4ο κεφάλαιο

37 8 0
                                    

Η μαμά μου με φώναξε από το μπαλκόνι. Τέλεια την κατάλληλη στιγμή. "Lisa παιδί μου ανέβα πάνω έχω ετοιμάσει φαγητό". Είπα στον Jungkook συγνώμη, πρέπει να φύγω. Τον έκανα μια γρήγορη αγκαλιά και ανέβηκα πάνω.

Jungkook's POV

Ανέβηκε πάνω και έκλεισε πίσω της την πόρτα. Γαμώτο ήμασταν τόσο κοντά. Έτσι πήγα σπίτι μου. Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου με το κινητό και σκεφτόμουν να της στείλω μήνυμα.
Μπήκα στην επαφή της και πληκτρολόγησα 'Καληνύχτα' όχι όχι όχι πολύ απλό. 'Καλό βράδυ' όχι όχι όχι πολύ μελό 'καληνύχτα ❤️' όχι πολύ τολμηρό 'καληνύχτα τα λέμε αύριο το πρωί' ναι αυτό είναι.

Πάτησα διστακτικά αποστολή. Το μήνυμα πήγε. Είχα ανχοθεί πολύ οι παλάμες μου είχαν αρχίσει να ιδρώνουν. Το διάβασε. Νόμιζα ότι θα πεθάνω εκείνη την στιγμή. Μου έστειλε "Καληνύχτα τα λέμε αύριο".

Lisa's POV

Δεν το πιστεύω μου έστειλε Καληνύχτα. Με τις σκέψεις του με πήρε ο ύπνος. Την επόμενη μέρα το ξυπνητήρι μου χτύπησε 7:30. Πωωω νυστάζω τόσο πολύ. Σηκώθηκα με το ζόρι από το κρεβάτι και ξεκίνησα να ετοιμάζομαι.

Έπρεπε να είμαι μια κούκλα για να πάθει ο Jungkook όταν με δει. Αποφάσισα να βάλω ένα μπλε τζιν παντελόνι και μια μαύρη μπλούζα. Ίσιοσα τα μαλλιά μου έφτιαξα την τσάντα μου έφαγα κάτι στα γρήγορα και ξεκίνησα για το σχολείο.

Όταν βγήκα έξω είδα τον Jungkook να με περιμένει απ' έξω. "Καλημέρα" είπε και εγώ του είπα " Καλημέρα". Τότε ο Jungkook μου είπε "Έχω κάτι πάνω μου γιατί με κοιτάς έτσι"; Εγώ είπα "Όχι όχι απλά δεν περίμενα να σε δω εδώ". Αυτός χαμογέλασε και μου είπε "Πάμε"; και εγώ του απάντησα "Ναι πάμε" και έτσι ξεκινήσαμε για το σχολείο.

Πήγαμε προς την στάση του μετρό και περιμέναμε το μέτρο. Ήρθε, μπήκαμε μέσα και ξεκίνησε. Καθίσαμε απέναντι γιατί οι υπόλοιπες θέσεις ήταν πιασμένες. Το μέτρο σταμάτησε στην επόμενη στάση και η κυρία που καθόταν δίπλα μου σηκώθηκε για να φύγει.

Ο Jungkook σηκώθηκε και ήρθε και έκατσε δίπλα μου. Το μέτρο ξεκίνησε και μετά από λίγα λεπτά ένιωσα κάτι να μου ακουμπάει το χέρι. Γύρισα και κοίταξα το χέρι μου. Ο Jungkook μου είχε πιάσει το χέρι. 'Αχ ζω σε k-drama'.

Jungkook's POV

Της έπιασα το χέρι. Γύρισε κοίταξε τα χέρια μας και χαμογέλασε. Νομίζω ότι πάλι άρχισα να κοκκινίζω. Αχ πρέπει να σταματήσω να κοκκινίζω επιτέλους.

Το μέτρο έφτασε στην στάση μας και κατεβήκαμε. Βγήκαμε έξω και ξεκινήσαμε για το σχολείο. Στον δρόμο μου είπε "Το Σάββατο έχω γενέθλια" εγώ είπα "Αλήθεια" και μου είπε "Ναι. Θα κάνω ένα πάρτι στις 8 το απόγευμα θέλεις να έρθεις"; Εγώ απάντησα ναι θα είναι εκεί" μου είπε "Ωραία" και χαμογέλασε.

School love  ||Liskook|| COMPLETE Where stories live. Discover now