21

276 10 0
                                    

❤️‍🔥نيــران الإنتقــــام❤️‍🔥

👇الفصل الـ٢١👇

عند ادم في غرفته...

كان ينظر حوله بغضب.. تذكر ما حدث له.. شعر بنيران تعصف كيانه.. بلع ريقه.. اخذ هاتفه وطلب رقم..

ادم بعصبية/تنضفو البيت الي في الصعيد عاوزه جاهز خلال 10ايام بالكتير.. مفهوم

الخادم/حاضر ي بيه

ادم/بص انتو بعد ما تنظفوه تاخدو اجازة لما انا اطلب منكم كده تمام.. واه حضرو الغرفة الي كانت مقفولة نظفوها وبس خلوها من غير فرش..

الخادم بصدمة/ليه

ادم بعصبية/من غير ليه تنفذ وبس ومحدش ياخد خبر بالكلام ده مفهوم

الخادم بخوف/حاضر ي بيه..

ادم بتنهيدة/اوك.. انتظر مني مكالمة.. سلام

الخادم/في رعاية الله

قفل الخط.. ووقف ومشى كم خطوة امام النافذة.. شاهد الحديقة ووقع نظره ع نفس المكان الذي ضرب به امام الناس وكيف اتهمته.. اصبح احداث ذلك اليوم كأنه فيلم يدور امام عينيه..

شعر بغضب شديد يحرق الاخضر واليابس تذكر اهانته.. ضغط على يده بشدة.. وبرزت شرايينه.. اقسم على اخذ حقه بطريقة لن يستوعبها بشري..

فاق على صوت رنة هاتفه وكان سيف...تنهد براحة.. ثم رد

ادم/ايه ي سيف بترن عليا واحنا في نفس المكان..

سيف بألم/رجلي وجعاني اوي.. وخايف اقول لبابا يحرمني من الكورة عاوز حاجة تشد رجلي تعلالي ونبي بس متقولش لحد..

ادم بحب فهو يحب سيف ورهف بأخوية/اوك.. ثواني واكون عندك....

سيف/منتظرك.. ثم قفل الخط..

اخذ ادم نفسه ثم ذهب واغسل وجهه واخذ ما يحتاجه سيف وذهب اليه..

ملاحظة.. غرفة سيف موجودة جمب غرفة مليكة وغرفة رهف...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند مالك ولانـا في الاعلى...

كان يستلقي على سريره ينتظر ان تخرج من الحمام.. خرجت بطلتها... نظرت اليه وتجاهلته.. كانت تجفف شعرها.. بلع ريقه من لبسها وشعرها المبلل وقفت امام المرآه رشت عطرها وسرحت شعرها...

مالك بانبهار/ايه الجمال ده.. احلويتي اوي

لانا بسخرية/طول عمري حلوة بس انت الي معندكش نظر اصلا.. المهم يلا قوم من هنا عاوزة انام

مالك بصدمة/ايه اقوم فين ي اختي

لانا بمكر واشرت ع الكنبة/تقوم تنام هناك ع الكنبة اومال انت فاكر اني هاخدك بالاحضنان وتنام جنبي واقولك ونبي متسبنيش..

نيران الإنتقامحيث تعيش القصص. اكتشف الآن