Lisa's POV
Υπέροχα οι φίλοι μου είδαν εμένα και τον Jungkook να... Αααα θα με πρίξουν τώρα. Ο Jungkook μου είπε "Τι τους λέμε τώρα"; Τότε εγώ απάντησα "Μάλλον πρέπει να τους πούμε την αλήθεια". Συμφώνησε και πήγαμε να τους βρούμε
Καθόταν όπως πάντα στο παγκάκι και όταν μας είδαν περίμενα να τους εξηγήσουμε. Τότε ο jungkook είπε "Από το καταλάβατε είμαστε μαζί".
Τότε όλοι άρχισαν να χειροκροτούν και να φωνάζουν "Ναιιιιιιι". Εγώ με το Jungkook κοιταχτήκαμε Και αρχίσαμε να γελάμεΜετά από λίγο επιτέλους σταμάτησαν και η Rosé είπε "Ακούσατε ότι θα έρθει ένα καινούργιο αγόρι στο σχολείο μας"; Τότε η Jennie της απάντησε "Ναι κάτι άκουσα" Ο Suga είπε μάλλον θα είναι στη δικιά μας τάξη ο Taehyung συμφώνησε και η Jisoo είπε όλο καινούριους έχουμε φέτος. Τότε αρχίσαμε να γελάμε.
Μετά από λίγο χτύπησε το κουδούνι και μπήκαμε για μάθημα.
Time skip...
Jungkook's POV
Είχε έρθει η ώρα να γυρίσουμε πίσω θα γύρναγα όπως κάθε μέρα με τα παιδιά με το μέτρο. Ξεκινήσαμε να πηγαίνουμε προς τη στάση του μετρό και περιμέναμε τη γραμμή μας το μέτρο ήρθε και ξεκινήσαμε για το σπίτι.
Όταν φτάσαμε στη στάση μας κατεβήκαμε και ξεκινήσαμε να πηγαίνουμε προς τα σπίτια μας. Φτάσαμε στο σπίτι της Lisa και έπρεπε να φύγει τότε εγώ την έκανα μία αγκαλιά και της είπα "θα τα πούμε το απόγευμα στην προπόνηση στο σπίτι του Suga" εκείνη κούνησε το κεφάλι της καταφατικά και είπε "τα λέμε" και μπήκε σπίτι της.
Εγώ συνέχισα για το σπίτι μου τελείωσα τα μαθήματά μου και άρχισα πάλι να ετοιμάζομαι για την προπόνηση έκανα μία τελευταία πρόβα το τραγούδι μου και είχε έρθει η ώρα να φύγω.
Βγήκα έξω από το σπίτι μου και είδα τον jimin να περιμένει έξω από το σπίτι της Lisa έτσι πήγα και εγώ εκεί και του είπα "Γεια Jimin περιμένεις τη Lisa"; Και εκείνος απάντησε"Ναι".
Μετά από λίγο η Lisa βγήκε έξω. Χαιρετιθήκαμε και ξεκινήσαμε για την στάση του λεωφορείου. Το λεωφορείο ήρθε 2 λεπτά μετά από όταν φτάσαμε. Μπήκαμε μέσα και μετά από λίγο φτάσαμε στο σπίτι του Suga. Χτυπήσαμε το κουδούνι και μπήκαμε μέσα. Πήγαμε στο υπόγειο. Αυτή την φορά είχαμε έρθει πρώτη.Lisa's POV
Μετά από λίγη ώρα ήρθαν και οι υπόλοιποι οπότε ξεκινήσαμε την προπόνηση. Πρώτα τραγούδησε ο Jungkook το κομμάτι του και ακούσαμε επιτέλους την φωνή του. Ήταν πραγματικά πολύ καλή. Με τέτοια vocals σίγουρα θα κερδίζαμε.
Όταν τελείωσε ο Jungkook, αποφασίσαμε να κάνουμε μια πρόβα το χορευτικό και το τραγούδι μαζί, όπως θα το παρουσιάζαμε και στον διαγωνισμό. Μετά από λίγες αποτυχημένες προσπάθειες και λίγα μικρά λαθάκια καταφέραμε να κάνουμε μια τέλεια παράσταση.
YOU ARE READING
School love ||Liskook|| COMPLETE
FanfictionΗ Lisa είναι ένα κορίτσι του λυκείου. Το μεγαλύτερο της όνειρο είναι να γίνει ένα επιτυχημένο kpop idol. Πάει κάθε μέρα σχολείο με το μέτρο μαζί με τους φίλους της την Rose. την Jisoo, την Jennie, τον Jimin, τον Suga τον Taehyung. Μια μέρα ήρθε ένα...