Lisa's POV
Μόλις τελείωσα τα μαθήματα, ξεκίνησα να ετοιμάζομαι. Φόρεσα μια μαύρη μπλούζα και μια γκρι φόρμα, και ξεκίνησα για το σπίτι του Suga.
Όταν βγήκα έξω είδα τον Jimin να βγαίνει και αυτός από το σπίτι του και έτσι ξεκινήσαμε μαζί. Δν περπατήσαμε πολύ μακρυά μέχρι που ακούσαμε κάποιον να φωνάζει "Lisa, Jimin περιμένετε και εμένα". Γυρίσαμε πίσω και είδαμε τον Jungkook να τρέχει προς το μέρος μας.Χαιρετιθήκαμε και ξεκινήσαμε όλοι μαζί για το σπίτι του Suga. Ο Suga μένει αρκετά μακριά μας και για αυτό πήραμε λεωφορείο. Κάτσαμε στην γαλαρία. Εγώ έκατσα στην μέση. Ήμουν δίπλα στον Jungkook ωραία!
Στην διαδρομή εγώ και ο Jimin, εξηγήσαμε στον Jungkook ότι εγώ με τον Taehyung συνηθίζουμε να γράφουμε τα τραγούδια της μπάντας μας. Αυτός είπε "Και εμένα μου αρέσει να γράφω τραγούδια. Έχω γράψει 5 μέχρι τώρα" ο Jimin του είπε " Ααα ωραία μπορείς αν θες να μας δώσεις τα τραγούδια σου να τους βγάλουμε χορευτικά και να πάμε σε διαγωνισμούς". Ο Jungkook απάντησε "Ναι εννοείτε. Θα το ήθελα πολύ". Έτσι με αυτά και μ' αυτά, φτάσαμε στο σπίτι του Suga.Χτυπήσαμε το κουδούνι και μας άνοιξαν. Είχαν μαζευτεί όλοι και για αυτό πήγαμε κατευθείαν στο υπόγειο για να ξεκινήσουμε την προπόνηση για τον επόμενο διαγωνισμό
Ξεκινήσαμε μαθαίνοντας στον Jungkook το χορευτικό και μετά του δώσαμε το κομμάτι που θα έπρεπε να τραγουδήσει για να το μάθει. Κάπως έτσι πέρασαν δύο ώρες.Η αλήθεια είναι πως ο Jungkook μαθαίνει αρκετά γρήγορα. Περιμένω να δω και πως τραγουδάει. Μέσα σε δύο ώρες έμαθε όλο το χορευτικό απέξω.
Καλώς έτσι, τελείωσε η προπόνηση μας κατά τις 7 το απόγευμα έτσι αποφασίσαμε να πάμε μια βόλτα στην πλατεία. Εκεί βρήκαμε τα κατάλληλα ρούχα για τον διαγωνισμό.
Ο διαγωνισμός ήταν σε μια εβδομάδα για αυτό πρέπει να αρχίζουμε να ψωνίζουμε. Μπήκαμε σε πολλά μαγαζιά και είδαμε πολλά διαφορετικά ρούχα. Μέχρι που βρήκαμε τα κατάλληλα.
Τα αγοράσαμε και ήρθε η ώρα να γυρίσουμε επειδή τα μαγαζιά έκλειναν. Αποφασίσαμε να πάμε στο πάρκο κάτω από το σπίτι της Jennie. Το σπίτι της Jennie είναι δύο τετράγωνα πιο κάτω από του Suga και έτσι πήγαμε με τα πόδια.
Jungkook's POV
Όταν φτάσαμε βρήκαμε ένα άδειο παγκάκι και αποφασίσαμε να κάτσουμε εκεί. Αρχίσαμε να συζητάμε για την προπόνηση. Όλοι είχαν μείνει άναυδοι μαζί μου καθώς έμαθα πολύ γρήγορα το χορευτικό η Jennie μου είπε "Ανυπομονώ να σε ακούσω να τραγουδάς. Εγώ της είπα "Στην επόμενη προπόνηση θα έχω μάθει το κομμάτι μου και θα με ακούσετε". Ο Jimin είπε "Ανυπομονούμε"
Τότε ο Taehyung με ρώτησε "Θα μας πεις πια είναι αυτή η κοπέλα που έχεις στο μυαλό σου; Την ξέρουμε;" τότε απάντησα "Την ξέρετε αλλά είναι λίγο νωρίς ακόμα για να σας το πω". Όλοι έκαναν "Οοοο". Νομίζω ότι είχα αρχίσει να κοκκινίζω. Κακό αυτό.
