14

298 9 0
                                    

❤️‍🔥نيــران الإنتقــــام❤️‍🔥

👇الفصل الـ14👇

في شركة ياســــين..

خرج من مكتبه.. يريد الاطمئنان على ابنه...

ياسين بصدمة وقد شاهد ريان ينام في حضن رهف...وهي تضع يدها على ملامحه.. شعر بفرحة لما رآه.. لم يعلم سر الابتسامة التي رسمت ع وجهه.. انصدم لان ريان لم ينام في البيت بتلك السهولة الا بعد بكاء شديد...

رفعت نظرها وجدته يقف بهيئته التي تخطف الانظار...

رهف/احم.. فيه حاجة اعملها لحضرتك.

ياسين بابتسامة/لا مفيش بس مستغرب ازاي ينام بسهولة ديه.. ده مطلع عيني في البيت

رهف/ههههههه لعب معايا شوية وبعدها خدته في حضني بس واضح ان شقي شوية...

ياسين/غلبك

رهف بتنهيدة/لا ابدا بالعكس هو يتحب بسرعة ويدخل القلب..

ياسين في نفسه/والله انتي الي تتحبي...ثم فاق ع نفسه.. طب هاتيه ادخله جوة يرتاح وانتي كملي شغلك...

رهف/استنى انا ادخله..بلاش يصحى..

ياسين/اوك.. سبقها وفتح اليها المكتب.. وهي دخلت ووضعت ريان ع الكنبه.. نزل ياسين لكي يخلع لابنه حذائه في نفس الوقت وضعت رهف يدها لكي تفعل ذلك... تلامست ايديهم.. هو شعر بدفئ يديها وهي شعرت باحساس غريب توترت  واحمرت وجنتيها.. نظرو لبعضهم.. هو لم يعرف ماذا يريد.. قربها ام بعدها...عدت ثواني ودقائق وعيونهم تلمع بنظرات...

قاطع نظراتهم/الله الله

ياسين فاق ونظر وكان كنان.. تنهد/الله يخربيتك..

ضحكت رهف على كلمته... ثم وقفت/عن اذنكم..

كنان بغمزة/ضحكتك حلوة ي اختي.

ياسين بغضب/كنااااااان...

خرجت هي... وكنان قفل عليهم باب المكتب...

كنان/وبعدين

ياسين وهو يجلس/بعدين في ايه..

كنان بتنهيدة/انت حبيتها متقولش لا عشان باين عليك اوي

ياسين/لا محبتش حد.. صدقني مش عارف بس نظرتها مش قادر انساها.. لاول مرة ريان ينام في حضن واحدة غير جدته.. اول مرة احس الاحساس ده بعد وفاة مراتي.. انا مش عاوز اخون وعدي ليها

كنان بغضب/ي اخي مراتك ماتت ربنا يرحمها.. والحي ابقى من الميت.. لو مش عشانك عشان خاطر ابنك.. فكر كويس لو الفرصة ديه ضاعت من ايدك هتندم عمرك كله.. البت بنت حلال وكويسة.. حاول تقرب منها... وعيش الي راح منك.. العمر بيعدي وانت سنك بيكبر.. اتجوز وخلف عشان يبقو عزوتك وسندك واسم الجيار يفضل عايش طول عمره..والامبراطورية متتهدش..

نيران الإنتقامحيث تعيش القصص. اكتشف الآن