2ο κεφάλαιο

55 10 0
                                    

Jungkook's POV

Η γλυκούλα κοπέλα που κάθεστε δίπλα μου με την παρέα της ήρθαν και ένας μου είπε " γεια σου Jungkook". Εγώ απάντησα ντροπαλά "γεια"
Η αλήθεια είναι πως ντρέπομαι αρκετά όταν γνωρίζω καινούρια άτομα όμως μετά από λίγο ξεπερνάω την ντροπή μου και αυτή φαινόταν μια συμπαθητική παρέα.

Ένα άλλο αγόρι από την παρέα μου είπε " Εμένα με λένε Jimin, αυτός είναι ο Suga, αυτός ο Taehyung αυτή η Jisoo, αυτή η Jennie αυτή η Rose και αυτή είναι η Lisa". Εγώ είπα " Χαίρομαι που σας γνωρίζω" και χαμογέλασα.

Ο Taehyung με ρώτησε " Θες να κάτσεις μαζί μας;" εγώ αμέσως συμφώνησα και ήρθαν και έκατσαν στο παγκάκι που καθόμουν.
Συζητήσαμε για πολλά πράγματα, για μουσική, ταινίες, μαθήματα και πολλά άλλα.

Μετά από λίγο, χτύπησε το κουδούνι και ήρθε η ώρα να πάμε στο μάθημα. Στ' αλήθεια ήθελα να κάτσουμε και άλλο αλλά έπρεπε να πάμε στο μάθημα. Είχαμε Γλώσσα εντάξει δεν είναι και το αγαπημένο μου αλλά αντέχετε.

TIME SKIP...

Επιτέλους το μάθημα τελείωσε βγήκα έξω με τα παιδιά. Είχαμε μια καλή σχέση οπότε κάτσαμε και για αυτό κάτσαμε πάλι μαζί στο διάλυμμα. Αρχίσαμε πάλι να συζητάμε μέχρι που η κουβέντα ήρθε σε πιο προσωπικά θέματα. Μου είπαν ότι ο Suga ήταν μαζί με την Jisoo, ο Taehyung μαζί με την Jennie και ο Jimin μαζί με την Rose.

Άρα η Lisa ήταν μόνη της. Καλό για εμένα. Θα μου άρεσε να κάνω κάτι μαζί της φαίνεται πολύ καλή. Τότε η Jennie με ρώτησε " Εσύ Jungkook έχεις κοπέλα;" εγώ απάντησα " Ο-οχι. Αν και κάποια έχω στο μυαλό μου" τότε όλοι είπαν "Ουυ" η Lisa όμως φαινόταν ενοχλημένη. Κοιτούσε το πάτωμα και ήταν ανέκφραστη. Τότε ο Jimin της είπε "Lisa να σου πω λίγο;" Η Lisa κούνησε το κεφάλι της καταφατικά και πήγαν λίγο πιο πέρα.

Lisa's POV

Ο Jimin μου ζήτησε να μου μιλήσει ιδιαίτερος. Του είπα ναι και πήγαμε λίγο πιο πέρα. Με κοίταξε και μου είπε " Lisa γιατί όταν είπε ο Jungkook ότι έχει κάποια στο μυαλό του μούτρωσες μήπως τελικά στα αλήθεια σου αρέσει; "

Τον κοίταξα με ένα στεναχωρημένο βλέμμα και κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά. Έμεινε έκπληκτος. Συνήθως δεν παραδέχομαι αμέσως ότι κάποιος μου αρέσει. Του είπα " Όμως δεν έχει νόημα, αφού του αρέσει ίδη κάποια άλλη". Μου είπε " Που τι ξέρεις μπορεί να εννοούσε εσένα" εγώ του απάντησα " Δεν νομίζω μόλις με γνώρισε" και μου είπε " Και εσύ μόλις τον γνώρισες όμως τσίμπησες". Είχε δίκιο και εγώ μόλις τον γνώρισα. Του είπα " Έχεις δίκιο. Θα δούμε όμως πως θα εξελιχθεί". Με έκανε μια αγκαλιά και όπως τον αγκάλιασα είδα το βλέμμα του Jungkook καρφωμένο πάνω μας. Μήπως τελικά όντως εμένα εννοούσε και τώρα ζηλεύει; Τότε είπα στον Jimin πάμε τώρα πίσω γιατί δεν είναι ευγενικό αυτό που κάνουμε. Συμφώνησε και γυρίσαμε πίσω.

