15. kapitola

1.4K 30 0
                                    



Nicole



Vlezla jsem do sprchy a přes sklo jsem se na něj zadívala. Ležel rozvalený na posteli a sledoval každý můj pohyb.

Na nic nečekal a vydal se za mnou.

Netušila jsem, co to vlastně dělám. Co jsem to právě provedla. Ale sex s ním byl jako droga, nešlo tomu odolat. Jen jsem naivně doufala, že nebude stejně návykový.

Marně.

„Co to děláš?" nadzvedla jsem jedno obočí, když odsunul skleněnou stěnu a vklouzl ke mně.

„Hádej," a přitáhl si mě k sobě.

„Na to zapomeň, jasně jsme se domluvili, že to bude jen jednou," protestovala jsem, ale mé tělo se v jeho náručí už zase roztékalo.

Zpropadené zrádné tělo.

„Přesně, ale já jsem ještě neskončil," a laškovně na mě mrkl.

„Tak to tě musím zklamat, protože já bych řekla, že tím, že jsme se oba udělali, jsme splnili podmínky naší předešlé domluvy," a lehce jsem ho odstrčila. Zklamaně na mě hleděl.

Měla jsem ho před sebou úplně nahého, dokonalého, toužícího a připraveného...Mělo mi být jasné, že sex s ním bude neskutečný. Jen úplný hlupák by odmítl to, co nabízel.

Na rtech mi hrál úsměv.

„Ale, když už si tady, asi mi nebude vadit, když se budeš dívat..." nevinně jsem zamrkala.

„Dívat na co?" podezřívavě si mě prohlížel.

Jako odpověď jsem si rukou zajela mezi nohy a začala si sama se sebou hrát.

„Jsi neuvěřitelná pokušitelka, víš to?" chraplavě zaprotestoval a sledoval každý můj pohyb.

Zazubila jsem se na něj a nepřestávala ve svém pohybu.

„Dotýkat se tě smím?" přistoupil na mojí hru.

„Chtěl bys?" pokoušela jsem ho dál.

„To si zatraceně piš," zasyčel vzrušeným hlasem.

„Tak si posluž," dovolila jsem mu.

„Ale jen ruce," upřesnila jsem. Čekala jsem, že bude protestovat, ale jen mu spokojeně zacukal koutek úst.

Chytil mi do rukou jedno prso a zmáčkl. Druhou rukou mi sjel po břiše k místu, kde jsem jí měla i já a když ukazováček zasunul do mého těla, neubránila jsem se hrdelnímu povzdechnutí.

„Pokračuj," přikázal mi, a tak jsem opět přiložila prsty ke svému poštěváčku a dělala to, co mi řekl.

Přesně věděl, co má se svým prstem dělat a když přidal ještě i druhý a oba je uvnitř mé ohnul, tak aby mě dráždil ještě více, zasténala jsem.

„Vezmi si ho do ruky," zachraptěla jsem svojí prosbu.

On na nic nečekal. Sundal svojí druhou ruku z mého ňadra a chytil se přesně, jak jsem mu řekla.

Netrvalo to dlouho, vidět ho takto před sebou, byl ten nejerotičtější sen... a byla jsem si jistá, že se mi tenhle pohled bude do mysli vracet velice často.

Sex s ním byl skvělý. Neměla jsem příliš mnoho zkušeností v této oblasti, ale věděla jsem, že to, jak na mé tělo působil a to všechno, co mu dokázal udělat, už žádný chlap nikdy nedokáže překonat.

Milovaný nepřítelKde žijí příběhy. Začni objevovat