Lisa's POV
Όταν γύρισα από το σχολείο το μεσημέρι μπήκα να κάνω ένα μπάνιο και ντύθηκα για να πάω στην προπόνηση. Ξεκίνησα λοιπόν για την Hybe μαζί με τον Jungkook και τον Jimin.
Όταν έφτασα, ήταν εκεί τα υπόλοιπα παιδιά και μας περίμεναν. Μπήκαμε στο κτίριο και πήγαμε στην αίθουσα μας όπως πάντα. Εκεί μας περίμενε η κυρία Lina για να ξεκινήσουμε το μάθημα.
Μετά από λίγο ήρθε και η Silvia. Η κυρία Lina μας είπε "Λοιπόν παιδιά σήμερα θα κάνουμε κάτι καινούργιο. Θα χωριστούμε σε δυάδες και θα κάνουμε χορό ανά ζευγάρια". Χαρήκαμε με αυτό. Ήταν πολύ ωραία ιδέα.
Τότε ο Jungkook είπε "κυρία μπορώ να πάω τουαλέτα"; και η κυρία του απάντησε θετικά. Τότε είπε και η Silvia ότι ήθελε να πάει τουαλέτα. Μόλις έφυγαν είπα στην κυρία ότι θέλω νερό. Το νερό μου ήταν έξω από την αίθουσα και έτσι βγήκα έξω.
Τότε είδα την Silvia να μιλάει με τον Jungkook. Άρχισα να νευριάζω υπερβολικά πολύ όμως έκατσα να ακούσω τι λένε. Η Silvia είπε "Jungkook μου αρέσεις πολύ σε παρακαλώ δώσε μου άλλη μια ευκαιρία".
Τότε έπαθα μια καρδιακή προσβολή το ήξερα ότι τον ήθελε ακόμα η βλαμένη. Ο Jungkook τότε της είπε "Τα είπαμε αυτά, για εμένα έχεις τελειώσει είμαι με την Lisa και την αγαπώ δεν πρόκειται να την αφήσω για εσένα".
Αχχχ νομίζω ότι τον ξαναερωτεύτηκα! Τον γλυκούλη μου!!! Όσο για αυτήν δεν θα είναι για πολύ ζωντανή.
Μπήκα μέσα και μετά από λίγο ήρθαν και οι άλλοι δύο. Τότε η κυρία Lina μας είπε λοιπόν θα σας χωρίσω εγώ σε ομάδες. Τότε όλοι είπαμε "Ωωωω μα γιατί"; και εκείνη είπε "Γιατί πρέπει"
Τότε ξεκίνησε να μας χωρίζει σε ομάδες "Taehyung με Jennie, Jimin με Rose, Jungkook με Silvia και Lisa μαζί μου. Τότε είπα μαζί με τον Jungkook "Κυρία όχι γιατί". Η κυρία δεν έδωσε σημασία.Τότε είπε πρώτα ο Jimin με την Rose. Σηκώθηκαν και ξεκίνησαν το χορευτικό. Ήταν πολύ καλή ερμηνεία. Μετά σηκώθηκε ο Taehyung με την Jennie που έκαναν εξίσου καλή δουλειά. Μετά σηκώθηκα εγώ με την κυρία και κάναμε και εμείς μια καλή ερμηνεία.
Τότε σηκώθηκε ο Jungkook με την Silvia. Νομίζω ότι είχα γίνει κόκκινη από τον θυμό μου. Τότε η Silvia, πήγε να πέσει όταν έκανε μια κίνηση.
Jungkook's POV
Έπιασα την Silvia για να μην πέσει. Τότε η κοίταξα την Lisa. Είχε βουρκωσει. Σηκώθηκε και άρχισε να τρέχει έξω κλαίγοντας. Εγώ άφησα την Silvia η οποία έπεσε κάτω με έναν δυνατό ήχο.
Έτρεξα πίσω από την Lisa αλλά δεν την έβρισκα πουθενά. Τότε ρώτησα την ρεσεψιονίστ αν την είδε. Εκείνη μου απάντησε ότι την είδε να τρέχει προς τα έξω.
Όταν βγήκα έξω συνηδητοποιησα ότι είχε αρχίσει να ψιχαλίζει. Δεν έβρισκα πουθενά την Lisa. Συνέχιζα να την ψάχνω. Η βροχή όλο και δυνάμωνε. Άρχισα να ανησυχώ πολύ για αυτήν.
