9ο κεφάλαιο

35 8 0
                                    

Lisa's POV

Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα προπόνησης στην Hybe. Ξύπνησα το πρωί και ξεκίνησα για το σχολείο. Ανυπομονούσα παρά πολύ για το μεσημέρι.

Πήρα το μέτρο μαζί με τα παιδιά και ξεκινήσαμε για το σχολείο. Φτάσαμε, χτύπησε το κουδούνι και το μάθημα ξεκίνησε

Time skip...

Το κουδούνι χτύπησε και είχε έρθει η ώρα να πάμε στην Hybe. Ήμασταν Ίδη ντυμένοι οπότε ξεκινήσαμε όλοι μαζί για εκεί.

Μετά από λίγη ώρα φτάσαμε. Κατεβήκαμε, μπήκαμε μέσα και πήγαμε προς την αίθουσα. Εκεί μας περίμενε η κυρία Sumi, η κυρία του τραγουδιού.

Μας έδωσε ένα χαρτί με ένα γνωστό τραγούδι να της το τραγουδήσαμε για να ακούσει της φωνές μας. Της είπαμε τις θέσεις που προτιμούσαμε να έχουμε και έτσι ξεκινήσαμε να τραγουδάμε.

Για την καλύτερη φωνή ξεχώρισε τον Jungkook και την Rose και στο Rap την Jennie τον Suga και εμένα. Μετά από αρκετή ώρα προπόνησης και πρακτικής τελειώσαμε. Μας έδωσε να μάθουμε μέχρι αύριο τα lyrics από ένα τραγούδι και να κάνουμε όλοι μαζί πρόβα σαν γκρουπ.

Μετά από την τρίωρη προπόνηση στο τραγούδι είχε έρθει η ώρα για την προπόνηση του χώρου. Ο καθένας έκανε ένα χορευτικό που ήξερε και η κυρία Lina ξεχώρισε εμένα και τον Jimin ως τους καλύτερους χορευτές.
Όταν τελείωσε η προπόνηση μας είπε να μάθουμε ένα χορευτικό ως μεθαύριο ως ομάδα για να το παρουσιάσουμε.

Είχε πάει 9:00 το βράδυ. Αποφασίσαμε να πάμε στην αίθουσα προπόνησης μέχρι της 11:00 για να ξεκινήσουμε να μαθαίνουμε το χορευτικό. Κατά τις 10:30 είχαμε μάθει όλοι το χορευτικό και μας έμεναν μόνο κάτι μικρές λεπτομέρειες.

Κάναμε κάποιες ακόμα πρόβες και το τελειοποιήσαμε. Στις 11:00 το βράδυ είχαμε τελειώσει και έτσι αποφασίσαμε να φύγουμε.

Μόλις βγήκαμε έξω η ρεσεψιονίστ είχε μείνει έκπληκτη. Μας είπε "παιδιά ακόμα εδώ είστε"; Εμείς γελάσαμε και της είπαμε "Μείναμε να προπονηθούμε λίγο στο χορευτικό". Εκείνη γέλασε και μας καληνύχτισε.
Σήμερα θα έρθει ο Jungkook πρώτη φορά να κοιμηθεί. Αφού και σήμερα θα έλειπαν οι γονείς μας για κάτι δουλειές.

Jungkook's POV

Σήμερα θα πήγαινα σπίτι της Lisa να κοιμηθώ. Μπήκαμε σπίτι της. Ήταν πολύ ωραίο. Όταν έμπαινες είχε ένα χολ δίπλα υπήρχε ένα μέρος με 5 κιθάρες σε μια μαύρη βάση.

Μετά ήταν το σαλόνι και είχε ένα μαύρο δερμάτινο καναπέ και ένα άσπρο τραπεζάκι. Αριστερά ήταν η κουζίνα. Τα ντουλάπια ήταν ασπρόμαυρα και είχε ένα μεγάλο μαύρο τραπέζι.

Είχε έναν διάδρομο ο οποίος οδηγούσε σε 5 πόρτες. Είχε τρεις κρεβατοκάμαρες. Ήταν το δωμάτιο της το δωμάτιο των γονιών της και ένα δωμάτιο με μουσικά πράγματα.

Είχε δύο μπάνια και μια μικρή αποθήκη. Μου έδειξε το δωμάτιο της και με άφησε μόνο μου για να ετοιμαστώ για ύπνο. Έβαλα τις πιτζάμες μου και βγήκα έξω. Η Lisa είχε βγάλει κάτι να φάμε.

Φάγαμε και πήγαμε για ύπνο. Ξαπλώσαμε στο κρεβάτι, ξάπλωσε πάνω μου και μετά από λίγο μας πήρε ο ύπνος. Ήταν μια πολύ κουραστική μέρα με 8 ώρες προπόνηση.

______________________________________

Πολύ μικρό και βαρετό κεφάλαιο σήμερα😔 συγγνώμη δεν είχα έμπνευση.😅Αύριο θα ανεβάσω πάλι.😉 Ελπίζω να σας άρεσε.😁 Ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη.💜

School love  ||Liskook|| COMPLETE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin