Lisa's POV
Τελικά φύγαμε από το σπίτι του Jimin αφού ήρθε μαζί με την Rose.
Γύριζα σπίτι με τον Jungkook μέχρι που δέχτηκα ένα πολύ απρόσμενο τηλεφώνημα.
Ήταν ο μπαμπάς μου. Οκ μπορώ να παραδεχτώ δεν περίμενα κάτι τέτοιο.
"Jungkook πετάξου μια μέχρι την γωνία να δεις αν ο φούρνος είναι στην θέση του""Γιατί καλέ τι έγινε";
"Με παίρνει ο μπαμπάς μου τηλέφωνο"
"Χαχα πολύ αστείο. Άντε σήκωσε το τώρα θα το κλείσει ο άνθρωπος".
Έτσι το σήκωσα"Ναι";
"Ελα αγάπη μου τι κάνεις"
"Μπα πώς και μας θυμήθηκες νομίζαμε ότι πέθανες"
"Έλα βρε γλυκιά μου μην κάνεις έτσι. Τι κάνεις";
"Ναι καλά είμαι πες τώρα τι θες γιατί έχουμε και δουλειές"
Τότε ένιωσα ένα σκούντιγμα από τον Jungkook γύρισα να τον κοιτάξω και μου έκανε νόημα να του μιλήσω πιο ωραία.
"Καλά καλά ηρέμησε. Αύριο θα γυρίσω Σεούλ. Θα φέρω μαζί τον γιο ενός μεγάλου μετόχου της εταιρείας τον Kwang. Choi Kwang για να σου τον γνωρίσω. Άντε μπας και βρεις και κανένα καλό αγόρι. Αύριο το βράδυ στις 8 να είσαι σπίτι μου".
"Πρώτον δεν υπάρχει περίπτωση να έρθω γιατί αύριο έχει γενέθλια ένας φίλος μου και δεύτερον δεν υπάρχει περίπτωση να έρθω γιατί ΕΧΩ ΗΔΗ ΑΓΟΡΙ"
"Έχεις αγόρι; Πότε έγινε αυτό γιατί δεν μου το είπες ούτε η άχρηστη η μάνα σου μου το είπε"
"Μίλησε ο χρήσιμος. Μήπως δεν το ξέρεις γιατί δεν με έχεις ξαναπάρει ποτέ στην ζωή σου τηλέφωνο";
Ακούστηκε ένα κενό μέχρι που έσπασε την σιωπή
"Τέλος πάντων να έρθεις γιατί αλλιώς θα γίνουμε ρεζίλι".
"Με εσένα που έχω μπλέξει έχω γίνει ήδη ρεζίλι".
Του είπα και έκλεισα το τηλέφωνο.
Ο Jungkook με κοίταξε με ένα βλέμμα που δεν είχα ξαναδεί!
Τον κοίταξα και εγώ και ήμουν έτοιμη να κλάψω.
Τότε ο jungkook μου είπε
"Είσαι καλά";
Τότε ξέσπασα σε κλάματα και ο Jungkook με πήρε αγκαλιά.
"Έλα μην κλαις. Είναι εγώ εδώ. Όλα καλά τώρα. Λοιπόν έχω μια υπέροχη ιδέα για να ξεχαστείς παμε να ψωνίσουμε για το πάρτι του Taehyung";
ESTÁS LEYENDO
School love ||Liskook|| COMPLETE
FanficΗ Lisa είναι ένα κορίτσι του λυκείου. Το μεγαλύτερο της όνειρο είναι να γίνει ένα επιτυχημένο kpop idol. Πάει κάθε μέρα σχολείο με το μέτρο μαζί με τους φίλους της την Rose. την Jisoo, την Jennie, τον Jimin, τον Suga τον Taehyung. Μια μέρα ήρθε ένα...