Κάπως έτσι πέρασε η ώρα και ήρθε η ώρα να γυρίσουμε σπίτι. Ο Jimin θα κοιμόταν στης Rose σήμερα οπότε θα γυρνούσα μόνος μου με την Lisa. 'Μήπως πρέπει να της πω πως νιώθω. Έτσι θα τελειώνω μια ώρα αργότερα και δεν θα χρειαστεί να νιώθω τόσο περίεργα όταν την βλέπω. Όμως από την άλλη αν της το πω και δεν είναι έτσι από την μεριά της θα είναι πολύ άβολα'.Βγήκα από τις σκέψεις μου όταν η Lisa με σκούντιξε και μου είπε "Πρέπει να πάμε σπίτι σιγά σιγά είναι πολύ αργά". Εγώ αμέσως σηκώθηκα. Αποχαιρετήσαμε τα παιδιά και ξεκινήσαμε για την στάση του λεωφορείου.
Το λεωφορείο δεν είχε έρθει ακόμα. Για αυτό καθίσαμε στο παγκάκι να το περιμένουμε. 'Τώρα είναι η κατάλληλη ευκαιρία να πω στην Lisa πως νιώθω' σκέφτηκα όμως κάτι μέσα μου μου έλεγε να μην το κάνω. Όμως αποφάσισα να της το πω. Πήρα μια βαθιά ανάσα και είπα "Lisa θέλω να σου πω κάτι". Η Lisa, με κοίταξε με ένα βλέμμα γεμάτο απορία.
"Ναι πες μου" μου είπε. Την κοίταξα για λίγο και τότε είπα "Από όταν σε είδα στο μετρό, άρχισες να μου αρέσεις. Όμως τώρα μου αρέσεις ακόμα πιο πολύ. Δεν μπορούσα να το κρατάω άλλο μέσα μου και για αυτό σου το είπα".
Lisa's POV
"Από όταν σε είδα στο μετρό, άρχισες να μου αρέσεις. Όμως τώρα μου αρέσεις ακόμα πιο πολύ. Δεν μπορούσα να το κρατάω άλλο μέσα μου και για αυτό σου το είπα". Οκ μόλις μου έκανε εξομολόγηση. Ήθελα να του πω τόσα πολλά. Ότι και εμένα μου αρέσει από το μέτρο ότι θέλω να είμαστε μαζί και όλα τα σχετικά. Όμως δεν μπορούσα να μιλήσω. Ένιωθα έναν κόμπο στον λαιμό μου. Άνοιξα το στόμα μου να μιλήσω, όμως το μόνο που βγήκε ήταν ένα "Ε-εγώ"
Τότε ήρθε το λεωφορείο. Σηκωθήκαμε και μπήκαμε μέσα κάτσαμε πίσω πίσω. Και οι δύο ήμασταν ήσυχοι και κοιτούσαμε το πάτωμα. Ήταν αλήθεια πολύ άβολο όμως δεν είχαμε άλλη επιλογή.
Το λεωφορείο έφτασε. Μου φάνηκε αιώνας. Κατεβήκαμε και ξεκινήσαμε να πηγαίνουμε προς το σπίτι κάποια στιγμή φτάσαμε στο σπίτι μου και ο Jungkook είπε με ντροπαλή φωνή "Κ-καληνύχτα"
Εγώ που έπιασα το χέρι και του είπα "Jungkook περίμενε. Σχετικά με αυτό που μου είπες πριν εεε κ-και εμένα μου αρέσεις από την μέρα που σε είδα στο μετρό και μου αρέσεις ακόμα περισσότερο τώρα όμως φοβόμουν να σου το πω."
Ο Jungkook με κοίταξε και μου χάρισε ένα μικρό χαμόγελο. Έκανα το ίδιο. Χωρίς να το καταλάβω είχαμε έρθει πολύ κοντά. Μας χώριζαν μόνο μερικά εκατοστά, μέχρι που...
______________________________________
Πολλά έγιναν σε αυτό το κεφάλαιο. Ελπίζω να σας αρέσει μέχρι τώρα. Γράψτε μου καμία ιδέα στα σχόλια γιατί έχω αρχίσει να ξεμένω.😅 Ευχαριστώ για την υποστήριξη!💜 Σύντομα θα ανεβάσω καινούριο κεφάλαιο.🤩
YOU ARE READING
School love ||Liskook|| COMPLETE
FanfictionΗ Lisa είναι ένα κορίτσι του λυκείου. Το μεγαλύτερο της όνειρο είναι να γίνει ένα επιτυχημένο kpop idol. Πάει κάθε μέρα σχολείο με το μέτρο μαζί με τους φίλους της την Rose. την Jisoo, την Jennie, τον Jimin, τον Suga τον Taehyung. Μια μέρα ήρθε ένα...