Jungkook's POV
Ξάπλωσα πάνω της και άρχισα να την φιλάω μέχρι που μπήκε μέσα ο αδερφός της.
Υπέροχα τώρα θα μείνω ή χωρίς μαλλιά ή χωρίς πόδια ή χωρίς χέρια ή χωρίς ζωή γενικά.
Βέβαια αυτός αντέδρασε όπως δεν περίμενα. Ζήτησε συγγνώμη και έτρεξε στο δωμάτιο του. Τον φανταζόμουν σαν αυτούς που δεν αφήνουν τις αδερφές τους να κουνάνε το μικρό τους δακτυλάκι.
Αλλά όχι! Είναι πολύ καλό παιδί τελικά. Είχε δίκαιο η Lisa. Θα ταιριάξουμε πολύ.
Αφού ο Minji πήγε πάνω είπα στην Lisa
"Που είχαμε μείνει";
Εκείνη με χτύπησε στον ώμο και ανέβηκε και αυτή πάνω.
Οχχ τώρα θα γίνει χαμός πάνω. Δεν ξέρω ποιος θα ψάλει ποιον.
Lisa's POV
Ανέβηκα πάνω και κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο του Minji. Δίστασα λίγο αλλά τελικά χτύπησα την πόρτα και μπήκα μέσα.
Τον είδα ξαπλωμένο στο κρεβάτι να παίζει με το κινητό του.
Έκατσα δίπλα του και έμεινα ήσυχη. Ήταν πολύ άβολο όλο αυτό.
Αυτός αποφάσισε να σπάσει την ησυχία και είπε"Μην νιώθεις άσχημα. Λογικό κάποιο κορίτσι της ηλικίας σου να έχει αγόρι".
"Δηλαδή δεν σε πειράζει που κλέβει την μονάκριβη αδερφούλα σου";
"Αν και θα μου λείψει η μονάκριβη αδερφούλα μου, ξέρω ότι είναι σε καλά χέρια".Έτσι, τον έκανα μια μεγάλη αγκαλιά. Είμαι τυχερή που έχω έναν τέτοιο αδερφό παρόλο που κάποιες φορές γίνετε πολύ βλαμενο. Δεν πειράζει, τον αγαπάμε και έτσι.
Αφού σταματήσαμε να αναγκαζόμαστε, πήγα κάτω που είχα αφήσει μόνο του και τον Jungkook.
Jungkook's POV
Έχει περάσει αρκετή ώρα. Η Lisa είναι πάνω. Ο καημένος ο Minji, θα ακούει τον εξάψαλμο. Τον λυπάμαι.
Επιτέλους η Lisa βγήκε από το δωμάτιο και ήρθε προς το μέρος μου.
Τότε ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό της Lisa. Το άνοιξε και είπε
"Η Rose. Τι να θέλει τέτοια ώρα"
Τότε χτύπησε και το δικό μου κινητό και είπα"Ο Jimin τι έγινε. Λες να μάλωσαν";
Τότε αρχίσαμε να διαβάζουμε ταυτόχρονα τα μηνύματαJiminsi
Χώρισα με την Rose
Lisa's POV
YOU ARE READING
School love ||Liskook|| COMPLETE
FanfictionΗ Lisa είναι ένα κορίτσι του λυκείου. Το μεγαλύτερο της όνειρο είναι να γίνει ένα επιτυχημένο kpop idol. Πάει κάθε μέρα σχολείο με το μέτρο μαζί με τους φίλους της την Rose. την Jisoo, την Jennie, τον Jimin, τον Suga τον Taehyung. Μια μέρα ήρθε ένα...