Selam arkadaşlar.(ciddilik acik)
Size kitaplarımın başka bir uygulamada da yazmaya başladığımı söylemek istiyorum.
Kitaplarım burada da devam edecek ama çizgi stüdioda da yer alacağını bildirmek istiyorum.
Neden diye sormayın.(Para kazandiriyomus ondan.)
Parayı ve şöhreti severim.(MANKENLIK AJANSIII SOHRETTT.)
Beni aynı isimle çizgi studioda da bula bilirsiniz.(Bizi yazmak istedim sonra tek oldugumu farkettim #benimlearkadasolmayanlaraolum.)
Hackerfare yazarak bana ulaşa bilirsiniz,profilim aynı.(ORADA DA OKUYUN HIC DEGILSE GORULDU ATIN KI PARA KAZANAYIM.)
Her ikisinde de 1 bölüm mevcut,1 hafta gibi bir arayla yeni bölümleri oraya da atacağım.
Size bir az neden kitap yazdığımdan da bahsetmek istiyorum.(Iyy paragöz demeyin diye kendimi açıklıyorum.)
Kitap okumak ve yazmak benim hobim,kitapları seviyorum,dış dünyamda olan şeylerden uzaklaşmak için tek çıkış yolumu kitaplarda buldum.
İnsan sevmiyorum,gerçek olmayan insanları seviyorum.(Alaz gercek bu arada)
Aslında benim ilk yazmaya başladığım kitabım kanlı mürekkep değil,bundan önce de de bir kaç kitap yazdım ama onları paylaşmak fikrinde hiç bir zaman kendimle anlaşamadım,kendime pek inanmıyordum.
Uçurum kenarı,Leyla,Gecenin sessizliği gibi kitaplarım mevcuttu,Kanlı mürekkep final yaptıktan sonra yazacağım kitabı da kurgulamış durumdayım,fakat bazıları kitabıma çalıntı diye bilir,bu benim özgün kurgum.
Leylanın ilk bir kaç bölümleri duruyor ama Uçurum kenarı ve Gecenin sessizliği püf olmuşta uçmuş gibi.
Leyla'nın konusu,sessiz bir kızın hayatını aydınlatan kızın hayatında gizemli olayların yaşanmasıyla alakalı.
Uçurum kenarının konusu Deren'in mahvolan hayatını aslında en sevdiği kişiler yüzünden mahvolmasını ögrenmesiyle hayata karşı bir çatışma yaşaması.
Gecenin sessizliği evinde ölü bulunan bir kızın katilini aramaları hakkında.
Doğru konuşacaksam ben Kanlı mürekkebe başlarken çok hevesli değildim,çünkü bir kez denediğimde kitabım popüler olamamıştı,bende kitabı kaldırmıştım.
Bana Kanlı mürekkep mi Lanetli kılıç mi diye soracak olursanız Lanetli kılıçı seçerim,insanlarında öyle düşüneceğini zannediyordum fakat Kanlı mürekkep daha çok popüler oldu.
Kitaplar benim için hayat demek,kitaplar dışında ki tüm olaylara kör,seslere lâl kala bilirim,ki zaten öyleyim.
Dış dünya benim için bir anlam ifade etmiyor,dış dünya da yaşanan bir şey için asla ağlamadım ve ağlamam ama kitaplar için bu geçerli değil.
Kitaplar hayatımın büyük bir kısmında yer alıyor.
Çok fazla konuştum galiba,kısa bir duyuru olmasını istiyordum.Buraya kadar okuyan her kese teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI MÜREKKEP(Düzenlemede)
Literatura Femininaİçimizdeki hain ruhlarımı boğuyordu. Katlediliyorduk. Ellerimiz bağlı değildi ama engel olamıyorduk. Bacaklarımız düğümlenmemişti ama kaçamıyorduk. Dudaklarımız kilitlenmemişti ama çığlık atamıyorduk. Bedenlerimiz sessizdi ama ruhumuz acı içinde kıv...