Lisa's POV
Σήμερα ένιωσα μια ζαλάδα όταν ξύπνησα. Είναι ένα πρόβλημα που έχω. Έχω λιποθυμήσει κάποιες φορές αλλά είχε καιρό να εμφανιστεί. Τώρα εμφανίστηκε πάλι. Έχω αρχίσει να ανησυχώ.
Το αγνόησα και ετοιμάστηκα για το σχολείο. Ξεκίνησα με τον Jungkook και τον Jimin. Στο μετρό με έπιασε άλλη μια ζαλάδα και ο Jungkook το παρατήρησε. Με ρώτησε αν είναι όλα καλά και του είπα ότι είμαι εντάξει.
Μόλις φτάσαμε στο σχολείο και χτύπησε το κουδούνι μπήκαμε στις αίθουσες. Το μάθημα ξεκίνησε και πέρασε λίγη ώρα μέχρι που με έπιασε πάλι μια ζαλάδα. Ο Jungkook πάλι το κατάλαβε και με ρώτησε αν σίγουρα είναι όλα καλά εγώ του είπα ναι και συνεχίσαμε το μάθημα.
Στο διάλειμμα καθησαμε στο παγκάκι και ο Suga μας είπε "Θα πάρουμε τελικά μέρος στον καινούργιο διαγωνισμό μεθαύριο"; όλοι απάντησαν καταφατικά οπότε συμφώνησα και εγώ.
Time skip...
Το απόγευμα αποφάσισα να πάω στο γιατρό μιας και οι ζαλάδες συνέχισαν. Είπα στα παιδιά ότι δεν θα πάω σήμερα στην Hybe γιατί δεν νιώθω καλά. Πήρα τηλέφωνο τον γιατρό μου και μου είπε να περάσω από εκεί να με δει.
Έτσι ετοιμάστηκα και ξεκίνησα για τον γιατρό. Βγήκα έξω και πήρα τον δρόμο για την στάση του λεωφορείου. Στο δρόμο ένιωσα άλλη μια ζαλάδα, όμως αυτή ήταν ακόμα πιο δυνατή. Είχα φτάσει στην στάση του λεωφορείου και έκατσα κάτω γιατί δεν ένιωθα καλά.
Τότε πήγα να πάρω το κινητό μου από την τσάντα για να δω την ώρα και τότε συνηδητοποιησα ότι το είχα ξεχάσει σπίτι. Τέλεια!
Έκατσα λίγο να περιμένω το λεωφορείο όμως δεν άντεξα και λιποθύμησα. Όταν ξύπνησα βρισκόμουν στο νοσοκομείο. Φώναξα την νοσοκόμα και την ρώτησα το είχε γίνει. Τότε εκείνη μου εξήγησε ότι λιποθύμησα στην στάση του λεωφορείου και ήρθε ένα ασθενοφόρο και με πήρε.
Είχα ξεχάσει το κινητό μου και δεν μπορούσα να πάρω τηλέφωνο να ειδοποιήσω τα παιδιά ότι είμαι στο νοσοκομείο. Μετά από λίγο ένιωσα πάλι μια ζαλάδα και λιποθύμησα.
Jungkook's POV
Η Lisa, μας πήρε να μας ειδοποιήσει ότι δεν είναι καλά και δεν θα έρθει στην προπόνηση σήμερα. Είχα ανησυχήσει πάρα πολύ αφού και το πρωί έβλεπα κάπως περίεργα την Lisa.
Όταν πήγα σπίτι, αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο την Lisa να δω αν είναι καλά. Πήρα το κινητό μου και την κάλεσα. Δεν το σήκωσε. 'οκ τώρα έχω αρχίσει να ανησυχώ πολύ'. Σκέφτηκα ότι θα κοιμάται έτσι έπεσα για ύπνο και θα πήγαινα αύριο σπίτι της.
KAMU SEDANG MEMBACA
School love ||Liskook|| COMPLETE
Fiksi PenggemarΗ Lisa είναι ένα κορίτσι του λυκείου. Το μεγαλύτερο της όνειρο είναι να γίνει ένα επιτυχημένο kpop idol. Πάει κάθε μέρα σχολείο με το μέτρο μαζί με τους φίλους της την Rose. την Jisoo, την Jennie, τον Jimin, τον Suga τον Taehyung. Μια μέρα ήρθε ένα...