Jungkook's POV
Εδώ και πολύ καιρό σκέφτομαι να πάω μαζί με τους γονείς μου στο επόμενο ταξίδι τους. Θέλω λίγο να ξεφύγω από την Silvia με έχει κουράσει πολύ και επί την ευκαιρία να δω και τον αδερφό μου στην Ισπανία.
Είπα σήμερα να το ανακοινώσω στην Lisa και αργότερα και στα παιδιά. Οι γονείς μου θα πάνε για δουλειά όμως εγώ μπορώ να μείνω στον αδερφό μου τον Jung Hyun.
Όταν ξύπνησα λοιπόν η Lisa δεν ήταν στο κρεβάτι. Είχε σηκωθεί. Πήγα να δω αν ήταν στην κουζίνα. Είχε ετοιμάσει πρωινό και καθόταν στον καναπέ και κοιτούσε κάτι στο κινητό της.
Της είπα "Καλημέρα" και μου είπε και αυτή "Καλημέρα". Με ρώτησε "Πάμε να φάμε"; και εγώ της είπα "Ναι. Θέλω να σου πω και κάτι". Τότε είπε "καλό ή κακό, να ανησυχήσω";
Τότε της είπα "Και καλό και κακό". Εκείνη είπε "Οχχ" και καθησαμε στο τραπέζι". Καθησαμε και ξεκινήσαμε να τρώμε. Τότε μου είπε "Λοιπόν τι ήθελες να μου πεις";
Δίστασα λίγο αλλά της είπα " Αποφάσισα να πάω μαζί με τους γονείς μου στο επόμενο ταξίδι τους στην Ισπανία και να δω τον αδερφό μου". Τότε εκείνη μου είπε "ΤΙ; ΓΙΑ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ". Οχχ δεν το πήρε καλά "Για μια εβδομάδα"
Τότε μου είπε "Και τι θα κάνω εγώ τόσο καιρό χωρίς εσένα". Συνέχισα να τρώω χωρίς να της πω κάτι. Τότε μου είπε "Πότε θα το πεις στα παιδιά"; και εγώ είπα "Σήμερα που θα βρεθούμε λέω" δεν μίλησε. Μετά από λίγη ώρα μου είπε "Έχει να κάνει και με την Silvia; Σε έχει κουράσει έτσι";
Δεν περίμενα να το πει αυτό. Το είχε καταλάβει ότι δεν μπορώ άλλο με αυτό το πράγμα. Για αυτό κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά. Εκείνη χαμογέλασε "Αν είναι για το καλό σου να πας να ξεκουραστείς και λίγο" τότε της είπα "δηλαδή δεν θυμώσεις που θα φύγω". Τότε γέλασε και είπε "Θα μου λείψεις πολύ αλλά τι να κάνουμε".
Τότε της είπα "Τι καλή που είσαι" και άρχισα να γελάω και τότε μου είπε "Είδες τι κελεπούρι που βρήκες". Τότε αρχίσαμε να γελάμε και οι δύο.
Time skip
Ήρθε η ώρα να ανακοινώσω στα παιδιά ότι θα φύγω. Έτσι τους είπα "Παιδιά έχω να σας πω κάτι". Τότε η Rose είπε "Τι έγινε"; τότε ξεκίνησα να τους εξηγώ. Όταν το ακούσαμε έμειναν με το στόμα ανοιχτό.
Τότε ο Taehyung είπε " Οχιιιιι και τι θα κάνω εγώ τώρα χωρίς τον κολλητούλη μουυυ. Τότε εγώ γέλασα και του είπα "Νομίζω ότι μπορείς να ζήσεις" και τότε όλοι άρχισαν να γελάμε.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
School love ||Liskook|| COMPLETE
Hayran KurguΗ Lisa είναι ένα κορίτσι του λυκείου. Το μεγαλύτερο της όνειρο είναι να γίνει ένα επιτυχημένο kpop idol. Πάει κάθε μέρα σχολείο με το μέτρο μαζί με τους φίλους της την Rose. την Jisoo, την Jennie, τον Jimin, τον Suga τον Taehyung. Μια μέρα ήρθε ένα...