19ο κεφάλαιο

30 8 4
                                    

Λίγες μέρες μετά...

Lisa's POV

Επιτέλους θα έρθει ο Jungkook από την Ισπανία. Ανυπομονώ πολύ! Σήμερα το απόγευμα θα πάω με τα παιδιά να τον πάρουμε από το αεροδρόμιο.

Οι γονείς του θα έμεναν για λίγο ακόμα στην Ισπανία, γιατί η δουλειά τους δεν τελείωσε. Ξεκίνησα για το σχολείο με τον Jimin. Δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ στο μάθημα. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν ο Jungkook.

Time skip...

Επιτέλους ήρθε η ώρα που θα δω ξανά τον Jungkook. Είχε πάει 6. Από στιγμή σε στιγμή η πτήση του Jungkook θα έφτανε. Τότε ακούστηκε από τα μεγάφωνα "Η πτήση από Ισπανία μόλις προσγειώθηκε.

Επιτέλους ήρθε. Άρχισα να τρέχω με τα παιδιά προς την πύλη του αεροδρομίου. Περιμέναμε λίγη ώρα και μετά οι πόρτες άνοιξαν. Πέρασε πολύς κόσμος μέχρι που επιτέλους βγήκε και ο Jungkook.

Έτρεξα προς αυτόν και με πήρε αγκαλιά. Αναγκαλιαζόμασταν για πολύ ώρα μέχρι που ο Taehyung μας διέκοψε "μήπως να σταματήσετε τώρα; Θέλουμε και εμείς να χαιρετήσουμε τον Jungkook".

Έτσι πήγε και άρχισε να αγκαλιάζει τον Jungkook. Ήταν έτοιμος να κλάψει. Αυτός είναι χειρότερος και από εμένα. Αφού επιτέλους ο Jungkook κατάφερε να ξεφύγει από τον Taehyung, χαιρέτησε και τους υπόλοιπους.

Όταν φύγαμε από το αεροδρόμιο, Αποφασίσαμε να πάμε για φαγητό για να γιορτάσουμε την επιστροφή του Jungkook.

Jungkook's POV

Ο Jung Hyu, με πήγε στο αεροδρόμιο και κάθησε μαζί μου να περιμένουμε να φτάσει η πτήση μου. Καθίσαμε σε ένα εστιατόριο του αεροδρομίου και φάγαμε για τελευταία φορά μαζί. Θα μου λείψει ο αδερφούλης μου.

Όσο έτρωγα, είδα την Silvia στο διπλανό τραπέζι. Καθόταν μόνη της και έτρωγε. Έλεος! Ήρθα στην Ισπανία για να ξεσκασω λίγο από αυτήν και αυτή ήρθε εδώ. Τι στο καλό κάμερες έχει και με παρακολουθεί.

Όταν την είδα στραβοκατάπια και άρχισα να βήχω. Ο Jung Hyun με ρώτησε τι έγινε και κοίταξε προς την Silvia που την κοίταζα και εγώ. Τότε με κοίταξε πονηρά και μου είπε "Όπα τι έγινε θα παρατήσεις την Lisa";
Τότε του είπα "Όχι ρε βλάκα. Είναι η πρώην μου που σου έλεγα. Η Silvia". Ο Jung Hyun με κοίταξε σοκαρισμένος. "Τι κάνει εδώ υποτίθεται ότι έφυγες από την Κορέα και ήρθες εδώ για να ηρεμήσεις λίγο από αυτήν".

Τότε του είπα "και εγώ αυτό λέω. Να όμως που με βρήκε. Ελπίζω μόνο να μην πάει Κορέα". Εκείνος μου απάντησε "εεε δεν νομίζω. Πόση γκαντεμιά σε μια μέρα".

School love  ||Liskook|| COMPLETE Where stories live. Discover now