13 bölüm:"BEYNİM VE KALBİM"

37 25 1
                                    

Derenin anlatımıyla.

"Sonrasi hiç bir şey Deren,kanlı yüzler."

Yaralar kapanırmıydı?

Kapanırdı.

Peki ya acılar geçermiydi?

Geçmezdi,Boz en büyük kanıtı ola bilirdi,hepimiz küçükken düşüp dizimizi kanatmışızdır,o yara iyileşirdi ama acısını unutmazdık.

Anılar değil,gözler acıları saklardı,gözler yalan söylemezdi.

Peki ya neden kimse benim gözlerimi okumak istememişti?

Neden kimse benim acılarıma ortak olmak istememişti?

Neden kimse omuzumdaki yükleri alıp bana yardım etmemişti?

Peki ya o,ona yardım etmişmiydiler?

Peki ya ben neden onun gözlerini okumak istememiştim?

Çünkü sen bencilsin,dedi kalbim bana doğru,kendi yüklerin var diye kimsenin yükü olamaz diye düşünüyorsun.

Haklıydı,sonuna kadar haklıydı,ben kendi yüküm var diye kimsenin yükünü görmek istememiştim,ben kimsenin gözlerini okumak istememiştim.

Kimsede seni okumak istememişti,dedi beynim isyankâr bir şekilde,kimse seni okumamışken sen neden birilerini okumalısın?Haklı olup olmadığını bilmiyordum ama onunda kendine göre haklı olduğu yönler vardı.Bırak artık her şeyi sırtlamayı,bırak da diğerleride bir halt yapsın!Neden her şeyi sen düşünmelisin?Beynim isyanına devam ediyordu ama onu dinleyip dinlememekte kararlı değildim.

Onların düşünmediğini nereden biliyorsun?Kalbim isyana geçiş yapmıştı.Belki onlar bizden daha çok düşünüyor!Neden bencillik yapıyorsun,onları da düşünmek zorundayız.Haklıydı,onların düşünmediğini nereden biliyordu?

Beynim ve kalbim resmen atışıyordu

Gelen yoğun müzik sesi kafamın içindeki sesleri susturmuştu.

"Aynayı seviyorlar,biliyom."

Evde ki bağırış sesleri müziğin neşeli melodisine karşıydı.

"Kıs şunun sesini!"

Nehir'in bağırış sesini duyduğumda onunda sinirli taraf olduğunu anladım

"Neden ya?Müzik ruhun gıdasıdır arkadaşlar,hiç mi sanatsal değilsiniz?"

Sanki sen çok sanatsalsın Alp.

"Şunun sesini kısmazsan telefonu kafanda kırıp melodi oluşturacağım."

Tahmin ettiğim kişiye aitti ses,Asel'e.

Şarkı sustu.

"Bi güzellik yapsana."

Yeni şarkı açıldığında kaşlarım havalandı,başım ağrıyordu ama salona gidip ne yaptıklarına bakmak istiyordum,ayağa kalktım.

"Nereye?"

Boz'u tamamen unutmuştum!

"Salona gideceğim."

Kafasını salladı ve pencereye yeniden döndü,kapıyı açtığımda gördüğüm manzara yüzünden şok olmuştum.

Asel Alp'ı yastıkla boğuyordu!

"Ver şu telefonu!"

Diye bağırdı Asel.

"Vermeyeceğim işte,istediğin kadar boğ,balık burcuyum ben.

"Üstüne yıldız çaktırdım."

"Alp benim sinirlerimi bozma,daha boğmadım,Yemin ederim boğarım seni fok balığı gibi çırpınırsın!"

KANLI MÜREKKEP(Düzenlemede)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin