الفصل السابع

293 11 0
                                    

❤️‍🔥نيــران الإنتقــــام❤️‍🔥

👇الفصل السابع👇

في شركة ياسين....

صدح صوت الهاتف... شعر بالقلق... نظر وجد رقم والدته... تردد في الرد.. شعر بأمر مريب...

يديه ترتجف.. ضغط على الهاتف وسمع ما خشي سماعه....

نور ببكاء/الحق ي ياسين..

ياسين  بقلق/فيه ايه.. ايه الي حصل...

نور ببكاء/ريان مش عارفة فين.. دورت عليه في الفيلا كلها مش لقياه..

وقف بغضب ونيران تشتعل في قلبه.. وعينيه تطلق شرار/ازاي يعني.. انا جاي مسافة السكة...

قفل الخط... وخرج يجري بسرعة يريد ان يتسابق مع الزمن...

رآه كنان وانفاسه تتعالى اوقفه

كنان بقلق/فيه ايه مالك.. بتجري كده ليه

ياسين بغضب/امي بتعيط وريان مختفي معرفش فين..

كنان بصدمة/ازاي يعني

ياسين بعصبية/انا رايح الفيلا.. ومشى بخطوات سريعة

كنان اصبح يجري ورائه/استنى انا جاي معاك....

وخرجووو من الشركة بشكل كـامل

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في فيــلا كمـــال السيـــوفي..

كمال بحزم/خدت قرار النهاردة فكرت كتير اوي بيه..لقيت ده الحل الوحيد للعيلة كلها لاني مش  ضامن هعيش لحد امتى..

هدى/بعد الشر عليك.. متقولش كده

كمال وهو ينظر لادم/انا قررت ان ادم يبقى الوصي ع العيلة ومتحكم بالاملاك والفلوس كلها..ومحدش يقدر ياخد جنيه واحد الا بإذنه...طبعا ده بعد ما ربنا ياخد امانته..

الجميع ينظر لادم بصدمة خاصة مليكة تنظر اليه بكره شديد.. اصبحت تدرك عمق المصيبة التي حلت عليها.. وسيتحكم بها

وقفت بغضب/يعني ايه الكلام ده هو ايه اصله ده.. ازاي تجيب حد من الشارع وتخليه وصي علينا.. وبعدين انت تعمل كده ليه..الكلام ده لا يمكن يحصل.. انا مش هبقى تحت رحمته لو هموت..

كمال بغضب/اتكلمي عدل ي بت انتي.. وبعدين انتي بضيعي الفلوس وبتجيبي حاجات مالهاش اي لازمة هو تبذير وخلاص.. اذا انا عشت النهاردة مش هعيش لبكرة... ولازم تعتمدو على نفسكم.. وانتي بذات لازم تقدّري ده.. والي مش عاجبك ده هو الي هيعدلك..

مليكة  بكره/وانا مش موافقة ع الكلام ده..

نظر اليها ادم بابتسامة مكر.. وهي شعرت بالغضب

كمال/انا مش باخد رأيك انا بقولكم بس انا هعمل ايه عشان متتفاجؤش بعد كده..

كان محمد يستمع اليهم.. ويبتسم بخبث.. فأتت اليه فكرة لكي يتقرب منها...

نيران الإنتقامحيث تعيش القصص. اكتشف الآن