rozdział 13

41 3 1
                                    

Part 2 of 2
Jak się dziś czujecie?

~Pov:Niemcy

Jaką ulgą było kiedy pielęgniarka powiedziała mi, że Polen przenieśli do innej sali. Wszedłem do niej i tylko czekałem na to żeby się wybudziła.

~Pov:Węgry

Jade, kurwa, jak pijany z zajebistą prędkościom przez miasto. DLACZEGO CIĘ ZOSTAWIŁEM U TEGO TYPA!? CZEMU?! Sam już nie wiem....

Przyjechałem tak szybko jak wyjechałem.
Musiałem przyjechać z Austrią, dlatego że mieliśmy pewną sprawę do omówienia z Polską i Niemcem...

W: Austisia, wysiadaj.

A:No już, człowieku, ty myślisz że ja mam gaz w dupie?

W:Dobra nie marudź tylko wychodź.

Wysiadła. Zamknąłem samochód i pobiegłem tempem Austrii. Weszliśmy do szpitala i skierowaliśmy się w stronę recepcji.

Pielęgniarka z ladą podała mi kartę do podpisania, więc to zrobiłem. Odbiegliśmy od recepcji i skierowaliśmy się do odpowiedniej sali. W biegłem z impetem w drzwi od pokoju.

W:Polska!?

N:O! Cześć Węgry, cześć Austria!

W:Zamknij się.

N: Co? Dlaczego?

A:Cześć Braciszku!

N:Hej? Co się mu stało?

A:Nic, jest po prostu zdenerwowany.

N:To akurat widać z daleka. Ehh Martwię się....

A: A co się jej stało? Bo nie miałam czasu pogadać z Węgrem i się nie dowiedziałam.

N:Ehh robiliśmy śniadanie i weszła na szafkę. Spadła, a przed nią spadł talerz i się rozbił, a że nie miała jak się uratować spadła na porcelanę....

A:Oj... Musiało boleć...

N:Też to wiem..

A:AJ... WĘGRY...

W:KOCHANIE WSZYSTKO DOBRZE!?!

A:Ummm... Chodźmy do łazienki..
Niemcy, byłbyś tak miły, po pilnować Polski? Dzięki.

Patrzyłem na nich chwilę jak odchodzą. Zamiśliłem się. Czy Węgry i Austria coś knują? Dziwnie się zachowóją od kiedy przyjechali. Muszę to sprawdzić...

~Pov:Polska

Przebudziłam się trochę jak na kacu. Leżałam na jakimś twardym łóżku, a w pomieszczeniu pachniało zgnilizną. Przez chwilę myslałam że to ten jeden z tych snów.
A właśnie, dlaczego ON mnie już nie nawiedza? Niby spoko, ale obawiam się trochę, że wróci z podwójną siłą....

___________________________________________

Piosenkę dałam specjalnie,
Bo odwzorowuje ciekawość
Niemca do Austrii i Węgra
Dzisiaj super mi poszło
(Moim zdaniem)
325 słów
Bajo! 👋🏻❤

Miłość nieprzewidywana...(GerPol) ❤❤Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz