❤️🔥نيـــــران الإنتـقـــــــــــام❤️🔥
👇الفصل الرابع👇
هي نيران ستحرق الجميع... الصراعات تزداد.. والنيران تحرق اكثر.. من سينتصر الغرور ام صاحب الريف...
في فيلا كمال السيوفي...
مليكة بتكبر/ميهمنيش هو مين وبعدين اكيد من الارياف الي طول عمري بكرها وبكره الي فيها... مش حاجة عدلة يعني.. ولا من مستوانا..
هو بغضب وكان آدم فقد سمع حديثها بأكمله.. وشعر بالغضب الشديد يريد قتلها... فهو لا يتحمل ان احد يقلل من شأنه..
آدم بغضب/هو مين ده الي مش محترم يا بت انتي.. انا لولا اني في بيتكم وعامل احترم لبباكي كنت عرفتك مقامك كويس اوي وعرفتك مين ادم الجيار.
الجميع ينظرون لهم بصدمة نظراتهم غاضبة.. تحمل الغيرة والكره...
مليكة بعصبية/انت ازاي تكلمني كده يا بتاع انت.. انت شايف نفسك ع ايه انت يدوب حتت سواق لا روحت ولا جيت وفي اي وقت نقدر نستغنى عنك..واحنا هنا اسيادك وتحمد ربنا اننا سمحنا ليك اصلا انك تشاركنا الاكل والكلام..
كمال ينظر اليهم ࢪاى اسد ثائر الشر يتطاير من عينيه ومغرورة تريد الف صفعة كي تفوق من ذلك الغرور والتكبر.. فصمت
آدم والشر يتطاير من عينيه قرب منها لم يستحمل ما قيل اليه/انتي واحدة مش متربية ولا شوفتي نص ساعة رباية انا الي حايشني عنك هو بباكي واني في بيتكم..وهقدره واكبّر مقامه عشان انا ابويا مربيني ع كده لكن صدقيني المرة الجاية هندمك على كل حرف بتقوليه..
مليكة بغضب/يا بابا شوف بيقول ايه..
كمال بهدوء يسبق العاصفة/انتي تخرسي خالص مسمعش حسك.. هو انتو خليتو فيها احترام وتقدير بتردو ع بعض كأني مش موجود او موت.. اذا وانا عايش حياتك كده اومال لما اموت هتعملي اييييييه... قوليلي بس هتعيشي ازاي..
رهف بدموع/بعد الشر عليك ي بابا متقولش كده ربنا يخليك لينا..
ادم اغمض عينيه/اسف لحضرتك بس انا مقدرش استحمل حد يقلل مني واسكت..
رفع يده كمال يؤشر على صمت الجميع...
كمال لـ مليكة/اطلعي اوضتك مشوفش وشك الا بكرة اصبح..
نظرت اليه بغيرة.. شعرت بأن ادم ياخذ محبة والدها..ويسيطر على قلوب الجميع... دبدبدت بقدميها في الارض..
مليكة بتوعد/هتندم.. ثم ذهبت لاعلى
هدى بأسف/متزعلش يا ابني حقك علينا..
ادم بحب/ولا يهمك يا ست الكل انتي زي امي بالظبط ده لو مش عندك مانع..
هدى/اكيد يا ابني.. ونظرت لكمال راته ينظر لادم بتفكير ونظره مثبت...
أنت تقرأ
نيران الإنتقام
Misteri / Thrillerهي ترى دموع عيناي وتسألني لما البكاء؟ وتمسح بمنديلها خدي أقول لها إني أعاني من حبٍّ دمَّرني.. سلب روحي وكياني..هل من مداوي لي غيركِ يا ملاكي؟.. يا من أشعلتِ نيراني ❤️🔥نيـــــــران الانتقـــــــــام❤️🔥 بقلمي✍️غدير علاء & عمرو