17. kapitola

1.5K 32 0
                                    




Nicole



„Ahoj, tak jak to jde?" vysypal to na mě Will a sedl si naproti mně v zasedačce, kde už jsem čekala na schůzku, kterou svolal James.

Pozvedla jsem k němu svůj pohled. Zatím jsme byli sami.

Kruci, Elis povídala.

Zhluboka jsem se nadechla.

„Wille, nech si prosím jakékoliv narážky," varovala jsem ho.

V obraně zvedl ruce.

„Klid Niki, člověk by řekl, že vy dva dáte pokoj a přestanete být tak podráždění a ono nic. Jsem trochu zklamaný," hraně posmutněl.

„Tak to vyklop, předpokládám, že Elis povídala co?" nadzvedla jsem tázavě obočí.

„To ani nemusela nic říkat. Mám oči. Znám Chrise celý život, takže na něm poznám všechno i tohle," mrkl na mě.

To mě zaujalo. Co tím myslel, co na něm poznal?

„A co to „tohle" znamená?"

„Tohle znamená, že je bratr pěkně v háji. Ženy z rodu Moretti mají takovou zajímavou schopnost. I ty největší odpůrce vztahů přesvědčí o nemožném," zamyšleně se zadíval z okna.

Zasmála jsem se.

„Tak si dávej bacha, moje sestra má totiž řadu dalších schopností," usmívala jsem se.

Ten v tom byl až po uši, protože pořád se zasněně někde toulal.

V tom do zasedací místnosti vešel i Chris s Jamesem. Byla jsem překvapená o co půjde, že jsem byla pozvána i já.

Poté, co mě v pátek odvezl ke mně, to dopadlo přesně, jak jsem čekala na žádnou večeři už jsme se nedostali, protože jsme skončili oba nazí a dopřávali si tu největší rozkoš. Na víkend jsme se přesunuli k němu a byli u něj. Při šestém orgasmu za ten víkend, už jsem to přestala počítat.

Čekala jsem, že budeme hrát opět své profesionální role, ale on mě překvapil, když se ke mně sklonil a políbil mě na tvář. Viděla jsem, jak to oba jeho bratři sledují, ale ani jeden neřekl slovo.

„Tak se do toho pusť Jamesi, potřebuji být za hodinu u jednoho zákazníka," řekl Will a pořád mi přišlo, že je myšlenkami jinde.

Určitě u Elis.

„Jak asi víte, s Nicole jsme poslední dva týdny pracovali na analýze a řešili finance naší pobočky v San Franciscu," začal James.

Oba jeho bratři přikývli.

„Dostal jsem informaci, že náš vedoucí této pobočky, Mario, dal minulý týden výpověď. Bude proto potřeba, abychom tam zajeli a z výběrového řízení, které už běží, vybrali nového vedoucího a při té příležitosti potřebuji, aby se tam Nicole podívala blíže na detaily finanční správy. Některé věci se nám tam nelíbí a bude potřeba na to dohlédnout osobně," vysvětlil nám James.

„Jak to, že o tom nevím?" zeptal se ho okamžitě Chris.

„Psal jsem ti to hned v pátek, jak jsem se to dozvěděl, ale ty si nejspíše nepovažoval za důležité poslední dny brát do ruky mobil," vyčítal mu.

Při vzpomínce na to, co jsme celý víkend dělali jsem zrudla a sklopila zrak.

Chris se na mě jen pousmál a s klidem odpověděl svému bratrovi.

Milovaný nepřítelKde žijí příběhy. Začni objevovat