13ο κεφάλαιο

25 8 0
                                    

Lisa's POV

Σήμερα θα πηγαίναμε στην Hybe όμως με μια καινούργια έκπληξη. Θα ερχόταν να κάνει προπόνηση μαζί μας μια καινούργια κοπέλα. Δεν μας είχαν πει πως την λένε θα την γνωρίζαμε σήμερα για πρώτη φορά.

Γύρισα με τον Jungkook και τον Jimin από το σχολείο ετοιμαστήκαμε και ξεκινήσαμε για την Hybe. Φτάσαμε εκεί πρώτοι οπότε περιμέναμε στην είσοδο τα υπόλοιπα παιδιά.

Μετά από λίγο έφτασαν και οι υπόλοιποι και έτσι μπήκαμε μέσα. Πήγαμε κανονικά στην αίθουσα μας και περιμέναμε να έρθει η κυρία Sumi να ξεκινήσουμε την προπόνηση.

Μετά από λίγο αν και καθυστερημένη ήρθε. Μας είπε "Παιδιά χίλια συγνώμη για την καθηστέρηση όμως όπως σας ενημερώσαμε θα έχουμε ένα καινούργιο άτομο".

Μπήκε μέσα μία κοπέλα δυστυχώς γνώριμη σε όλους. Η κυρία Sumi είπε "παιδιά από εδώ η Silvia. Θα προπονηθεί μαζί σας". Όχι όχι όχι. Όχι πάλι αυτή γιατί να μου χαλάει τα πάντα. Νομίζω όλοι καταλάβατε πια είναι. Η πρόην του Jungkook. Γιατί σε εμένα όλα.

Jungkook's POV

Μπήκε μέσα μία κοπέλα και η κυρία Sumi είπε "Από εδώ η Silvia. Θα προπονηθεί μαζί σας". Δεν το πιστεύω και εδώ αυτή. Τι ατυχία είναι αυτή. Γύρισα και κοίταξα την Lisa είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό όπως και όλοι οι υπόλοιποι δηλαδή.

Θα είναι πολύ αμήχανο όλο αυτό όσο για εμένα τόσο και για την Lisa. Τότε είπε με ένα ηρωικό χαμόγελο "Γεια σας παιδιά χαίρομαι που σας γνωρίζω". Τότε η κυρία Sumi είπε "Silvia εγώ είμαι η κυρία Sumi και μαζί θα δουλέψουμε το κομμάτι του τραγουδιού".

Τότε εκείνη είπε "Χαίρομαι πολύ που σας γνωρίζω". Έτσι ξεκινήσαμε την προπόνηση. Ήταν πολύ καλή σε όσα τραγούδια είπε και για αυτό η κυρία Sumi έμεινε έκπληκτη".

Της είπε "Μπράβο Silvia. Για πρώτη φορά τα πηγές παρά πολύ καλά. Οι υπόλοιποι και εσείς πάρα πολύ καλά συνεχίστε έτσι". Με αυτά τελείωσε το τρίωρο του τραγουδιού.

Περάσαμε στην αίθουσα του χορού. Εκεί μας περίμενε η κυρία Lina. Μας χαιρέτησε και συστήθηκε στην Silvia "Γεια σου Silvia έχω είμαι η κυρία Lina και είμαι υπεύθυνη για το κομμάτι του χορού". Τότε η Silvia είπε "Χαίρομαι πολύ που σας γνωρίζω".
Κάπως έτσι ξεκινήσαμε και τον χορό. Εμείς χορέψαμε το χορευτικό που είχαμε ετοιμάσει και η Silvia έκανε μια πολύ γνωστή χορογραφία που ήξερε για να δείξει στην κυρία Lina τις χορευτικές της ικανότητες.

Δεν φτάνει που την είδα στο νοσοκομείο τώρα πρέπει να την βλέπω και κάθε μέρα για έξι ώρες.

School love  ||Liskook|| COMPLETE Où les histoires vivent. Découvrez maintenant