Jungkook's POV

Η Lisa και ο Jimin γύρισαν πίσω. Πραγματικά είχα μεγάλη περιέργεια να μάθω τι είπαν. Τότε η Rose ρώτησε " Όλα εντάξει παιδιά;" και η Lisa απάντησε " Ναι όλα καλά". Τότε ρώτησα την Lisa " Εσύ Lisa είσαι με κάποιον αυτό τον καιρό;" και μου απάντησε " Ο-οχι". Τότε ο Jimin την κοίταξε και της χαμογέλασε. Αυτή του χαμογέλασε πίσω. Αναρωτιέμαι τι να σημαίνει αυτό.

Τότε η Jisoo πήρε τον λόγο " Ξέρεις Jungkook εμείς έχουμε κάτι σαν γκρουπ και στον ελεύθερο μας χρόνο μαζευόμαστε και βγάζουμε δικά μας χορευτικά και τραγούδια".

Εγώ τότε είπα " Ουαου αλήθεια! Μου αρέσει πολύ να τραγουδάω. Μπορώ καμία μετά να έρθω και εγώ μαζί σας;" Ο Taehyung απάντησε "Ναι εννοείτε. Έτσι και αλλιώς χρειαζόμαστε έναν καλό τραγουδιστή". Είμαι πολύ χαρούμενος και βρήκα καινούργιους φίλους και με καινούργια μπάντα. Επίσης θα μπορούσα να περνάω επιπλέον χρόνο με την Lisa. Ο Suga μου είπε "αύριο θα κάνουμε προπόνηση στο μέρος μας θες να έρθεις και εσύ είναι στο υπόγειο του σπιτιού μου". Εγώ τότε είπα "Ναι θα ήθελα πολύ να έρθω. Να ανταλλάξουμε τηλέφωνα για να συνεννοηθούμε;" δέχτηκαν και έτσι ανταλλάξαμε τηλέφωνα.
Χτύπησε το κουδούνι. Ήρθε η ώρα για μάθημα.
Είχαμε μαθηματικά το αγαπημένο μου!

TIME SKIP...

Το μάθημα τελείωσε. Ήρθε η ώρα να γυρίσω σπίτι. Η Lisa με ρώτησε " Πας με το μέτρο σπίτι;" Εγώ απάντησα " Ναι εσύ;" και μου είπε "Και εγώ με την Rose και την Jennie και τον Jimin. Θες να πάμε μαζί;" Εγώ δέχτηκα και ξεκινήσαμε να πηγαίνουμε μαζί προς την στάση.

Ήρθε το μέτρο μας και μπήκαμε μέσα. Είχε πάρα πολύ κόσμο και ήμασταν πολύ στριμωγμένοι για αυτό αναγκάστηκα να είμαι πολύ κοντά με την Lisa αν και αυτό μου άρεσε πολύ. Ήμασταν σε απόσταση αναπνοής μέχρι που το μέτρο σταμάτησε και βγήκαν έξω τα μισά άτομα έτσι η Lisa έκανε μερικά βήματα πιο πέρα. Γαμώτο και ήταν πολύ ωραία. Φτάσαμε στην στάση που κατεβαίνουμε και κατευθυνθήκαμε προς τα σπίτια μας.

Η Lisa με τον Jimin έμεναν δίπλα. Μέχρι που ανακάλυψα ότι μένω δίπλα στην Lisa. Η Lisa μου είπε "Ώστε εσύ είσαι ο καινούριος μου γείτονας" και εγώ απάντησα "Ναι από ότι φαίνεται". Τότε ο Jimin είπε "Ωραία θα έχουμε έναν καινούριο φίλο στην γειτονιά" και έτσι αποχαιρετιστήκαμε και πήγαμε σπίτι.

Έκανα τα μαθήματα μου για αύριο και ξεκίνησα να ετοιμάζομαι για την προπόνηση με τα παιδιά. Φόρεσα μια άσπρη μπλούζα και μια μαύρη φόρμα και ξεκίνησα για το σπίτι του Suga.

______________________________________

Τα παιδιά επιτέλους παραδέχτηκαν τα συναισθήματα τους 🥰 για να δούμε τι θα γίνει μετά. Ευχαριστώ για την υποστήριξη! Θα ανεβάσω σύντομα ένα νέο κεφάλαιο.💜

School love  ||Liskook|| COMPLETE Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