baju pendek tu jangan nangis kalau abang koyakkan nanti pergi tukar sekarang !" membulat matanya melihat kayla yang memakai dress pink itu. Banyak-banyak baju pink, yang ni juga dia pakai.

" hnmmmmhhh tak sporting lah abang ni," kayla menghentakkan kakinya lalu menukar lagi pakaiannya.

" sporting dia cakap. Tak tau ke neraka jahanam sedang tunggu aku sebab tak tegur kau"

"ni ok tak ??" kayla datang ke bilik abangnya dengan memakai seluar baggy dan baju tshirt lengan Panjang besar.

" haaa yang ni baru la si bucuk-bucuk abang" harraz melangkah kearah adiknya lalu mengelus kepala kayla . Dia harap suatu hari nanti hati adik nya terbuka untuk menutup aurat.

"baby, meh sini duduk sana kejap ," ajak harraz kepada adiknya.

"apa abangggg ?" kayla mengikuti abangnya

" kayla, nanti kalau, abang nak kayla berubah boleh tak ? dari permakaian, abang bukan nak kawal cara kayla berfesyen, cumanya abang nak adik abang sempurna bila tutup aurat. Selagi abang hidup, ni je mampu abang nasihat kat kayla." Harraz menasihati adiknya dengan lemah lembut,.

Kayla yang mendengar kata Nasihat abangnya itu terus memeluk abangnya. Jujur dia terharu dan kecewa kepada dirinya. Mungkin sudah tiba masanya untuk dia berubah.

Drtttt........drtttt... 

Kayla tersenyum melihat pesanan yang diterimanya.

" abangg, adik nak keluar dah ni"

"Hmmm , pergilah. Jangan balik lambat tau baby, meh abang teman sampai depan" harraz tanpa banyak bunyi lalu mengandeng tangan kayla sampai ke depan.

" bro,." Adyan yang tengah bersandar di tepi pintu kereta nya menegur harraz.

" ni kau kau bawak dia jalan pastikan perut dia terisi, kalau tak boleh jadi mak lampir dia ni "

"Hishhhh abang!. " kayla mencubit perut abangnya. Gila nyah

Adyan mendengar itu hanya mengganguk lalu membuka pintu kereta untuk kayla .
Kayla tersenyum lalu melambai abangnya.

"Jangan lupa hantar adik aku balik lagi kalau tak esok penuh muka kau dalam facebook aku viral " harraz acah2 ingin mengambil gambar adyan sebagai bukti.

"Ee taulaa aku, bukan nya aku macam kau semua perempuan kau nak tapau. Dh la malas aku layan org tua ni " adyan menepis bahu harraz lalu masuk ke dalam kereta nya.

"Yihhhhh. Anjingg kamu " selepas selesai mencarut harraz beranjak masuk ke dalam rumah, sakit juga kakinya pijak batu di luar kerana dia memakai kaki ayam semasa menghantar kayla di hadapan. Malas nak cari slipar kan .

PEMILIK HATI ADYAN SYAHWhere stories live. Discover now