Πήγα πίσω στην Hybe και ρώτησα αν γύρισε όμως κανείς δεν την είχε δει. Έτσι βγήκα πάλι έξω να την ψάξω. Η βροχή ήταν ακόμα πιο δυνατή. Δεν την έβρισκα πουθενά.Κάποια στιγμή μπήκα μέσα στο δάσος να δω αν είχε πάει εκεί. Μετά από πολύ ώρα την βρήκα να κάθεται βρεγμένη σε ένα παγκάκι και να κλαίει. Έτρεξα αμέσως κοντά της και την πήρα αγκαλιά. Της είπα "Lisa ανησύχησα πολύ". Τότε με πήρε αγκαλιά και άρχισε να κλαίει πιο πολύ.
Τότε μου είπε "Δεν αντέχω να σε βλέπω με αυτή. Άκουσα τι σου είπε πρίν". Όχι ρε γαμώτο άκουσε τι μου είπε. Τότε εγώ της είπα "Την απάντηση μου την άκουσες"; και εκείνη μου είπε "Ναι. Σ'αγαπώ πολύ" και εγώ της είπα "Και εγώ σ'αγαπώ".
Τότε της είπα "Πάμε πίσω στην Hybe να πάρουμε τα πράγματα μας και να γυρίσουμε σπίτι να αλλάξουμε"; εκείνη μου απάντησε καταφατικά. Έτσι γυρίσαμε πίσω. Όλοι περίμεναν με ανυπομονησία να γυρίσουμε γιατί όλοι ανησυχούσαν για την Lisa.
Όταν μπήκαμε μέσα έτρεξαν όλοι προς την Lisa και την αγκάλιασαν. Τότε ο Jimin είπε "Lisa που ήσουν ανησυχήσαμε όλοι πολύ". Η Silvia καθόταν μόνη της σε μια γωνιά και μας κοιτούσε. Είναι πολύ κακία τελικά.
Τότε είπα στην Lisa "Πάμε"; και εκείνη κούνησε το κεφάλι καταφατικά. Τότε ο Suga είπε "Δεν θα μείνετε για προπόνηση"; τότε έδειξα στον Suga τα ρούχα μας κει είπε "Ααα ναι σωστά". Έτσι χαιρετήσαμε τα παιδιά και φύγαμε.
Όταν βγήκαμε έβρεχε ακόμα πολύ όμως είχα μια ομπρέλα στην τσάντα μου. Έτσι ξεκινήσαμε για το μέτρο. Μπήκαμε στο μετρό και κάτσαμε στις θέσεις.
Lisa's POV
Όταν κάτσαμε, ο Jungkook μου έπιασε το χέρι. Μετά από λίγο φτάσαμε και με πήγε μέχρι το σπίτι μου. Τότε με ρώτησε "Θέλεις να κοιμηθείς σπίτι μου σήμερα"; εγώ του είπα "Ναι".
Έτσι πήγαμε σπίτι του. Μου έδωσε ένα ζευγάρι πιτζάμες. Πήγα στο μπάνιο να τις βάλω. Μου ήταν λίγο μεγάλες αλλά δεν πειράζει. Τότε του είπα "Jungkook υπάρχει ένα πρόβλημα". Τότε ο Jungkook είπε "Τι πρόβλημα"; Τότε του έδειξα τα μαλλιά μου και του είπα "είναι βρεγμένα".
Τότε είπε "Αχχ ναι το ξέχασα αυτό. Πήγε μέσα και μου έφερε ένα πιστολάκι. Του είπα "Ευχαριστώ" και πήγα στο μπάνιο να στεγνώσω τα μαλλιά.
Μόλις στέγνωσαν, πήγα προς το δωμάτιο του Jungkook. Είχε ξαπλώσει στο κρεβάτι και κοιτούσε κάτι στο κινητό του. Πήγα και ξάπλωσα δίπλα του. Τότε έκλεισε το κινητό του και με πήρε αγκαλιά.
Έτσι μας πήρε ο ύπνος. Αύριο ήταν Σάββατο οπότε θα κοιμόμασταν όσο θέλαμε.
______________________________________
Άλλο ένα κεφάλαιο.😁 Ευχαριστώ πολύ τις κολλητές μου που μου έδωσαν ωραίες ιδέες για το βιβλίο μου.💜 Ελπίζω να σας άρεσε.❣️ Ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε το βιβλίο μου!💕
BINABASA MO ANG
School love ||Liskook|| COMPLETE
FanfictionΗ Lisa είναι ένα κορίτσι του λυκείου. Το μεγαλύτερο της όνειρο είναι να γίνει ένα επιτυχημένο kpop idol. Πάει κάθε μέρα σχολείο με το μέτρο μαζί με τους φίλους της την Rose. την Jisoo, την Jennie, τον Jimin, τον Suga τον Taehyung. Μια μέρα ήρθε ένα...