1ο κεφάλαιο

93 10 0
                                    

Ήταν μια καθημερινή μέρα. Πήγαινα στο σχολείο με το μέτρο όπως πάντα. Βρήκα την στάση μου και μπήκα μέσα στο μετρό εκεί ήταν κάποια φίλοι μου με τους οποία περνούμε την ίδια γραμμή. Το μέτρο ξεκίνησε και στην επόμενη στάση μπήκε μέσα ένα αγόρι το οποίο δεν είχα ξαναδεί ποτέ. Είχε καφέ μαλλιά και καστανά μάτια. Ένιωσα ένα περίεργο συναίσθημα έναν πόνο στην κοιλιά. Το αγόρι ήρθε και έκατσε δίπλα μου είχε και μια σχολική τσάντα. Μπορεί να ήταν το καινούριο παιδί που θα ερχόταν στο σχολείο μας. Ήλπιζα πραγματικά να έρθει στο σχολείο μας. Μετά από δύο στάσεις του μετρό μπήκαν μέσα δύο γριουλες εγώ και το αγόρι σηκωθηκαμε για να κάτσουν. Δεν είχε άλλες θέσεις οπότε κάτσαμε όρθιοι και κρατιόμασταν από το κάγκελο που είχε. Τότε το μέτρο σταμάτησε απότομα και πήγα να πέσω. Το αγόρι με έπιασε για να μην πέσω. Ήταν αλήθεια πολύ όμορφος. Του είπα ευχαριστώ και συνεχίσαμε. Μετά από δύο στάσεις είχε έρθει η ώρα να κατέβω. Η φίλη μου η Jennie άνοιξε την πόρτα για να κατέβουμε. Δεν πίστευα στα μάτια μου το αγόρι κατέβηκε και αυτό στην ίδια στάση. Η φίλη μου η Rosè μου είπε " αυτό πρέπει να είναι το καινούριο αγόρι που θα έρθει στο σχολείο μας" εγώ της είπα " Ναι όντως αφού έχει και σχολική τσάντα". Μόλις βγήκαμε από το μέτρο προχωρήσαμε λίγο και τον έχασα από τα μάτια μου. Τότε σκέφτηκα ότι δεν θα ήταν αυτός που περιμέναμε και έτσι συνεχίσαμε για το σχολείο.

Εκεί βρήκαμε την Jisoo η οποία περίμενε να φτάσουμε έξω από το σχολείο. Χερετηθηκαμε και συνεχίσαμε για να πάμε στην τάξη. Ήρθε η καθηγήτρια και άρχισε κανονικά το μάθημα. Είχαμε ιστορία. Το πιο βαρετό μάθημα. Στο θρανίο κάθομαι μόνη μου αφού οι κολλητές μου κάθονται με τα αγόρια τους. Μετά από δέκα λεπτά ο διευθυντής διέκοψε το μάθημα και είπε κάτι στο αυτί της καθηγήτριας. Μετά βγήκε έξω και έφερε μέσα ένα αγόρι. Ήταν το αγόρι από το μέτρο. Δεν πίστευα στα μάτια μου. Τότε ο διευθυντής είπε "παιδιά να σας γνωρίσω τον καινούριο μαθητή τον λένε Jungkook". Ώστε τον λένε Jungkook ωραίο όνομα. Μοιάζει με κουνελάκι. Τότε ο διευθυντής έφυγε και η καθηγήτρια είπε" Jungkook,καλωσήρθες παρακαλώ κάθησε δίπλα στην Lisa". Δεν το πιστεύω θα κάτσει δίπλα μου! Αυτός ήρθε άφησε την τσάντα και κάθησε δίπλα μου. Ήταν πολύ όμορφος. Τότε ένιωσα ένα σκουντιγμα γύρισα να δω ποιος είναι ήταν η Jisoo. Μου είπε " έχεις κοκκινίσει". Δεν το πιστεύω είχα κοκκινησει τότε με ρώτησε η Jisoo, "μήπως σου αρέσει ο καινούριος;" Της έριξα ένα δολοφονικό βλέμμα και γύρισα μπροστά.

Χτύπησε το κουδούνι όλοι σηκώθηκαν και βγήκαν έξω. Εγώ με τα παιδιά, την Rosè, την Jennie, την Jisoo τον Jimin, τον Taehyung και τον suga κάτσαμε στο παγκάκι όπως κάνουμε πάντα. Στο διπλανό παγκάκι καθόταν ο jungkook εγώ τον κοιτούσα όλη την ώρα. Ήταν πολύ γλυκούλης. Η Jisoo με ρώτησε κάτι και εγώ δν την άκουσα. Με σκούντιξε την ρώτησα τι έγινε και αυτή μου είπε "δν με ακούς που σε φωνάζω;". Εγώ της είπα "οχι δεν σε άκουσα" τότε όλοι άρχισαν να γελάνε η Rosè με ρώτησε "μήπως είσαι τσιμπιμενη με τον καινούριο;" Εγώ αμέσως είπα ''ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ!" αν και έχω αρχίσει να πιστεύω το αντίθετο. Τότε άρχισαν πάλι να γελάνε. Ο Jimin Μ είπε "δν σε πιστεύουμε". Εγώ τον χτύπησα στον ώμο. Με τον Jimin είμαστε κολλητοί από 3 χρόνων καταλαβαίνει αμέσως τα αισθηματα μου. Ο tata είπε " Παμε να μιλήσουμε στον καινούργιο;". Εγώ είπα "Καλύτερα όχι μια μέρα τον ξέρουμε μόνο". Αμέσως όμως ο suga σηκώθηκε και πήγε να του μιλήσει. Έτσι σηκώθηκαν και οι υπόλοιποι. Αναγκάστηκα να σηκωθώ και εγώ.
Ο Suga είπε " γεια σου Jungkook " ο Jungkook είπε ντροπαλά " γεια σας"

______________________________________

Είναι το πρώτο μου βιβλίο.😁 Συγνώμη που έγραψα τόσο λίγο σας υπόσχομαι ότι σύντομα θα ξαναγράψω μεγαλύτερο κεφάλαιο. Αν κάνω κάτι λάθος ή θέλετε κάτι άλλο να μου γράψετε στα σχόλια Ευχαριστώ για την υποστήριξη 💜

School love  ||Liskook|| COMPLETE Where stories live. Discover now