8ο κεφάλαιο

40 8 0
                                    

Lisa's POV

Την επόμενη μέρα το πρωί ξύπνησα κατά τις 10:00. Όταν ξύπνησα ο jungkook δεν ήταν εκεί. Λογικά θα είχε σηκωθεί σηκώθηκα πήγα στο μπάνιο πλύθηκα και πήγα προς τη κουζίνα.

Εκεί βρήκα τον jungkook ο οποίος είχε ετοιμάσει πρωινό. Μου είπε "Έλα κάτσε να φάμε ετοίμασα πρωινό". Εγώ έκατσα και ξεκίνησα να τρώω. Το φαγητό ήταν αλήθεια πάρα πολύ νόστιμο!

Μόλις τελειώσαμε το φαγητό μου είπε "θες να πάμε καμιά βόλτα αφού είναι Κυριακή σήμερα"; Εγώ απάντησα "Ναι γιατί όχι".

Τότε μου είπε "θες να πάμε μία βόλτα στη παραλία"; Εγώ του απάντησα "Ναι" και έτσι ξεκινήσαμε για την παραλία.

Θα πηγαίναμε με το λεωφορείο γιατί η παραλία ήταν λίγο μακριά. Πήγαμε στη στάση του λεωφορείου και το περιμέναμε. Μετά από 5 λεπτά ήρθε. Ανεβήκαμε πάνω και ξεκινήσαμε για την παραλία.

Μετά από αρκετή ώρα φτάσαμε στην παραλία και κατεβήκαμε από το λεωφορείο. Πήγαμε προς την παραλία. Κάτσαμε λίγο στην ακρογιαλιά και μετά από λίγη ώρα ανεβήκαμε πάνω στο μαγαζάκι που είχε.

Είχε φτάσει σχεδόν μεσημέρι έτσι παραγγείλαμε να φάμε. Αποφασίσαμε να πάρουμε σούσι και noodles.

Μετά από λίγη ώρα ήρθε το φαγητό και ξεκινήσαμε να τρώμε. Τελειώσαμε το φαΐ και έτσι αποφασίσαμε κατά τις 4:00 να γυρίσουμε σπίτι γιατί το απόγευμα στις 5:00 είχαμε άλλη μία τελευταία πρόβα επειδή ο διαγωνισμός ήταν στις 7:00. Ανυπομονούσαμε πάρα πολύ για το διαγωνισμό.

Πήραμε πάλι το λεωφορείο και ξεκινήσαμε για το σπίτι. Κάποια στιγμή φτάσαμε και ο Jungkook πρότεινε να έρθω πάλι στο σπίτι του για μισή ωρίτσα μέχρι να πάμε στα παιδιά.

Είχα και τα ρούχα μου οπότε του είπα εντάξει. Πήγαμε ετοιμαστήκαμε και ξεκινήσαμε μαζί για το σπίτι σου suga. Όταν φτάσαμε τα υπόλοιπα παιδιά ήταν εκεί οπότε ξεκινήσαμε την τελευταία μας πρόβα.

Κάναμε αρκετές πρόβες και είχε φτάσει 6:00 έπρεπε να ξεκινήσουμε για το διαγωνισμό. Ήταν αρκετά μακριά για αυτό πήραμε το μέτρο κατά τις 6:20 φτάσαμε και ξεκινήσαμε να ετοιμαζόμαστε.

Είχε πολλές ομάδες οι οποίες ήταν αρκετά καλές όμως είχαμε πολύ αυτοπεποίθηση γιατί κάναμε εδώ και πάρα πολύ καιρό πρόβες. Πήγαμε και κάναμε αίτηση. Εμφανιζόμαστε αν πέμπτη έτσι καθίσαμε και είδαμε τις υπόλοιπες ομάδες.

Ήταν όλες πολύ καλές. Κάποια στιγμή ήρθε η σειρά μας ανεβήκαμε στη σκηνή και ξεκινήσαμε την παράσταση. Τα πήγαμε πάρα πολύ καλά ήταν μία από τις καλύτερές μας εμφανίσεις.

School love  ||Liskook|| COMPLETE Où les histoires vivent. Découvrez maintenant