Lisa's POV
"Lisa είσαι καλά"; μου είπε ο Jimin "Ναι καλά είμαι μην ανησυχείς" του είπα. Τα παιδιά έκατσαν εκεί για πολλή ώρα. Κάποια στιγμή ήρθε η νοσοκόμα και τη ρώτησα πότε μπορώ να βγω από το νοσοκομείο εκείνη μου είπε πώς θα χρειαστεί μία δύο μέρες ακόμα.
Τότε είπα στα παιδιά "τι θα γίνει τώρα με το διαγωνισμό"; τότε ο Jungkook μου είπε "μην ανησυχείς ο διαγωνισμός αναβλήθηκε για την επόμενη εβδομάδα". Ανακουφίστηκα!
Jungkook's POV
Στο διπλανό κρεβάτι από αυτό που καθόταν μίλησα καθόταν μία κυρία. Κάπου την ήξερα εγώ αυτή την κυρία αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω πού. Μετά από λίγο μπήκε μέσα μία νεότερη κοπέλα και πήγε και έκατσε δίπλα στην κυρία.
Τώρα κατάλαβα ποια είναι η κυρία. Η μαμά της πρώην μου. Γιατί έπρεπε να την δω εδώ. Δεν το πιστεύω! Τότε η πρώην μου είπε "J-jungkook"; και εγώ είπα "Silvia";
Τότε η Lisa είπε "Γνωρίζετε"; και εγώ απάντησα "Ν-ναι". Τότε η Silvia βγήκε έξω από το δωμάτιο. Η Lisa ρώτησε τι έπαθε και εγώ της είπα "είναι πρώην μου". Η Lisa έμεινε έκπληκτη.
Πήγα και μίλησα στη μαμά της "Γεια σας τι κάνετε"; και εκείνη μου απάντησε "καλά είμαι αγόρι μου εσύ"; της είπα "καλά είμαι και εγώ". Τότε εκείνη μου είπε "χάρηκα πολύ που σε είδα είχαμε καιρό να βρεθούμε". Της χαμογέλασα και τότε μπήκε μέσα η Silvia.
Με τη Silvia είχαμε ένα πολύ άσχημο χωρισμό. Αφού την βρήκα να είναι με ένα άλλο αγόρι τη χώρισα εκείνη μου είπε δικαιολογίες ότι δεν είναι αυτό που νομίζω και τέτοια όμως ήξερα ότι δεν ήταν αλήθεια οπότε χωρίσαμε. Έκανα αρκετό καιρό να την ξεπεράσω. Όμως μετά από δύο μήνες την ξεπέρασα.
Μετά από αρκετή ώρα τα παιδιά έφυγαν και έτσι έμεινα μόνος μου με τη Lisa, τη Silvia και τη μαμά της. Η Silvia κοιμόταν εδώ σήμερα οπότε θα έπρεπε να την ανεχτώ για ολόκληρο το βράδυ.
Αφού μίλησα κοιμήθηκε αποφάσισα να βγω έξω να πάρω λίγο καθαρό αέρα. Πήγα στο μπαλκόνι του δωματίου και έκατσα στις καρέκλες που είχε έξω. Μετά από λίγο ήρθε και η Silvia έξω.
Τότε μου είπε "jungkook Συγνώμη έκανα λάθος μπορούμε ακόμα να είμαστε μαζί μου έχεις λείψει πάρα πολύ". Τότε της απάντησα "Συγγνώμη Silvia αλλά έχω προχωρήσει τη ζωή μου και καλό θα ήταν να κάνεις και εσύ το ίδιο".
Τότε μου είπε "Έλα τώρα Jungkook ξέρω ότι σου αρέσω ακόμα και δεν με έχεις ξεπεράσει". Ήρθε πιο κοντά μου. Τότε της είπα "Συγγνώμη Silvia αλλά αυτή τη στιγμή είμαι σε σχέση δεν μπορώ να κάνω κάτι μαζί σου".
BẠN ĐANG ĐỌC
School love ||Liskook|| COMPLETE
FanfictionΗ Lisa είναι ένα κορίτσι του λυκείου. Το μεγαλύτερο της όνειρο είναι να γίνει ένα επιτυχημένο kpop idol. Πάει κάθε μέρα σχολείο με το μέτρο μαζί με τους φίλους της την Rose. την Jisoo, την Jennie, τον Jimin, τον Suga τον Taehyung. Μια μέρα ήρθε ένα...