Ahoj,
nevěřila bych tomu, ale opět jsme na konci mé další povídky. Pokaždé si říkám, tak tohle je můj poslední příběh a ono se to vždycky nějak samo zvrtne. Chtěla bych poděkovat všem svým čtenářům, kteří se dostali až na konec této mé další povídky. Moc si toho vážím, děkuji za každé srdíčko a za každý komentář. Všechny jsem si poctivě prohlížela a četla. A bude tomu tak i do budoucna.
Psaní Milovaného nepřítele jsem si opět neskutečně užila, doufám, že to bylo alespoň trochu poznat a že jste si čtení užili alespoň z části, tak jako já samotné psaní. Celý tento příběh bych chtěla věnovat někomu, díky které celá tato povídka vznikla:
Moc ti za všechno děkuji, za tvoji podporu po celou dobu psaní i zveřejňování a budu se moc těšit na tvé další příběhy. Doufám, že čtením této povídky jsem tě alespoň částečně potěšila a ty sis to užila, tak jako si užívám já tvé příběhy.
Samozřejmě bych chtěla poděkovat i naší skvělé komunitě, kterou spojuje láska ke Star Wars, děkuji holky. Poté svým věrným čtenářům, kteří vždy netrpělivě čekali na další kapitolu.
Jmenovitě:
nirthii27 ❤️
A pak chci taky poděkovat i všem ostatním, kteří zde nejsou uvedení a kteří ještě přijdou, aby si příběh Christophera a Nicole přečetli v budoucnu. Doufám, že Vám jejich láska vnesla do života trochu úsměvu a radosti, protože to je důvod, proč takové podobné příběhy čtu já. A pokud se mi to opět povedlo, byť u jednoho z Vás, tak z toho mám neskonalou radost.
Nevím, jak se to stalo, ale Milovaný nepřítel je moje nejdelší povídka. Celkem má 72 tisíc slov a 251 stran ve Wordu, do psaní jsem se pustila 25.9.2023 a poslední kapitolu jsem zveřejnila 6.10.2023. Takže to byla slušná jízda. A už teď mi to zase chybí. Tak kdo ví, třeba zase někdy.
Strašně mi těší, jak čtete i mé starší povídky, za to bych chtěla také poděkovat.
Mějte se krásně a ještě jednou moc děkuji za Vaší podporu. ❤️
Vaše L.
ČTEŠ
Milovaný nepřítel
RomanceMyslela jsem, že dnes je druhý nejhorší den v mém životě. Měl se řadit hned za den, kdy mi můj strýc Marcus, otcův bratr, oznámil, když mi bylo deset let, že moji rodiče zemřeli při autonehodě... Kdybych jen tušila, co všechno mě ještě čeká dále. ...